paartietent
Ma~
2009-09-15 09:44:16 UTC
een paartietent???
Was dat dan? :p

GRTX,
Mathilde
We kunnen die vuurkorf vast vullen met hout en dan aansteken. Misschien
neemt Ma~ wel een partytent mee :-)
Ze is natuurlijk party spullen aan het inkopen.
Anders kunnen we geen party gaan houden hier in de tuin.
Uh.... vind jij het ook niet wat fris worden hier?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Oh bij de buren... kan ons wat schelen :-)
Sparks
Ma~
2009-09-15 12:21:45 UTC
ahaaaaaaaaa
toch word het niet echt een feestje dan, want regen is koud!
kom maar lekker binnen hoor!!!! :):):):)

GRTX,
Mathilde
Sparks
Ma~

De wereld van Hanry
2009-09-15 17:18:49 UTC
Heelrijk.
Ik heb het houd voor de deur geworpen.
Dan heeft ze een bos houd voor de deur liggen. ;)

Lekker drank!
*Rent naar de drank en valt om*
Auw...
Sparks
Ma~

De wereld van Hanry
2009-09-15 22:05:39 UTC
O ja?
Had ze dat al?
Auw, verdorie nu lig ik toch op de vloer.
Sparks
De wereld van Hanry
Sparks
De wereld van Hanry
2009-09-20 19:27:38 UTC
Tuurlijk maar voor je het weet is de tijd om ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
We hebben toch alle tijd? :-)
Post by De wereld van Hanry
Ow ja?
Sparks
2009-09-20 19:35:47 UTC
Dan gaan we nu dus extra genieten! Proost!
Post by Sparks
We hebben toch alle tijd? :-)
Post by De wereld van Hanry
Ow ja?
De wereld van Hanry
2009-09-21 07:26:42 UTC
Dat lijkt me wel wat.
Maar ik wordt zo straks op kantoor verwacht.
Daar kan ik toch niet dronken aan gaan komen?
En morgen mag ik als pulbiek gaan dienen in Amsterdam.
Ook dan kan ik echt niet bezopen langs komen daar.
--
Post by De wereld van Hanry
Tuurlijk maar voor je het weet is de tijd om ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
We hebben toch alle tijd? :-)
Post by De wereld van Hanry
Ow ja?
Sparks
2009-09-21 09:44:43 UTC
Jij bent veel te netjes :-) Maar oke dan stappen we op, ik moet ook om 1330u
tennissen :-)
Post by De wereld van Hanry
Tuurlijk maar voor je het weet is de tijd om ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
We hebben toch alle tijd? :-)
Post by De wereld van Hanry
Ow ja?
De wereld van Hanry
2009-09-22 06:44:49 UTC
Ja nou ik moet wel mijn werk houden hoor ;)
Goed dan gaan we maar.
Waar is de uitgang?
--
Post by De wereld van Hanry
Tuurlijk maar voor je het weet is de tijd om ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
We hebben toch alle tijd? :-)
Post by De wereld van Hanry
Ow ja?
Ma~
2009-09-15 19:34:53 UTC
hahaha
kan zien dat je een slokje op hebt
je Nederlandse spelling is abominabel :p

GRTX
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-09-15 22:09:12 UTC
Wie wat waar?
Dat hout is hier voor de deur.
En de deur...
Hee, waar is de deur?
Ma~
2009-09-16 07:23:08 UTC
achter één en voor ook één

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Wie wat waar?
Dat hout is hier voor de deur.
En de deur...
Hee, waar is de deur?
De wereld van Hanry
2009-09-18 21:41:14 UTC
Ow ja?
Waar dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
achter één en voor ook één
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Wie wat waar?
Dat hout is hier voor de deur.
En de deur...
Hee, waar is de deur?
Ma~
2009-09-19 05:41:52 UTC
Daarzo
*wijst*

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Ow ja?
Waar dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
achter één en voor ook één
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Wie wat waar?
Dat hout is hier voor de deur.
En de deur...
Hee, waar is de deur?
De wereld van Hanry
2009-09-20 19:31:01 UTC
Owww....
Nu zie ik het.
Weet ik veel dat dat er lag.
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Daarzo
*wijst*
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Ow ja?
Waar dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
achter één en voor ook één
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Wie wat waar?
Dat hout is hier voor de deur.
En de deur...
Hee, waar is de deur?
Ma~
2009-09-21 17:48:42 UTC
de deur ligt toch niet?

