95 berichten!
Sparks
2008-03-05 22:26:20 UTC
Na opnieuw Windows op mijn PC was ik alles kwijt,
maar langzaamaan groeit het weer. Zo heb ik me ook
weer geaboneerd op deze groep. Stonden 95 berichten
maar uit 2007 :-(
Alles goed hier?
Ma~

Alles goed hier?
Sparks
Alles goed hier?
Ma~

Alles goed hier?
Sparks
2008-03-06 19:55:23 UTC
Gelijk heb je, want even niet opletten
en die Hanry die kraakt het :-)
Post by Ma~
tuurlijk!!!!
GRTX,
Mathilde
Alles goed hier?
Ma~
2008-03-06 20:52:50 UTC
dat moeten we niet hebben natuurlijk :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Gelijk heb je, want even niet opletten
en die Hanry die kraakt het :-)
Post by Ma~
tuurlijk!!!!
GRTX,
Mathilde
Alles goed hier?
De wereld van H@nry
2008-03-07 08:29:52 UTC
hahahahaha ;)

Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Gelijk heb je, want even niet opletten
en die Hanry die kraakt het :-)
Post by Ma~
tuurlijk!!!!
GRTX,
Mathilde
Alles goed hier?
De wereld van H@nry
2008-03-07 08:29:35 UTC
Heee! haha ;)
Breng me niet op een idee hahahaha ;)

Post by Sparks
Gelijk heb je, want even niet opletten
en die Hanry die kraakt het :-)
Post by Ma~
tuurlijk!!!!
GRTX,
Mathilde
Alles goed hier?
Sparks
2008-03-07 23:50:06 UTC
Ja jij bent een gevaarlijk man :-)
Post by Sparks
Gelijk heb je, want even niet opletten
en die Hanry die kraakt het :-)
Post by Ma~
tuurlijk!!!!
GRTX,
Mathilde
Alles goed hier?
Ma~
2008-03-08 07:00:31 UTC
als we nog ff zo doorgaan hebben we meer berichten in 2008 dat in 2007 :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Gelijk heb je, want even niet opletten
en die Hanry die kraakt het :-)
Post by Ma~
tuurlijk!!!!
GRTX,
Mathilde
Alles goed hier?
De wereld van H@nry
2008-03-08 08:52:16 UTC
Kijk en dat zonder dat iemand de boel gekraakt heeft (hahaha)

Post by Sparks
Gelijk heb je, want even niet opletten
en die Hanry die kraakt het :-)
Post by Ma~
tuurlijk!!!!
GRTX,
Mathilde
Alles goed hier?
Ma~
2008-03-08 09:03:48 UTC
ja toch wel goed vind je niet? :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Gelijk heb je, want even niet opletten
en die Hanry die kraakt het :-)
Post by Ma~
tuurlijk!!!!
GRTX,
Mathilde
Alles goed hier?
De wereld van H@nry
2008-03-08 10:33:31 UTC
Zeker weten :)

Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
ja toch wel goed vind je niet? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Gelijk heb je, want even niet opletten
en die Hanry die kraakt het :-)
Post by Ma~
tuurlijk!!!!
GRTX,
Mathilde
Alles goed hier?
Sparks
2008-03-08 21:29:16 UTC
Dan gaan we toch gewoon door :-)
Ga je maandag even langs de HA?
Post by Sparks
Gelijk heb je, want even niet opletten
en die Hanry die kraakt het :-)
Post by Ma~
tuurlijk!!!!
GRTX,
Mathilde
Alles goed hier?
Ma~
2008-03-09 07:15:00 UTC
pffff je zit wel op mijn huid zeg :p
je lijkt wel een opa :p

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Gelijk heb je, want even niet opletten
en die Hanry die kraakt het :-)
Post by Ma~
tuurlijk!!!!
GRTX,
Mathilde
Alles goed hier?
Sparks
2008-03-10 23:32:35 UTC
Oke zal er over ophouden, maar het enige wat
ik wilde is een gezonde Mathilde, vandaar :-)
Post by Sparks
Gelijk heb je, want even niet opletten
en die Hanry die kraakt het :-)
Post by Ma~
tuurlijk!!!!
GRTX,
Mathilde
Alles goed hier?
Ma~
2008-03-11 19:33:40 UTC
ik zal goed op mezelf passen okee :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Gelijk heb je, want even niet opletten
en die Hanry die kraakt het :-)
Post by Ma~
tuurlijk!!!!
GRTX,
Mathilde
Alles goed hier?
Sparks
2008-03-11 22:14:56 UTC
:-)
Post by Sparks
Gelijk heb je, want even niet opletten
en die Hanry die kraakt het :-)
Post by Ma~
tuurlijk!!!!
GRTX,
Mathilde
Alles goed hier?
De wereld van H@nry
2008-03-08 08:51:45 UTC
Ikke?
Neuh hoor.
Ik kijk en maar soms gebruik van het geen mag (haha)

Post by Sparks
Gelijk heb je, want even niet opletten
en die Hanry die kraakt het :-)
Post by Ma~