Boer zoekt vrouw - het keuzemoment
Ma~
2009-11-09 11:14:07 UTC
Het was Weer leuk he, Ed!
Wel weinig verrassende keuzes vond ik, maar de stelletjes zijn leuk :)

GRTX,
Mathilde
Sparks
2009-11-09 22:30:39 UTC
Ja, het was erg leuk. Ieders keuze begreep ik, alleen niet van die jonge
boer Peter met de paarden. Dat meisje met zwart haar had veel meer diepgang
dan die blonde.
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-11-10 09:15:50 UTC
En hij ging met een blonde?
Dat snap ik nog wel hoor hahahaha ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mathilde
Sparks
2009-11-10 10:30:29 UTC
Ik gooi het helemaal door elkaar :-( Stom!
Ik bedoelde niet Peter maar Wietse! Zijn keuze begrijp ik niet.
Was gisteren ook een beetje teveel van het goede. Joop is ziek en kon
gisteren de deur niet meer open maken voor de thuiszorg. Politie en
brandweer hebben raam ingeslagen en hij is per ambulance naar ziekenhuis
gegaan. Ik er achteraan en de hele dag in ziekenhuis bij hem geweest. Veel
onderzoeken en CT-scan. Men denkt aan darmkanker :-(
Mathilde
Ma~
2009-11-10 12:21:15 UTC
Jeetje Ed,

Wat naar :(
Als ze zeggen dat ze aan kanker denken, dan is het meestal ook wel zo, ze
maken je niet voor niks ongerust :(
Heel veel sterkte voor Joop, en voor jou ook natuurlijk!

GRTX,
Mathilde
Mathilde
Sparks
Mathilde
De wereld van Hanry
Mathilde
Sparks
2009-11-11 13:58:20 UTC
Dank.
Post by De wereld van Hanry
Amai, dat klinkt niet best :(
Heel veel sterkte gewenst.
Mathilde
Ma~

Mathilde
De wereld van Hanry
2009-11-10 22:00:14 UTC
Ik mocht haar wel ja ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
hihihihi
vond jij haar ook leuk?
GRTX
,Mathilde
Mathilde
Sparks
2009-11-15 21:38:42 UTC
Ik zag Kathleen samen met Willeke vanavond op de TV!
Post by De wereld van Hanry
Ik mocht haar wel ja ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
hihihihi
vond jij haar ook leuk?
GRTX
,Mathilde
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-11-16 20:22:06 UTC
Ja klopt in live 4 you.
Kathleen was echt verrast :)
--
Post by Sparks
Ik zag Kathleen samen met Willeke vanavond op de TV!
Post by De wereld van Hanry
Ik mocht haar wel ja ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
hihihihi
vond jij haar ook leuk?
GRTX
,Mathilde
Mathilde
Sparks
2009-11-16 22:04:25 UTC
Ze deed verrast, maar ze zal het heus wel geweten hebben :-)
Post by De wereld van Hanry
Ja klopt in live 4 you.
Kathleen was echt verrast :)
--
Post by Sparks
Ik zag Kathleen samen met Willeke vanavond op de TV!
Post by De wereld van Hanry
Ik mocht haar wel ja ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
hihihihi
vond jij haar ook leuk?
GRTX
,Mathilde
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-11-17 11:55:27 UTC
Dat heb je dan niet goed.
Want het was echt een verrassing voor haar.
En dat kon je ook wel zien vond ik dat ze het echt niet wist ;)
Post by Sparks
Ze deed verrast, maar ze zal het heus wel geweten hebben :-)
Post by De wereld van Hanry
Ja klopt in live 4 you.
Kathleen was echt verrast :)
Ma~

Mathilde
Sparks
Mathilde
Ma~
2009-11-16 11:01:07 UTC
Jaaaaaaaa
leuk he :)
ik snap alleen die neeltje niet (van Wietse)
het ene moment zegt ze nog
nou ik weet niet hoor, die Wietse en het volgende moment wil ze morgen al
gaan samenwonen?????