GRTX.
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Owww....
Nu zie ik het.
Weet ik veel dat dat er lag.
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Daarzo
*wijst*
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Ow ja?
Waar dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
achter één en voor ook één
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Wie wat waar?
Dat hout is hier voor de deur.
En de deur...
Hee, waar is de deur?
De wereld van Hanry
2009-09-22 06:47:37 UTC
Uh... *Zet de deur snel rechtop* nee hoor, natuurlijk niet ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
de deur ligt toch niet?
GRTX.
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Owww....
Nu zie ik het.
Weet ik veel dat dat er lag.
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Daarzo
*wijst*
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Ow ja?
Waar dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
achter één en voor ook één
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Wie wat waar?
Dat hout is hier voor de deur.
En de deur...
Hee, waar is de deur?
Ma~
2009-09-22 11:15:07 UTC
mijn huis is ook niet veilig sinds jullie hier zijn :)

GRTx
,Mathilde
Post by Ma~
de deur ligt toch niet?
GRTX.
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Owww....
Nu zie ik het.
Weet ik veel dat dat er lag.
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Daarzo
*wijst*
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Ow ja?
Waar dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
achter één en voor ook één
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Wie wat waar?
Dat hout is hier voor de deur.
En de deur...
Hee, waar is de deur?
De wereld van Hanry
Sparks
De wereld van Hanry
Sparks
2009-09-16 07:21:20 UTC
Het regende even, maar er is hier geen boot :-)
Post by De wereld van Hanry
Wie is er bloot?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Proost!
De wereld van Hanry
2009-09-18 21:40:50 UTC
Das ook jammer zeg. ;)
--
Post by Sparks
Het regende even, maar er is hier geen boot :-)
Post by De wereld van Hanry
Wie is er bloot?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Proost!
Sparks
2009-09-18 22:29:04 UTC
Maakt niet uit, we gaan gewoon door feestvieren,
Proost!
Post by De wereld van Hanry
Das ook jammer zeg. ;)
--
Post by Sparks
Het regende even, maar er is hier geen boot :-)
Post by De wereld van Hanry
Wie is er bloot?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Proost!
De wereld van Hanry
2009-09-20 19:28:15 UTC
Proost.
Maar ik neem ff water met uw welnemen ;)
--
Post by Sparks
Maakt niet uit, we gaan gewoon door feestvieren,
Proost!
Post by De wereld van Hanry
Das ook jammer zeg. ;)
--
Post by Sparks
Het regende even, maar er is hier geen boot :-)
Post by De wereld van Hanry
Wie is er bloot?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Proost!
Sparks
2009-09-20 19:37:06 UTC
Post by Sparks
Maakt niet uit, we gaan gewoon door feestvieren,
Proost!
Post by De wereld van Hanry
Das ook jammer zeg. ;)
--
Post by Sparks
Het regende even, maar er is hier geen boot :-)
Post by De wereld van Hanry
Wie is er bloot?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Proost!
De wereld van Hanry
2009-09-21 07:27:06 UTC
Maar, maar...
--
Post by Sparks
Maakt niet uit, we gaan gewoon door feestvieren,
Proost!
Post by De wereld van Hanry
Das ook jammer zeg. ;)
--
Post by Sparks
Het regende even, maar er is hier geen boot :-)
Post by De wereld van Hanry
Wie is er bloot?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Proost!
Ma~

De wereld van Hanry
Ma~

De wereld van Hanry
2009-09-18 21:40:03 UTC
Okay dan :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
nee nee
dat zal ik niet doen :)
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
De wereld van Hanry
2009-09-15 17:15:21 UTC
Uh... we hadden het over een party tent.
Maar dat?
Dat zijn toch konijnen? ;)
Ma~

