Kerst 2011
Sparks
2011-12-20 11:52:27 UTC
Vrolijke Kerst en Gelukkig Nieuwjaar! :-)
vr.groet Ed
Wendy
2011-12-20 11:57:22 UTC
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!

Gr. Wendy :-)
vr.groet Ed
Hanry
2011-12-20 12:28:27 UTC
(Brengt weer een toast uit) ;)

Hanry

De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Wendy
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
vr.groet Ed
Ma~
2011-12-20 15:12:56 UTC
Jij ook he, Wendy! :)

GRTX,
Mathilde

"Wendy" schreef in bericht news:***@mid.individual.net...

Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!

Gr. Wendy :-)
vr.groet Ed
Wendy
2011-12-20 20:56:18 UTC
:-) Thnx!

Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
vr.groet Ed
Sparks
2011-12-20 22:19:19 UTC
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
vr.groet Ed
Wendy
2011-12-21 08:24:55 UTC
Gek he... bij mij doet het ook stom, maar kan hanry en ma daar wel lezen...

Gr. Wendy :-)
Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
vr.groet Ed
Hanry
2011-12-21 10:17:20 UTC
Usenet is soms echt vreemd...

Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
vr.groet Ed
Sparks
2011-12-26 23:08:58 UTC
Mijn server Planet werkt niet goed, zit nu op netfront.net.
Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
--- Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to ***@netfront.net ---
Hanry
2011-12-27 20:00:26 UTC
Die werkt beter of niet?

Ja is een ramp als een server niet goed werkt :(

Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
Sparks
2012-01-02 21:03:28 UTC
Neen die hield er ook mee op. Nu zit ik bij fb1.euro.net
Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
Hanry
2012-01-03 09:42:11 UTC
Welkom bij de club ;-)

Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
Sparks
2012-01-03 11:37:45 UTC
Ik ken de Ma~ club al langer dan vandaag :-)
Jij bent toch haar bovenbaas?
Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
vr.groet Ed
Hanry
2012-01-03 17:56:32 UTC
Ik ben nergens de baas van.

Nou ja - ik ben de baas van hanry.nl verder nergens van ;-)

Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
vr.groet Ed
Sparks
2012-01-03 20:53:14 UTC
Jullie zijn toch buren hier? :-)
Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
Hanry
2012-01-04 19:05:59 UTC
Dat wel maar 'baas' ben ik niet ;-)

Hanry

De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Jullie zijn toch buren hier? :-)
Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
Sparks
2012-01-04 20:03:58 UTC
Dat begreep ik al van Ma~. Die is baas in eigen huis :-)
Post by Hanry
Dat wel maar 'baas' ben ik niet ;-)
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Jullie zijn toch buren hier? :-)
Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
Hanry
2012-01-05 10:35:28 UTC
Zo is dat en dat is geheel terrecht uiteraard :-)

Post by Hanry
Dat wel maar 'baas' ben ik niet ;-)
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Jullie zijn toch buren hier? :-)
Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
Ma~
2012-01-04 14:43:47 UTC
Hanry is hier echt geen baas hoor!

GRTX.
Mathilde

"Sparks" schreef in bericht news:jdupa8$2n1$***@nl-news.euro.net...

Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
vr.groet Ed
Hanry
2012-01-04 19:07:13 UTC
Dank je. :)
Ik zei ook al dat ik geen baas ben.
Daarmee bedoelde ik dat ik geen baas wil zijn haha ;-)

Ik ben dan ook heel blij dat jij ook schrijft dat ik geen baas ben :-)
Thanks :-)

Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
vr.groet Ed
Sparks
2012-01-04 20:01:53 UTC
Is hij je bovenbuurman? :-)
Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
vr.groet Ed
Wendy :-)
2012-01-03 11:36:23 UTC
Ja! Die heb ik nu ook!

Wendy :-)
Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
Sparks
2012-01-03 11:42:23 UTC
Werkt heel goed en is gratis :-)
Post by Wendy :-)
Ja! Die heb ik nu ook!
Wendy :-)
Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
vr.groet Ed
Ma~
2012-01-04 14:46:29 UTC
ach, áls het maar werkt :)

GRTX,Mathilde

"Sparks" schreef in bericht news:jdupiu$3fc$***@nl-news.euro.net...

Werkt heel goed en is gratis :-)
Post by Wendy :-)
Ja! Die heb ik nu ook!
Wendy :-)
Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
vr.groet Ed
Wendy :-)
2012-01-04 19:01:07 UTC
:-)

Gr. Wendy
Post by Ma~
ach, áls het maar werkt :)
GRTX,Mathilde
Werkt heel goed en is gratis :-)
Post by Wendy :-)
Ja! Die heb ik nu ook!
Wendy :-)
Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
vr.groet Ed
Hanry
2012-01-04 19:07:38 UTC
Sjuust, dat is het belangrijkste ;-)

