zát
Ma~
2009-10-05 14:44:43 UTC
ja, zát :)

GRTX,
Mathilde
Kan je rekenen hoeveel hier gepend wordt :-)
haha
dar sta ik helemaal niet bij stil joh :)
GRTX,
Mathilde
Dat moet wel anders krijgen we hier niet zulek lange berichten ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
schaar stuk????????
Sparks
schaar stuk????????
Ma~
2009-10-06 14:37:36 UTC
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
De wereld van Hanry
2009-10-06 15:14:19 UTC
En mag ik vragen wat er dan in mijn glas zit?
--
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Ma~
2009-10-06 15:23:43 UTC
gewoon water joh :)

GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
De wereld van Hanry
2009-10-06 16:31:49 UTC
Verdraaid, das nog waar ook :)
Mooi, dan kan ik er gewoon van blijven drinken dus.
Proost!
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Ma~
2009-10-06 17:57:15 UTC
ja, proost :)

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
De wereld van Hanry
2009-10-06 18:36:30 UTC
Dat water smaakt best goed :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ja, proost :)
GRTX,
Mathilde
Ma~
2009-10-06 19:22:54 UTC
en nog gezond ook :)

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Dat water smaakt best goed :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ja, proost :)
GRTX,
Mathilde
Sparks
2009-10-06 19:46:58 UTC
Net zo goed als het water uit een flesje!
Post by Ma~
en nog gezond ook :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Dat water smaakt best goed :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ja, proost :)
GRTX,
Mathilde
Ma~
2009-10-06 20:02:42 UTC
Hollands leiding water is O.K.

GRTX
Mathilde
Post by Sparks
Net zo goed als het water uit een flesje!
Post by Ma~
en nog gezond ook :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Dat water smaakt best goed :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ja, proost :)
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-10-07 18:31:04 UTC
Juist dat vind ik ook :)
--
Post by Sparks
Net zo goed als het water uit een flesje!
Post by Ma~
en nog gezond ook :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Dat water smaakt best goed :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ja, proost :)
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-10-07 18:29:07 UTC
Water uit een flesje vindt ik onzinnig.
Water uit de kraan is naar mijn mening het zelfde.
Tenzij in het water uit het flesje bubbels zit of een smaakje of zo ;)
--
Post by Sparks
Net zo goed als het water uit een flesje!
Post by Ma~
en nog gezond ook :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Dat water smaakt best goed :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ja, proost :)
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-10-07 08:45:25 UTC
Ja men zegt het ja :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
en nog gezond ook :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Dat water smaakt best goed :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ja, proost :)
GRTX,
Mathilde
Sparks
2009-10-06 19:46:21 UTC
Proost!
Ria hield altijd van een glaasje sherry en een sigaretje maar is daar na het
ziekenhuis helemaal mee gestopt.
We zijn vandaag (voor proef) beginnen met 1 glas rode wijn bij het eten.
Best lekker en nog gezond ook zegt men.
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Ma~
2009-10-06 20:02:06 UTC
Tis voor een roker niet leuk om te horen, maar stoppen is altijd een goed
idee....
De meesten zullen zich na verloop van tijd echt beter voelen als ze niet
roken......
En inderdaad, één rood wijntje is goed voor de mens :)
Laat het jullie maar smaken :)

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Sparks
2009-10-06 23:24:27 UTC
Eén is er hier in iedergeval gestopt met roken, ik ben nog niet zover :-)
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Ma~
2009-10-07 11:32:34 UTC
GRMBL
moet er nou altijd éérst iets gebeuren?
Mijn vader stopte ook na zijn bypassoperatie, nou dat mocht niet meer baten
:s

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Sparks
2009-10-07 21:44:27 UTC
Het is een verslaving :-(
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Ma~
2009-10-08 09:53:35 UTC
Hihi
ben je nou gepikeerd dat ik je op je kop geef? :):):)

GRTX,
Mathilde
*grappig*
Post by Sparks
Het is een verslaving :-(
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Sparks
2009-10-08 12:24:19 UTC
De moeilijkheid is dat jij de waarheid zegt, de vergelijking die je aanhaald
ook voor jou nogal pijnlijk is en toch zit ik nu met een pijp in mijn mond.
:-(
Post by Ma~
Hihi
ben je nou gepikeerd dat ik je op je kop geef? :):):)
GRTX,
Mathilde
*grappig*
Post by Sparks
Het is een verslaving :-(
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Ma~
2009-10-08 13:07:08 UTC
sja....
het leven is nu eenmaal keihard.....
desalniettemin, als jij van je pijpje kan genieten, blijf dat dan maar
vooral doen!
jeetje dit is lekker dubbel zo......
Nou ja, je moet toch genieten in dit leven, want daarna is het op he, dan
kan het niet meer :)

GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
Hihi
ben je nou gepikeerd dat ik je op je kop geef? :):):)
GRTX,
Mathilde
*grappig*
Post by Sparks
Het is een verslaving :-(
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Sparks
2009-10-08 20:52:28 UTC
Ik ben vandaag gestart iets minder te roken, alleen op die momenten als ik
er echt zin in heb, dus niet meer uit een soort automatisme. Vond ik zelf
eigenlijk wel een goed compromis :-)
Post by Ma~
Hihi
ben je nou gepikeerd dat ik je op je kop geef? :):):)
GRTX,
Mathilde
*grappig*
Post by Sparks
Het is een verslaving :-(
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Ma~
2009-10-09 06:34:47 UTC
:)
Goed zo!
Das het ware genieten :):):):)

GRTX,
mathilde
Post by Ma~
Hihi
ben je nou gepikeerd dat ik je op je kop geef? :):):)
GRTX,
Mathilde
*grappig*
Post by Sparks
Het is een verslaving :-(
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
De wereld van Hanry
2009-10-09 07:06:02 UTC
Dat vindt ik heel goed dat je dat doet :)
--
Post by Ma~
Hihi
ben je nou gepikeerd dat ik je op je kop geef? :):):)
GRTX,
Mathilde
*grappig*
Post by Sparks
Het is een verslaving :-(
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Sparks
2009-10-09 11:31:07 UTC
Doet?, het is meer proberen.
Post by Ma~
Hihi
ben je nou gepikeerd dat ik je op je kop geef? :):):)
GRTX,
Mathilde
*grappig*
Post by Sparks
Het is een verslaving :-(
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Ma~
2009-10-09 14:21:47 UTC
Das niet goed genoeg hé :p:p:p:p

GRTX,
mathilde
Post by Sparks
Doet?, het is meer proberen.
Post by Ma~
Hihi
ben je nou gepikeerd dat ik je op je kop geef? :):):)
GRTX,
Mathilde
*grappig*
Post by Sparks
Het is een verslaving :-(
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Sparks
2009-10-09 21:32:57 UTC
Ja... rustig aan hoor :-)
Post by Ma~
Das niet goed genoeg hé :p:p:p:p
GRTX,
mathilde
Post by Sparks
Doet?, het is meer proberen.
Post by Ma~
Hihi
ben je nou gepikeerd dat ik je op je kop geef? :):):)
GRTX,
Mathilde
*grappig*
Post by Sparks
Het is een verslaving :-(
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Ma~
2009-10-10 06:18:08 UTC
:))

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Ja... rustig aan hoor :-)
Post by Ma~
Das niet goed genoeg hé :p:p:p:p
GRTX,
mathilde
Post by Sparks
Doet?, het is meer proberen.
Post by Ma~
Hihi
ben je nou gepikeerd dat ik je op je kop geef? :):):)
GRTX,
Mathilde
*grappig*
Post by Sparks
Het is een verslaving :-(
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
De wereld van Hanry
2009-10-10 08:27:22 UTC
Elk stapje in de goede richting is een goede stap :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Ja... rustig aan hoor :-)
Post by Ma~
Das niet goed genoeg hé :p:p:p:p
GRTX,
mathilde
Post by Sparks
Doet?, het is meer proberen.
Post by Ma~
Hihi
ben je nou gepikeerd dat ik je op je kop geef? :):):)
GRTX,
Mathilde
*grappig*
Post by Sparks
Het is een verslaving :-(
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
De wereld van Hanry
2009-10-09 17:13:32 UTC
Okay, proberen is ook al heel goed begin :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Doet?, het is meer proberen.
Post by Ma~
Hihi
ben je nou gepikeerd dat ik je op je kop geef? :):):)
GRTX,
Mathilde
*grappig*
Post by Sparks
Het is een verslaving :-(
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Sparks
2009-10-09 21:34:01 UTC
Dank je :-)
(Ma~ is zo streng)
Post by De wereld van Hanry
Okay, proberen is ook al heel goed begin :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Doet?, het is meer proberen.
Post by Ma~
Hihi
ben je nou gepikeerd dat ik je op je kop geef? :):):)
GRTX,
Mathilde
*grappig*
Post by Sparks
Het is een verslaving :-(
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Ma~
2009-10-10 06:18:37 UTC
aaaaaaah sorry hoor! :)

GRTX,
Mathilde
*is het nou weer goed??????*
Post by Sparks
Dank je :-)
(Ma~ is zo streng)
Post by De wereld van Hanry
Okay, proberen is ook al heel goed begin :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Doet?, het is meer proberen.
Post by Ma~
Hihi
ben je nou gepikeerd dat ik je op je kop geef? :):):)
GRTX,
Mathilde
*grappig*
Post by Sparks
Het is een verslaving :-(
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Sparks
2009-10-10 21:06:59 UTC
Grapje :-)
Post by Ma~
aaaaaaah sorry hoor! :)
GRTX,
Mathilde
*is het nou weer goed??????*
Post by Sparks
Dank je :-)
(Ma~ is zo streng)
Post by De wereld van Hanry
Okay, proberen is ook al heel goed begin :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Doet?, het is meer proberen.
Post by Ma~
Hihi
ben je nou gepikeerd dat ik je op je kop geef? :):):)
GRTX,
Mathilde
*grappig*
Post by Sparks
Het is een verslaving :-(
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Ma~
2009-10-11 07:27:43 UTC
:))))))