De wereld van Hanry
2009-09-15 22:07:43 UTC
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Ma~
2009-09-16 07:20:41 UTC
ééntje maar :)

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-09-18 21:39:42 UTC
Ow maar ik dacht... ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ééntje maar :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Ma~
2009-09-19 05:41:14 UTC
jij moet niet zoveel denken
je moet eens wat doen!! :p

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Ow maar ik dacht... ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ééntje maar :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-09-20 19:30:27 UTC
Owww...
Uh....
Ja, ik ga eens wat doen.
Maar ja, wat? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jij moet niet zoveel denken
je moet eens wat doen!! :p
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Ow maar ik dacht... ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ééntje maar :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Sparks
2009-09-20 19:37:43 UTC
De vuile vaat afwassen :-)
Post by De wereld van Hanry
Owww...
Uh....
Ja, ik ga eens wat doen.
Maar ja, wat? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jij moet niet zoveel denken
je moet eens wat doen!! :p
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Ow maar ik dacht... ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ééntje maar :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-09-21 07:27:32 UTC
Die heb ik net afgewassen. :p
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
De vuile vaat afwassen :-)
Post by De wereld van Hanry
Owww...
Uh....
Ja, ik ga eens wat doen.
Maar ja, wat? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jij moet niet zoveel denken
je moet eens wat doen!! :p
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Ow maar ik dacht... ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ééntje maar :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Sparks
2009-09-21 09:45:28 UTC
Gelukkig :-)
Post by De wereld van Hanry
Die heb ik net afgewassen. :p
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
De vuile vaat afwassen :-)
Post by De wereld van Hanry
Owww...
Uh....
Ja, ik ga eens wat doen.
Maar ja, wat? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jij moet niet zoveel denken
je moet eens wat doen!! :p
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Ow maar ik dacht... ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ééntje maar :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-09-22 06:45:21 UTC
Ja het bord stond al op het aanrecht te kloppen.
Heel appart.
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Gelukkig :-)
Post by De wereld van Hanry
Die heb ik net afgewassen. :p
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
De vuile vaat afwassen :-)
Post by De wereld van Hanry
Owww...
Uh....
Ja, ik ga eens wat doen.
Maar ja, wat? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jij moet niet zoveel denken
je moet eens wat doen!! :p
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Ow maar ik dacht... ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ééntje maar :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Ma~
2009-09-21 17:48:12 UTC
moet je niet werken?

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Owww...
Uh....
Ja, ik ga eens wat doen.
Maar ja, wat? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jij moet niet zoveel denken
je moet eens wat doen!! :p
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Ow maar ik dacht... ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ééntje maar :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Sparks
2009-09-21 18:22:37 UTC
Hij kan niet alles tegelijk, afwassen en naar zijn baas :-)
Post by Ma~
moet je niet werken?
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Owww...
Uh....
Ja, ik ga eens wat doen.
Maar ja, wat? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jij moet niet zoveel denken
je moet eens wat doen!! :p
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Ow maar ik dacht... ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ééntje maar :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Ma~
2009-09-21 19:20:29 UTC
hij kan de vaat van de baas gaan wassen?