Hanry

De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ach, áls het maar werkt :)
GRTX,Mathilde
Werkt heel goed en is gratis :-)
Post by Wendy :-)
Ja! Die heb ik nu ook!
Wendy :-)
Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
vr.groet Ed
Sparks
2012-01-04 20:06:54 UTC
Maar het blijft vreemd dat KPN waar ik een abonnement heb het af laat weten
en ze telefonisch ook niets konden zeggen :-(
Post by Hanry
Sjuust, dat is het belangrijkste ;-)
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ach, áls het maar werkt :)
GRTX,Mathilde
Werkt heel goed en is gratis :-)
Post by Wendy :-)
Ja! Die heb ik nu ook!
Wendy :-)
Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
Hanry
2012-01-05 10:39:55 UTC
Dat is zeker vreemd.
Zeker omdat ze de dienst wel aanbieden en niet goed leveren.
Dan kun je ze ingebreken stellen.
Dat kan via een brief of mail (alle twee is schriftelijk en rechtsgeldig).
Daarin stel je ze in gebreken en stel je een redelijke tijd dat je ze de
kans geeft om het euvel alsnog te verhelpen.
Mochten ze na het verlopen van het redelijke termijn, nog altijd in gebreken
blijven.
Dan kun je een stap verder gaan en een gedeelte van je abonnementsgeld terug
gaan eisen.
Want ze leveren een dienst waar je een abonnement op hebt (usenet zit bij
jou in je abo) en die dienst (usenet in dit geval) leveren ze niet goed.
Tevens heb je ze dan een redelijke tijd gegeven om het wel in orde te maken
en daaraan hebben ze dan geen gehoor gegeven.
Dat zegt de consumentenwet dat je een deel van je abogeld terug kan eisen
van je provider. :-)

Misschien heb je wat aan deze info :-)

Post by Hanry
Sjuust, dat is het belangrijkste ;-)
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ach, áls het maar werkt :)
GRTX,Mathilde
Werkt heel goed en is gratis :-)
Post by Wendy :-)
Ja! Die heb ik nu ook!
Wendy :-)
Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
Sparks
2012-01-05 11:24:02 UTC
Je hebt gelijk, ik zal eens een klacht indienen.
Nu hoorde ik dat KPN zijn vaste lijn telefoon abonnement gaat verhogen. Als
dat zo is overweeg ik helemaal bij KPN weg te gaan en te kiezen voor kabel.
Een heel stomme beslissing van de KPN want ik denk dat dan veel klanten
weglopen.
Post by Hanry
Sjuust, dat is het belangrijkste ;-)
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ach, áls het maar werkt :)
GRTX,Mathilde
Werkt heel goed en is gratis :-)
Post by Wendy :-)
Ja! Die heb ik nu ook!
Wendy :-)
Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
Hanry
2012-01-05 19:51:20 UTC
Zonder klagen zal het niet snel beter worden ;-)

En ja, het lijkt mij ook keen beetje dom van KPN om het nog duurder te
maken.
KPN is toch Knijpen Plukken en Niet zeuren?
Of snap ik het nu niet? ;-)

Hanry
(UPC = Uitval Problemen en Communicatiestoorinssen ) ;-)

Post by Hanry
Sjuust, dat is het belangrijkste ;-)
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ach, áls het maar werkt :)
GRTX,Mathilde
Werkt heel goed en is gratis :-)
Post by Wendy :-)
Ja! Die heb ik nu ook!
Wendy :-)
Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
Sparks
2012-01-05 20:19:24 UTC
Ik wacht eerst nog even hun brief met nieuwe tarieven af.
Post by Hanry
Sjuust, dat is het belangrijkste ;-)
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ach, áls het maar werkt :)
GRTX,Mathilde
Werkt heel goed en is gratis :-)
Post by Wendy :-)
Ja! Die heb ik nu ook!
Wendy :-)
Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
Hanry
2012-01-06 20:12:33 UTC
Dat is wel zo handig ;-)

Post by Hanry
Sjuust, dat is het belangrijkste ;-)
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ach, áls het maar werkt :)
GRTX,Mathilde
Werkt heel goed en is gratis :-)
Post by Wendy :-)
Ja! Die heb ik nu ook!
Wendy :-)
Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
Sparks
2012-01-04 20:03:12 UTC
Zo is het :-)
Post by Ma~
ach, áls het maar werkt :)
GRTX,Mathilde
Werkt heel goed en is gratis :-)
Post by Wendy :-)
Ja! Die heb ik nu ook!
Wendy :-)
Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
vr.groet Ed
Hanry
2012-01-03 17:55:56 UTC
Welkom bij de club :)

Hanry

De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Wendy :-)
Ja! Die heb ik nu ook!
Wendy :-)
Post by Sparks
Jij en je gezin ook Wendy.
Probeerde het op free.jochwen te zetten maar dat werkt niet meer.
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
vr.groet Ed
Hanry
2011-12-21 01:14:44 UTC
Ik sluit me bij de goede wensen aan voor iedereen :)

Hanry

De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Wendy
:-) Thnx!
Gr. Wendy :-)
Post by Ma~
Jij ook he, Wendy! :)
GRTX,
Mathilde
Ook van mij :-)
Voor jullie allemaal!
Gr. Wendy :-)
vr.groet Ed
Hanry
2011-12-20 12:28:10 UTC
Ook van mij voor iedereen!

(Brengt een toast uit)

vr.groet Ed
Ma~
2011-12-20 15:13:13 UTC
Voor jou dezelfde wensen :)

GRTX
,Mathilde

"Hanry" schreef in bericht news:jcpv0q$6tm$***@nl-news.euro.net...

vr.groet Ed
Hanry
2011-12-20 16:27:36 UTC
Dank u :)

Hanry

De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Voor jou dezelfde wensen :)
GRTX
,Mathilde
vr.groet Ed
Ma~
2011-12-20 15:12:41 UTC
Dankjewel Ed!!!!
Voor jou ook hele fijne dagen!!!!

Groetjes,
Mathilde

"Sparks" schreef in bericht news:4ef07728$0$2676$***@textnews.kpn.nl...

Vrolijke Kerst en Gelukkig Nieuwjaar! :-)
vr.groet Ed
Sparks