GRTx,
Mathilde
Post by Sparks
Grapje :-)
Post by Ma~
aaaaaaah sorry hoor! :)
GRTX,
Mathilde
*is het nou weer goed??????*
Post by Sparks
Dank je :-)
(Ma~ is zo streng)
Post by De wereld van Hanry
Okay, proberen is ook al heel goed begin :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Doet?, het is meer proberen.
Post by Ma~
Hihi
ben je nou gepikeerd dat ik je op je kop geef? :):):)
GRTX,
Mathilde
*grappig*
Post by Sparks
Het is een verslaving :-(
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
De wereld van Hanry
2009-10-10 08:28:08 UTC
Natuurlijk is het beter als je het ook gaat doen.
Maar een proberen is al iets in de goede richting :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Dank je :-)
(Ma~ is zo streng)
Post by De wereld van Hanry
Okay, proberen is ook al heel goed begin :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Doet?, het is meer proberen.
Post by Ma~
Hihi
ben je nou gepikeerd dat ik je op je kop geef? :):):)
GRTX,
Mathilde
*grappig*
Post by Sparks
Het is een verslaving :-(
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Sparks
2009-10-10 21:09:01 UTC
Ik ben al aan het proberen. Ik rook nu "bewust", klinkt al een stuk beter
dan onbewust roken toch? :-)
Post by De wereld van Hanry
Natuurlijk is het beter als je het ook gaat doen.
Maar een proberen is al iets in de goede richting :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Dank je :-)
(Ma~ is zo streng)
Post by De wereld van Hanry
Okay, proberen is ook al heel goed begin :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Doet?, het is meer proberen.
Post by Ma~
Hihi
ben je nou gepikeerd dat ik je op je kop geef? :):):)
GRTX,
Mathilde
*grappig*
Post by Sparks
Het is een verslaving :-(
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
De wereld van Hanry
2009-10-11 17:53:28 UTC
Dat is als eerste stap een goede stap.
Wanneer de volgende stap?
--
Post by De wereld van Hanry
Natuurlijk is het beter als je het ook gaat doen.
Maar een proberen is al iets in de goede richting :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Dank je :-)
(Ma~ is zo streng)
Post by De wereld van Hanry
Okay, proberen is ook al heel goed begin :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Doet?, het is meer proberen.
Post by Ma~
Hihi
ben je nou gepikeerd dat ik je op je kop geef? :):):)
GRTX,
Mathilde
*grappig*
Post by Sparks
Het is een verslaving :-(
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Sparks
2009-10-11 22:55:04 UTC
Ik heb hier al enorme moeite mee :-)
Post by De wereld van Hanry
Natuurlijk is het beter als je het ook gaat doen.
Maar een proberen is al iets in de goede richting :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Dank je :-)
(Ma~ is zo streng)
Post by De wereld van Hanry
Okay, proberen is ook al heel goed begin :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Doet?, het is meer proberen.
Post by Ma~
Hihi
ben je nou gepikeerd dat ik je op je kop geef? :):):)
GRTX,
Mathilde
*grappig*
Post by Sparks
Het is een verslaving :-(
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
De wereld van Hanry
2009-10-12 15:18:12 UTC
Nu nog wel maar ik denk dat als je dit al vol houd dat dit dan wel
gemakkelijker gaat worden.
Of zou ik er naast zitten?
Hanry
Sparks
Hanry
De wereld van Hanry
Hanry
De wereld van Hanry
2009-10-07 18:28:12 UTC
Ja men zegt dat rode wijn in beperkte mate gezond is.
Zelf heb ik liever witte wijn en dan wel zoet ;)
--
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Sparks
2009-10-07 21:45:51 UTC
We doen het voor de gezondheid en de gezelligheid:-)
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
De wereld van Hanry
2009-10-09 07:04:28 UTC
:)
--
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
gewoon water joh :)
GRTX,
mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Sparks
2009-10-06 19:42:29 UTC
Daar hebben we inmiddels toch al jaren ervaring in :-)
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Ma~
2009-10-06 20:00:36 UTC
Lekker is dat he :)
wij hebben geen alcohol nodig :)

GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Sparks
2009-10-06 23:26:35 UTC
Zo is dat! :-)
Gian zijn verhalen staan nu op een website en ben ik aan het lezen. Wat
schrijft hij toch leuk hé.
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Ma~
2009-10-07 11:33:56 UTC
Ja, zeker! Ik Volg Gian ook nog steeds trouw :)
Heb jij Sesamstraat nog gezien? Ik vergat het op te nemen, en ik dacht kijk
dan wel op uitzending gemist, maar daar staa het niet bij :(:(:(:(

GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Sparks
2009-10-07 21:46:52 UTC
Neen niet gezien.
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)
schaar stuk????????
Ma~
2009-10-08 09:53:55 UTC
jammer hoor :s

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen niet gezien.
Post by Ma~
niet?
lullen wij zo krom zonder alcohol dan? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Neen, we zijn niet zat :-)