GRTX
Mathilde
Post by Sparks
Hij kan niet alles tegelijk, afwassen en naar zijn baas :-)
Post by Ma~
moet je niet werken?
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Owww...
Uh....
Ja, ik ga eens wat doen.
Maar ja, wat? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jij moet niet zoveel denken
je moet eens wat doen!! :p
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Ow maar ik dacht... ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ééntje maar :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-09-22 06:52:57 UTC
Nou op mijn werk wordt ook wel eens van mij verwacht dat ik de afwas doe.
Wij doen dat daar ook nog handmatig. Pfffff... *Valt om*
--
Post by Sparks
Hij kan niet alles tegelijk, afwassen en naar zijn baas :-)
Post by Ma~
moet je niet werken?
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Owww...
Uh....
Ja, ik ga eens wat doen.
Maar ja, wat? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jij moet niet zoveel denken
je moet eens wat doen!! :p
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Ow maar ik dacht... ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ééntje maar :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-09-22 06:51:07 UTC
Een hond heeft een baas.
Ik heb geen baas.
Ik heb een werkgever ;)
--
Post by Sparks
Hij kan niet alles tegelijk, afwassen en naar zijn baas :-)
Post by Ma~
moet je niet werken?
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Owww...
Uh....
Ja, ik ga eens wat doen.
Maar ja, wat? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jij moet niet zoveel denken
je moet eens wat doen!! :p
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Ow maar ik dacht... ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ééntje maar :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-09-22 06:47:02 UTC
Gistermiddag wel.
Vandaag ziet het er naar uit dat ik naar Amsterdam mag gaan om daar als
publiek te gaan zitten in de TV studio.
Morgen heb ik een dagje vrij.

Uh... wat was de vraag ook al weer? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
moet je niet werken?
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Owww...
Uh....
Ja, ik ga eens wat doen.
Maar ja, wat? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jij moet niet zoveel denken
je moet eens wat doen!! :p
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Ow maar ik dacht... ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ééntje maar :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Ma~
2009-09-22 11:14:41 UTC
welk programma zit je bij? :)

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
moet je niet werken?
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Owww...
Uh....
Ja, ik ga eens wat doen.
Maar ja, wat? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jij moet niet zoveel denken
je moet eens wat doen!! :p
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Ow maar ik dacht... ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ééntje maar :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Sparks
2009-09-16 07:23:22 UTC
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Ma~
2009-09-16 07:28:50 UTC
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)

GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Sparks
2009-09-16 10:05:27 UTC
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Ma~
2009-09-16 11:25:09 UTC
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-09-18 21:47:34 UTC
Ow wat leuk!
*Haalt een ezel binnen*
--
Post by Ma~
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Sparks
2009-09-18 22:30:52 UTC
Neen dat was Ma~ die aan het zingen was :-))
Post by De wereld van Hanry
Ow wat leuk!
*Haalt een ezel binnen*
--
Post by Ma~
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Ma~
2009-09-19 05:43:02 UTC
Hee Ed!
Je kan óók té ver gaan he!!!!!!!

