leegte!
Ma~
2008-04-12 13:41:44 UTC
hihihihi
Hanry, de sullige prins :)

GRTX,
Mathilde
Weet je wat, dan ben ik uh... een prins.
En ik heb geen wit paard hoor haha...
Nee, daar komt John dan op, op dat witte paard ;)
Ik ben gewoon een sullige prins... ;)
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
ik weet niet?
zou wel leuk zijn anders ben ik zoooo alleen :)
GRTX,
Mathilde
Tuurlijk!
Is er ook een toverfee?
Of een tovenaar en een koning en koningin?
En... en....
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Als Ma~ het maar mooi vindt, het is haar
digitale huis :-)
O ja, verhip, das waar ook.
De wereld van H@nry

O ja, verhip, das waar ook.
Ma~

O ja, verhip, das waar ook.
De wereld van H@nry
2008-04-14 19:48:54 UTC
Ja natuurlijk ik ja.

Uh... denk ik...

(Te sullig om het zeker te weten, zou Adje mijn broer zijn? haha)

De sullige prins Hanry
Post by Ma~
Yes, You :)
GRTX