behelpen
Sparks
2009-10-01 11:52:02 UTC
Het electra was hier in de buurt vanmorgen uitgevallen. Wat een ellende zeg.
Geen warm water voor de douche. Geen verlichting in de badkamer om me te
scheren. Geen internet. Hoe deden de Batavieren dat vroeger?
Ma~
2009-10-01 13:21:06 UTC
hahaha
jaaaaaa
die wisten niet beter denk ik he :)
en ze hadden geen scheerapparaten :)

GRTX
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-10-01 16:53:10 UTC
Dat waren mannen met baarden ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Ma~

De wereld van Hanry
2009-10-03 12:58:11 UTC
Tenzij ze de baard uittrokken (au!)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Vast :)
GRTX,
Mathilde
Sparks
2009-10-03 15:01:10 UTC
Misschien branden ze hem af?
Post by De wereld van Hanry
Tenzij ze de baard uittrokken (au!)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Vast :)
GRTX,
Mathilde
vroeger?
De wereld van Hanry
2009-10-03 19:24:46 UTC
Kan ook nog (au!)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Misschien branden ze hem af?
Post by De wereld van Hanry
Tenzij ze de baard uittrokken (au!)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Vast :)
GRTX,
Mathilde
vroeger?
De wereld van Hanry
2009-10-01 16:52:49 UTC
Dat is een finale ramp :(
Jakkes, das erg behelpen.

Als zo iets hier zou gebeuren zou zo goed als alles uit zijn hier.
Zelfs een aantal fotolijstjes zouden hier dan geen beeld geven.
Maar internet zou ik wel kunnen (bij nood) ;)
Sparks
De wereld van Hanry
2009-10-01 19:05:16 UTC
Brrr en dat in Januari.
Als je dan maar wel warm kunt zitten.
Want bedenke me net dat als hier het electra uit zou vallen ik ook zonder
verwarming zou zitten.
Brrr...
En als je dat in Januari zou hebben.
Brrr.... moet er niet aan denken...
Ma~

De wereld van Hanry
vroeger?
Ma~
2009-10-03 14:22:09 UTC
Ja, aggregaatje in de tuin :)
Diesel erin
RANGGGGG

GRTX,
Mathilde
*wel een herrie hoor!*
vroeger?
Sparks
2009-10-03 15:02:16 UTC
Of een windmolen op het dak :-)
Post by Ma~
Ja, aggregaatje in de tuin :)
Diesel erin
RANGGGGG
GRTX,
Mathilde
*wel een herrie hoor!*
dat vroeger?
De wereld van Hanry
2009-10-03 19:25:04 UTC
Dat kan ook nog.
Zonnecellen misschien?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Of een windmolen op het dak :-)
Post by Ma~
Ja, aggregaatje in de tuin :)
Diesel erin
RANGGGGG
GRTX,
Mathilde
*wel een herrie hoor!*
dat vroeger?
Ma~
2009-10-04 06:08:12 UTC
Jaaaaaaaa
Das wél milieuvriendelijk :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Of een windmolen op het dak :-)
Post by Ma~
Ja, aggregaatje in de tuin :)
Diesel erin
RANGGGGG
GRTX,
Mathilde
*wel een herrie hoor!*
dat vroeger?
De wereld van Hanry
2009-10-03 19:23:20 UTC
Ja maar dan op zonne energie, das wat vriendelijker en stinkt minder en
minder lawaai ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Ja, aggregaatje in de tuin :)
Diesel erin
RANGGGGG
GRTX,
Mathilde
*wel een herrie hoor!*
dat vroeger?
Ma~
2009-10-04 06:09:27 UTC
We hebben hier niet genoeg zon joh :)
dan is die windmolen slimmer :)

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
Ja, aggregaatje in de tuin :)
Diesel erin
RANGGGGG
GRTX,
Mathilde
*wel een herrie hoor!*
dat vroeger?
De wereld van Hanry
2009-10-04 10:22:18 UTC
We hebben heel de dag door licht en dat kan voor 1 woning wel voldoende
electra opleveren volgens mij :)
Maar een windmolen is ook een goede keus hoor :)
Al is een windmolen waarschijnlijk wat duurder ;)
--
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
Ja, aggregaatje in de tuin :)
Diesel erin
RANGGGGG
GRTX,
Mathilde
*wel een herrie hoor!*
Batavieren dat vroeger?
Ma~
2009-10-04 10:24:42 UTC
dat weet ik niet
dat ligt er maar aan hahahaha

gRTX,
Mathilde
*en het waait ook niet altijd*
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
Ja, aggregaatje in de tuin :)
Diesel erin
RANGGGGG
GRTX,
Mathilde
*wel een herrie hoor!*
Batavieren dat vroeger?
De wereld van Hanry
Sparks
De wereld van Hanry
2009-10-03 13:00:21 UTC
Dat denk ik ook wel.
Het komt vanzelf of niet?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
We zien het wel :-)
vroeger?
Sparks
2009-10-03 15:03:03 UTC
Het wordt steeds vooruit geschoven, maar eens komt het.
Post by De wereld van Hanry
Dat denk ik ook wel.
Het komt vanzelf of niet?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
We zien het wel :-)
vroeger?
De wereld van Hanry
2009-10-03 19:25:24 UTC
Ik denk het ook ja.
--
Post by Sparks
Het wordt steeds vooruit geschoven, maar eens komt het.
Post by De wereld van Hanry
Dat denk ik ook wel.
Het komt vanzelf of niet?
--