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen dat was Ma~ die aan het zingen was :-))
Post by De wereld van Hanry
Ow wat leuk!
*Haalt een ezel binnen*
--
Post by Ma~
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Sparks
2009-09-19 18:43:20 UTC
Haha, oh was het toch een ezel? :-))
Post by Ma~
Hee Ed!
Je kan óók té ver gaan he!!!!!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen dat was Ma~ die aan het zingen was :-))
Post by De wereld van Hanry
Ow wat leuk!
*Haalt een ezel binnen*
--
Post by Ma~
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Ma~
2009-09-20 14:53:32 UTC
jazeker :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Haha, oh was het toch een ezel? :-))
Post by Ma~
Hee Ed!
Je kan óók té ver gaan he!!!!!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen dat was Ma~ die aan het zingen was :-))
Post by De wereld van Hanry
Ow wat leuk!
*Haalt een ezel binnen*
--
Post by Ma~
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-09-20 19:35:20 UTC
Die Ed ziet volgens mij gewoon slecht ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jazeker :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Haha, oh was het toch een ezel? :-))
Post by Ma~
Hee Ed!
Je kan óók té ver gaan he!!!!!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen dat was Ma~ die aan het zingen was :-))
Post by De wereld van Hanry
Ow wat leuk!
*Haalt een ezel binnen*
--
Post by Ma~
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Sparks
2009-09-20 20:14:05 UTC
Ik hoor slecht :-)
Post by De wereld van Hanry
Die Ed ziet volgens mij gewoon slecht ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jazeker :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Haha, oh was het toch een ezel? :-))
Post by Ma~
Hee Ed!
Je kan óók té ver gaan he!!!!!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen dat was Ma~ die aan het zingen was :-))
Post by De wereld van Hanry
Ow wat leuk!
*Haalt een ezel binnen*
--
Post by Ma~
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-09-21 07:28:29 UTC
Wa seg u?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Ik hoor slecht :-)
Post by De wereld van Hanry
Die Ed ziet volgens mij gewoon slecht ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jazeker :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Haha, oh was het toch een ezel? :-))
Post by Ma~
Hee Ed!
Je kan óók té ver gaan he!!!!!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen dat was Ma~ die aan het zingen was :-))
Post by De wereld van Hanry
Ow wat leuk!
*Haalt een ezel binnen*
--
Post by Ma~
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Sparks
2009-09-21 09:45:57 UTC
lol
Post by De wereld van Hanry
Wa seg u?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Ik hoor slecht :-)
Post by De wereld van Hanry
Die Ed ziet volgens mij gewoon slecht ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jazeker :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Haha, oh was het toch een ezel? :-))
Post by Ma~
Hee Ed!
Je kan óók té ver gaan he!!!!!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen dat was Ma~ die aan het zingen was :-))
Post by De wereld van Hanry
Ow wat leuk!
*Haalt een ezel binnen*
--
Post by Ma~
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-09-22 06:45:38 UTC
*Grinnik*
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
lol
Post by De wereld van Hanry
Wa seg u?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Ik hoor slecht :-)
Post by De wereld van Hanry
Die Ed ziet volgens mij gewoon slecht ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jazeker :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Haha, oh was het toch een ezel? :-))
Post by Ma~
Hee Ed!
Je kan óók té ver gaan he!!!!!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen dat was Ma~ die aan het zingen was :-))
Post by De wereld van Hanry
Ow wat leuk!
*Haalt een ezel binnen*
--
Post by Ma~
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Ma~
2009-09-21 17:49:41 UTC
Dat ook nog? :)

GRTX,
.Mathilde
Post by Sparks
Ik hoor slecht :-)
Post by De wereld van Hanry
Die Ed ziet volgens mij gewoon slecht ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jazeker :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Haha, oh was het toch een ezel? :-))
Post by Ma~
Hee Ed!
Je kan óók té ver gaan he!!!!!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen dat was Ma~ die aan het zingen was :-))
Post by De wereld van Hanry
Ow wat leuk!
*Haalt een ezel binnen*
--
Post by Ma~
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Sparks
2009-09-21 18:23:37 UTC
Ja echt, ik eerdaags maar eens naar de dokter of hij m'n orgen wil
uitspuiten.
Post by Ma~
Dat ook nog? :)
GRTX,
.Mathilde
Post by Sparks
Ik hoor slecht :-)
Post by De wereld van Hanry
Die Ed ziet volgens mij gewoon slecht ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jazeker :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Haha, oh was het toch een ezel? :-))
Post by Ma~
Hee Ed!
Je kan óók té ver gaan he!!!!!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen dat was Ma~ die aan het zingen was :-))
Post by De wereld van Hanry
Ow wat leuk!
*Haalt een ezel binnen*
--
Post by Ma~
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Ma~
2009-09-21 19:21:39 UTC
haha
volgens mij kijk je nog scheel ook :)
wat zijn nu weer orgen?

Maar das wel vervelend, slecht horen :(
hoop dat het uitspuiten wil helpen....

