Prins Hanry
Ma~
2008-04-18 06:58:55 UTC
aiiiiiiiiiii
dat kan nooit de bedoeling zijn!!!!
PRINS HANRYYYYYYYYYYY
KOM EENS BIJ MamaQueen!

GRTX,
Mathilde
Queen Mathilde let je wel een beetje op onze
sullige zoon? Ik hoorde n.l. dat hij het vrouwelijk personeel in de billen
knijpt!
MamaQueen :)
GRTX,
Mathilde
Zo'n tomtom is toch veel te modern voor een
sprookje? Als je gaat wandelen kan je een gids
of een hond meenemen. Maar iedereen weet ons
kasteel te staan, dus je vraagt maar en bent zo
weer thuis bij Mama de Koningin.
De wereld van H@nry
2008-04-18 09:11:35 UTC
Daar ben ik dan.
Wat is er aan de hand?
U kijkt heel boos?
Waarom is dat?

De sullige prins Hanry
Ma~
2008-04-18 11:43:43 UTC
heb jij VROUWEN in hun BILLEN geknepen??????
nou nou nou nou
kom maar voor de dag ermee!

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Daar ben ik dan.
Wat is er aan de hand?
U kijkt heel boos?
Waarom is dat?
De sullige prins Hanry
De wereld van H@nry
2008-04-18 19:36:19 UTC
Uh... nou... uh... 1 ding is zeker het waren geen mannen.
Daar begin ik niet an.
Maar uh... kijk uh... ik uh...
Mag dat niet dan?

De sullige prins Hanry
Post by Ma~
heb jij VROUWEN in hun BILLEN geknepen??????
nou nou nou nou
kom maar voor de dag ermee!
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Daar ben ik dan.
Wat is er aan de hand?
U kijkt heel boos?
Waarom is dat?
De sullige prins Hanry
Sparks
2008-04-18 21:22:55 UTC
Je weet toch wel dat zoiets niet mag?
Die dames lopen nu met blauwe billen.
Het moet nu afgelopen zijn, begrijp je?
Anders noemen ze je straks nog prins de
billenknijper.
Post by Ma~
heb jij VROUWEN in hun BILLEN geknepen??????
nou nou nou nou
kom maar voor de dag ermee!
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Daar ben ik dan.
Wat is er aan de hand?
U kijkt heel boos?
Waarom is dat?
De sullige prins Hanry
De wereld van H@nry
2008-04-19 07:09:42 UTC
Ik wist dat niet pappie anders had ik dat niet gedaan.

Sollie....

Ik zal het nooit meer doen....

De sullige prins Hanry
Post by Ma~
heb jij VROUWEN in hun BILLEN geknepen??????
nou nou nou nou
kom maar voor de dag ermee!
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Daar ben ik dan.
Wat is er aan de hand?
U kijkt heel boos?
Waarom is dat?
De sullige prins Hanry
Sparks
2008-04-19 20:49:19 UTC
Afgesproken dan! Dan praten we er niet meer over.
Post by Ma~
heb jij VROUWEN in hun BILLEN geknepen??????
nou nou nou nou
kom maar voor de dag ermee!
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Daar ben ik dan.
Wat is er aan de hand?
U kijkt heel boos?
Waarom is dat?
De sullige prins Hanry
De wereld van H@nry
2008-04-20 06:38:10 UTC
(Geeft pappie een zoen)
Dank u :)

De sullige prins Hanry
Post by Ma~
heb jij VROUWEN in hun BILLEN geknepen??????
nou nou nou nou
kom maar voor de dag ermee!
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Daar ben ik dan.
Wat is er aan de hand?
U kijkt heel boos?
Waarom is dat?
De sullige prins Hanry
Sparks
2008-04-20 15:57:56 UTC
:-)
Post by De wereld van ***@nry
(Geeft pappie een zoen)
Dank u :)
De sullige prins Hanry
Post by Ma~
heb jij VROUWEN in hun BILLEN geknepen??????
nou nou nou nou
kom maar voor de dag ermee!
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Daar ben ik dan.
Wat is er aan de hand?
U kijkt heel boos?
Waarom is dat?
De sullige prins Hanry
Ma~
2008-04-19 11:13:31 UTC
Nee Prins Hanry,
Das helemaaaaaal niet netjes!
Ga je excuus maken: nu meteen!

GRTX
,Mathilde
Post by Ma~
heb jij VROUWEN in hun BILLEN geknepen??????
nou nou nou nou
kom maar voor de dag ermee!
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Daar ben ik dan.
Wat is er aan de hand?
U kijkt heel boos?
Waarom is dat?
De sullige prins Hanry
De wereld van H@nry
2008-04-19 12:28:02 UTC
Okay ik ga het al doen hoor.

(loopt naar iedereen en zegt: 'Sorry...' loopt dan snel weg)

De sullige prins Hanry
Post by Ma~
heb jij VROUWEN in hun BILLEN geknepen??????
nou nou nou nou
kom maar voor de dag ermee!
GRTX,
Mathilde