blue monday
Sparks
2010-01-19 09:56:03 UTC
Gisteren werd "blue monday" genoemd omdat blijkbaar veel mensen een
depressieve dag hadden. Was dat bij jullie het geval?
Ma~
2010-01-19 12:08:56 UTC
Ik vond de dag wel donker (mistig)
maar was erg blij dat het niet meer zo koud is....
Dus depressief?
Nee hoor :)

GRTX,
Mathilde
Sparks
2010-01-19 22:06:06 UTC
Men gaf als uitleg: een maandag, geld op door de feestdagen, rekeningen
komen binnen, vakantie nog ver weg.
Neen ik heb er ook geen last van.
Ma~
2010-01-20 13:12:24 UTC
ja ik ken het fenomeen blue monday wel, dat komt elk jaar in het nieuws :)
je moet gewoon genieten van het leven dat je leidt, dan heb je niet zo'n
last van dit soort dingen :)

GRTX,
Mathilde
Sparks
Ma~
2010-01-20 14:58:11 UTC
hihi
heb ik van mijn broer geleerd :)
hij brengt het wel nog iets beter in de praktijk dan ik...
Maar hij heeft zijn leven ook wel heel lekker voor elkaar :)

GRTX,
Mathilde
*is zelf ook zeker niet ontevreden*
Sparks
De wereld van Hanry
2010-01-21 09:50:53 UTC
Maar als je geniet dan heb je wel genoten :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Ma~

Sparks
Ma~
2010-01-21 10:40:23 UTC
ja he, de dagen en weken tikken achter elkaar weg...
men zegt ook dat het steeds sneller gaat (lijkt te gaan), en ik geloof dat
ook wel.....

GRTX,
Mathilde
Sparks
Ma~

Sparks
Ma~
2010-01-21 16:16:53 UTC
jaaaaaa
zeker!
zomervakantie was heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Helaas wel :-) Maar jij zal toch ook al wel het gevoel hebben dat
vakanties etc op lagere school oneindig lang duurde.
:)
Sparks
Ma~
2010-01-22 07:19:06 UTC
:)
dat hoor ik wel vaker ja, van dat mooie weer :)
dat leek natuurlijk ook langer te duren, die anderhalve week zon per zomer
hihihihi

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Helaas wel :-) Maar jij zal toch ook al wel het gevoel hebben dat
vakanties etc op lagere school oneindig lang duurde.
:)
geval?
De wereld van Hanry
Sparks