GRTX,
Mathilde
*nu al een beetje doof*
Post by Sparks
Ja echt, ik eerdaags maar eens naar de dokter of hij m'n orgen wil
uitspuiten.
Post by Ma~
Dat ook nog? :)
GRTX,
.Mathilde
Post by Sparks
Ik hoor slecht :-)
Post by De wereld van Hanry
Die Ed ziet volgens mij gewoon slecht ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jazeker :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Haha, oh was het toch een ezel? :-))
Post by Ma~
Hee Ed!
Je kan óók té ver gaan he!!!!!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen dat was Ma~ die aan het zingen was :-))
Post by De wereld van Hanry
Ow wat leuk!
*Haalt een ezel binnen*
--
Post by Ma~
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Sparks
2009-09-21 22:56:30 UTC
Dat is Fries voor oren :-)
Post by Sparks
Ja echt, ik eerdaags maar eens naar de dokter of hij m'n orgen wil
uitspuiten.
Post by Ma~
Dat ook nog? :)
GRTX,
.Mathilde
Post by Sparks
Ik hoor slecht :-)
Post by De wereld van Hanry
Die Ed ziet volgens mij gewoon slecht ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jazeker :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Haha, oh was het toch een ezel? :-))
Post by Ma~
Hee Ed!
Je kan óók té ver gaan he!!!!!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen dat was Ma~ die aan het zingen was :-))
Post by De wereld van Hanry
Ow wat leuk!
*Haalt een ezel binnen*
--
Post by Ma~
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Ma~
2009-09-22 11:14:09 UTC
ahaaaaaaa
okee :)

GRTX.
Mathilde
Post by Sparks
Dat is Fries voor oren :-)
Post by Sparks
Ja echt, ik eerdaags maar eens naar de dokter of hij m'n orgen wil
uitspuiten.
Post by Ma~
Dat ook nog? :)
GRTX,
.Mathilde
Post by Sparks
Ik hoor slecht :-)
Post by De wereld van Hanry
Die Ed ziet volgens mij gewoon slecht ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jazeker :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Haha, oh was het toch een ezel? :-))
Post by Ma~
Hee Ed!
Je kan óók té ver gaan he!!!!!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen dat was Ma~ die aan het zingen was :-))
Post by De wereld van Hanry
Ow wat leuk!
*Haalt een ezel binnen*
--
Post by Ma~
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-09-22 06:51:33 UTC
Wat ga je doen?
Oren uit spruiten?
--
Post by Sparks
Ja echt, ik eerdaags maar eens naar de dokter of hij m'n orgen wil
uitspuiten.
Post by Ma~
Dat ook nog? :)
GRTX,
.Mathilde
Post by Sparks
Ik hoor slecht :-)
Post by De wereld van Hanry
Die Ed ziet volgens mij gewoon slecht ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jazeker :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Haha, oh was het toch een ezel? :-))
Post by Ma~
Hee Ed!
Je kan óók té ver gaan he!!!!!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen dat was Ma~ die aan het zingen was :-))
Post by De wereld van Hanry
Ow wat leuk!
*Haalt een ezel binnen*
--
Post by Ma~
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-09-22 06:48:48 UTC
Hij is wel krakkemikkig vindt je niet?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Dat ook nog? :)
GRTX,
.Mathilde
Post by Sparks
Ik hoor slecht :-)
Post by De wereld van Hanry
Die Ed ziet volgens mij gewoon slecht ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jazeker :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Haha, oh was het toch een ezel? :-))
Post by Ma~
Hee Ed!
Je kan óók té ver gaan he!!!!!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen dat was Ma~ die aan het zingen was :-))
Post by De wereld van Hanry
Ow wat leuk!
*Haalt een ezel binnen*
--
Post by Ma~
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Ma~
2009-09-21 17:49:28 UTC
jajaja

GRTX,.
Mathilde
*mopper*
Post by De wereld van Hanry
Die Ed ziet volgens mij gewoon slecht ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jazeker :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Haha, oh was het toch een ezel? :-))
Post by Ma~
Hee Ed!
Je kan óók té ver gaan he!!!!!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen dat was Ma~ die aan het zingen was :-))
Post by De wereld van Hanry
Ow wat leuk!
*Haalt een ezel binnen*
--
Post by Ma~
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-09-22 06:48:30 UTC
*Zet z'n bril op*
Hee, ik zie plots veel helderder ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jajaja
GRTX,.
Mathilde
*mopper*
Post by De wereld van Hanry
Die Ed ziet volgens mij gewoon slecht ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
jazeker :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Haha, oh was het toch een ezel? :-))
Post by Ma~
Hee Ed!
Je kan óók té ver gaan he!!!!!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen dat was Ma~ die aan het zingen was :-))
Post by De wereld van Hanry
Ow wat leuk!
*Haalt een ezel binnen*
--
Post by Ma~
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-09-20 19:32:17 UTC
*Grinnik*
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Hee Ed!
Je kan óók té ver gaan he!!!!!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen dat was Ma~ die aan het zingen was :-))
Post by De wereld van Hanry
Ow wat leuk!
*Haalt een ezel binnen*
--
Post by Ma~
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-09-20 19:28:51 UTC
Ow sorry.