GRTX,
Mathilde
Mathilde
Sparks
Mathilde
Ma~
2009-11-16 14:50:26 UTC
hihi
dat zou best kunnen :)
Ik denk dat er zeker een biertap in de stal komt te staan :)
Ach, dat kan voor Wietse ook nog best gezellig worden dan :)

GRTX,
Mathilde
Mathilde
Sparks
Mathilde
Ma~

Mathilde
Sparks
2009-11-29 18:25:38 UTC
Nog één uur en dan begint het weer! :-)
Mathilde
De wereld van Hanry
Mathilde
Sparks
Mathilde
De wereld van Hanry
Mathilde
Ma~

Mathilde
Sparks
Mathilde
Ma~
2009-12-02 19:20:59 UTC
ik kan het altijd achteraf wel zien hoor :)
was nog wel ff leuk :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Te laat :-( Ik miste je ook :-)
Mathilde
Sparks
2009-12-02 20:40:59 UTC
Natuurlijk! Daar denk ik nooit aan.
Post by Ma~
ik kan het altijd achteraf wel zien hoor :)
was nog wel ff leuk :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Te laat :-( Ik miste je ook :-)
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-12-03 11:12:03 UTC
Ik zie het meer en deel van de programma's die ik kijk op een later
tijdstip dan ze oorspronkelijk uitgezonden waren.
De meeste programma's (niet allemaal hoor) komen op een tijdstip van mij
op tv dat het mij niet uit komt.
Ik vindt het een uitkomst om het op een tijdstip te zien wanneer het mij
uit komt.
Ik ben als het waren een soort eigen programma samensteller haha ;)
Post by Ma~
ik kan het altijd achteraf wel zien hoor :)
was nog wel ff leuk :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Te laat :-( Ik miste je ook :-)
Mathilde
Sparks
2009-12-03 12:23:45 UTC
Wij hebben het voordeel dat we overdag vrij zijn en veel uitzendingen (b.v.
man bijt hond) worden overdag herhaald.
Post by Ma~
ik kan het altijd achteraf wel zien hoor :)
was nog wel ff leuk :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Te laat :-( Ik miste je ook :-)
Mathilde
De wereld van Hanry
Ma~
2009-12-04 12:23:20 UTC
ik doe dat ook steeds vaker zo :)

GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
ik kan het altijd achteraf wel zien hoor :)
was nog wel ff leuk :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Te laat :-( Ik miste je ook :-)
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-12-04 12:43:20 UTC
Handig is dat toch? :)
Post by Ma~
ik kan het altijd achteraf wel zien hoor :)
was nog wel ff leuk :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Te laat :-( Ik miste je ook :-)
Mathilde
Ma~
2009-12-04 13:48:05 UTC
zeker weten :)

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Handig is dat toch? :)
Post by Ma~
ik kan het altijd achteraf wel zien hoor :)
was nog wel ff leuk :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Te laat :-( Ik miste je ook :-)
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-12-05 10:08:12 UTC
Ja vindt ik ook.
Zo kan ik ook mijn eigen TV avond, als het mij uit komt, samen stellen :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
zeker weten :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Handig is dat toch? :)
Post by Ma~
ik kan het altijd achteraf wel zien hoor :)
was nog wel ff leuk :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Te laat :-( Ik miste je ook :-)
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-12-03 11:08:14 UTC
Jij ook al? ;)
Post by Ma~
ik kan het altijd achteraf wel zien hoor :)
was nog wel ff leuk :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Te laat :-( Ik miste je ook :-)
Ma~

Mathilde
Sparks
Mathilde
Ma~

Mathilde
Sparks
Mathilde
De wereld van Hanry
Mathilde
Ma~
2009-12-04 12:15:01 UTC
ja, soms zelfs wel dingne dat je dacht
moet dat voor de camera hihihih

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Das wel veel hoor ;)
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-12-04 12:42:47 UTC
O jee...
Als ze de kleding maar wel aan hielden, want het is natuurlijk wel NL1 ;)
Post by Ma~
ja, soms zelfs wel dingne dat je dacht
moet dat voor de camera hihihih
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Das wel veel hoor ;)
Mathilde
Ma~
2009-12-04 13:47:48 UTC
ja hoor, dat deden ze meestal wel :)

GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
ja, soms zelfs wel dingne dat je dacht
moet dat voor de camera hihihih
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Das wel veel hoor ;)
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-12-05 10:07:33 UTC
Ow dan is het goed ;)
--
Post by Ma~
ja, soms zelfs wel dingne dat je dacht
moet dat voor de camera hihihih
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Das wel veel hoor ;)
Mathilde
De wereld van Hanry
Mathilde
Sparks
Mathilde
De wereld van Hanry
Sparks
De wereld van Hanry
Ma~

Mathilde
De wereld van Hanry
Mathilde
Ma~

Mathilde
De wereld van Hanry
2009-12-03 11:09:40 UTC
Of ik het jammer vind weet ik niet.
Maar misschien was het wel wat geweest om toch even te loeren ;)
Post by Ma~
ik denk het wel ja, jammer he :p
GRTX
Mathilde