*Zet ezel weer buiten neer*
--
Post by Sparks
Neen dat was Ma~ die aan het zingen was :-))
Post by De wereld van Hanry
Ow wat leuk!
*Haalt een ezel binnen*
--
Post by Ma~
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Ma~
2009-09-19 05:42:37 UTC
ijaaaaaaaaaa :)

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Ow wat leuk!
*Haalt een ezel binnen*
--
Post by Ma~
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-09-20 19:31:59 UTC
Asjemenou?
Jij bent het!
Sorry, ik zal het touw ff los maken ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ijaaaaaaaaaa :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Ow wat leuk!
*Haalt een ezel binnen*
--
Post by Ma~
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Ma~
2009-09-21 17:49:10 UTC
hee joh
doe es voorzichtig joh :)

GRTX,.
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
ijaaaaaaaaaa :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Ow wat leuk!
*Haalt een ezel binnen*
--
Post by Ma~
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-09-22 06:48:02 UTC
Ja sta dan ook stil ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
hee joh
doe es voorzichtig joh :)
GRTX,.
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
ijaaaaaaaaaa :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Ow wat leuk!
*Haalt een ezel binnen*
--
Post by Ma~
Gezellig hoor
kom allemaal maar binnne hoor
la la la la la
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Klein artis :-)
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-09-18 21:45:46 UTC
Gezellig toch?
We maken er een boerderij van ;)

*Brengt drie biggen mee te weten: Kristel, Karen en ..... *
--
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Sparks
2009-09-18 22:31:35 UTC
Dat zijn wel erg magere biggetjes zeg :-(
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-09-20 19:29:31 UTC
Nou Karen wordt vanzelf dikker de komende maanden, neem dat van mij aan haha
;)
--
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Ma~
2009-09-19 05:42:14 UTC
whahahaha

GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Sparks
2009-09-19 18:43:52 UTC
vel over been :-)
Post by Ma~
whahahaha
GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-09-20 19:31:28 UTC
Ja en karen wordt vanzelf wat dikker haha ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
whahahaha
GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Sparks
2009-09-20 15:07:19 UTC
Ik zie het
http://mathilde78.hyves.nl/album/44352420/Vakantie_2009/7szXqaUi/fotos/731859543/0/UrNk/
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Ma~
2009-09-20 16:48:14 UTC
haha
leuk zijn ze he :)
lekker ook trouwens :)

GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-09-20 19:36:34 UTC
Ik probeer te voorkomen dat ik biggen/varkens eet.
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
haha
leuk zijn ze he :)
lekker ook trouwens :)
GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Sparks
2009-09-20 19:39:31 UTC
Grappige beesten :-)
Post by Ma~
haha
leuk zijn ze he :)
lekker ook trouwens :)
GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
Ma~
2009-09-21 17:50:12 UTC
Ja, tis bijzonder volk :)

GRTX,.
<Mathilde
Post by Sparks
Grappige beesten :-)
Post by Ma~
haha
leuk zijn ze he :)
lekker ook trouwens :)
GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
konijnen????????
huh????????
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-09-20 19:36:04 UTC
hahaha. :D
--
Post by Ma~
De beesten worden hier ook maar achter elkaar binnen gedragen :)
GRTX,
mathilde
*weet je wat ik zie als ik gedronken heb?*
Post by Sparks
Dat is een marmot :-)
Post by De wereld van Hanry
Niet dan?