weg
De wereld van Hanry
2010-01-07 09:27:46 UTC
Deze groep is automatisch door de argeweb usenet server verwijderd omdat die
al een poosje leeg staat.
Doen die gasten altijd met leegstaande groepen.
Maar als er dan weer wat in komt te staan komt die vanzelf weer terug daar.
Het is een schande dat ze dat met deze groep gedaan hebben!
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Ma~
2010-01-07 10:56:32 UTC
nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg
dat is erg!
zomaar mijn groeppie verwijderen
wat een eikels :)

GRTX
Mathilde
De wereld van Hanry
2010-01-07 16:04:27 UTC
Ja dat vind ik ook.
Overigens wordt dat met elke groep gedaan die (even) geen berichtjes heeft.
Maar zodra er weer berichtjes in staan dan word die weer toegevoegd.
Ik vind het ook niet kunnen dat zomaar weg halen.
Ma~

Sparks
2010-01-07 19:28:55 UTC
Hoe is het nu met Luc? Moet zeker stil liggen en veel slapen?
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
Ma~
2010-01-07 20:34:27 UTC
ja, hij moet inderdaad goed rust houden.
Slapen doet hij op deze tijd altijd, maar nu ligt hij lekker hier in de
woonkamer op een luchtbedje :)
hij word niet wakker van onze bezigheden, dus hij zal zijn slaap wel nodig
hebben inderdaad

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hoe is het nu met Luc? Moet zeker stil liggen en veel slapen?
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
De wereld van Hanry
2010-01-07 20:15:27 UTC
Ja hoor, wees gerust zodra er berichten in komen is die weer terug.
Maar als er een aantal weken geen berichten in staan is die weer foetsie.
Zo is dat bij argeweb geregeld.
Kan er ook niets aan doen ben ik bang.
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
Ma~
2010-01-07 20:34:53 UTC
ja joh
jij kan dat toch wel oplossen voor ons???? :)

GRTX
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
De wereld van Hanry
2010-01-08 22:00:06 UTC
Nee, dat kan ik niet.
Het is een software instelling van argeweb die bij argeweb gedaan is op hun
server en daar kan ik niets aan doen.
--
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
Sparks
2010-01-08 23:32:52 UTC
Dan moeten we elke dag maar tenminste 1 bericht hier neerzetten.
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
De wereld van Hanry
2010-01-09 12:46:37 UTC
Het is zo ie zo handig voor het behoud van een groep op usenet om hem niet
leeg te laten staan.
Anderen providers hebben misschien een iets langere tijd maar een leeg
staand groepje gaat na verloop van tijd van een server af en wordt bij
nieuwe servers niet toegevoegd.
Tja, zo gaat dat op usenet in het algemeen.
--
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
Ma~
2010-01-09 07:35:09 UTC
flauw hoor :)

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
De wereld van Hanry
2010-01-09 12:47:23 UTC
Dan ga jij toch klagen en ga jij proberen usenet te vernieuwen. ;)

Kijk dit is usenet (oud en afgedaan weet je wel.) zo is usenet.
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
Ma~
2010-01-09 14:13:18 UTC
niks oud en afgedaan
er zitten zulke frisse mensen op als jij en ik
dan kan het toch niet oud en afgedaan zijn?

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
De wereld van Hanry
2010-01-09 14:47:54 UTC
Juist, dat wilde ik horen ;)
Zo is het ook!
Zeker weten!
Er zitten heel hippe mensen die fris en fuitig zijn.
En het is absoluut zo als je naar jou kijkt dan weet je al genoeg.
De mensen zijn fris en fruitig en willen er graag mee door gaan.
Maar ja, sommige providers hebben er gewoon tabak van of zo.
En dat tabak niet goed voor de gezondheid is weten ze vast niet ;)
--
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
Sparks
2010-01-09 20:30:38 UTC
Ze kunnen de tabak altijd aan mij geven :-)
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
Ma~
2010-01-09 21:06:10 UTC
hihi
dat berichtje van Hanry heb ik even gemist
maar hij zegt wel hele lieve dingen! :)

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
Sparks
2010-01-09 22:18:33 UTC
Ik zal het berichtje van Hanry even voor je ophalen, zijn provider zal wel
weer vreemde dingen doen :-)
Post by Ma~
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
Ma~
2010-01-10 07:57:30 UTC
hihihihi dankjewel, nu kon ik het nog eens lezen :)

GRTX,
Matho;de
Post by Ma~
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
De wereld van Hanry
2010-01-10 12:29:31 UTC
:)
--
Post by Ma~
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
De wereld van Hanry
2010-01-10 12:29:19 UTC
Dank je.
Die provider van mij is soms totaal mesjokken.
Ik overweeg een andere provider voor usenet te nemen.
--
Post by Ma~
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
De wereld van Hanry
2010-01-10 12:28:22 UTC
Soms doe ik dat wel eens ;)
--
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
Ma~
2010-01-10 12:39:53 UTC
ik merk het ja :)

GRTX.
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Soms doe ik dat wel eens ;)
--
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
De wereld van Hanry
2010-01-10 12:42:28 UTC
:)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
ik merk het ja :)
GRTX.
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Soms doe ik dat wel eens ;)
Mathilde
De wereld van Hanry
2010-01-10 12:27:15 UTC
Ja das een mogelijkheid haha ;)
--
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
Sparks
2010-01-10 13:05:11 UTC
Ik rook het wel op in mijn vredespijp :-)
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
De wereld van Hanry
2010-01-10 13:55:27 UTC
Owww is dat een vresespijp?
--
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
Sparks
2010-01-10 15:36:24 UTC
Neen geen vreselijkepijp maar een vredespijp :-)
Post by De wereld van Hanry
Owww is dat een vresespijp?
--
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
De wereld van Hanry
2010-01-10 21:59:52 UTC
Ow, sorry neem me niet kwalijk ;)
--
Post by Sparks
Neen geen vreselijkepijp maar een vredespijp :-)
Post by De wereld van Hanry
Owww is dat een vresespijp?
--
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
Sparks
2010-01-10 22:24:33 UTC
Ja zulke dingen moet je even recht zetten :-)
Post by Sparks
Neen geen vreselijkepijp maar een vredespijp :-)
Post by De wereld van Hanry
Owww is dat een vresespijp?
--
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
De wereld van Hanry
2010-01-11 09:08:48 UTC
Ja anders ga je nog denken dat een pijp vreselijk is.
Dat is die natuurlijk niet, zolang die niet brand ;)
Want zeg nou zelf een pijp die in brand staat rookt zo moeilijk ;)
--
Post by Sparks
Neen geen vreselijkepijp maar een vredespijp :-)
Post by De wereld van Hanry
Owww is dat een vresespijp?
--
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
Sparks
2010-01-11 10:58:36 UTC
Post by Sparks
Neen geen vreselijkepijp maar een vredespijp :-)
Post by De wereld van Hanry
Owww is dat een vresespijp?
--
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
De wereld van Hanry
2010-01-11 16:09:17 UTC
Zo is het.
Zolang die maar niet brand ;)
--
Post by Sparks
Neen geen vreselijkepijp maar een vredespijp :-)
Post by De wereld van Hanry
Owww is dat een vresespijp?
--
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
Sparks
2010-01-11 16:39:02 UTC
Wil je een vredespijp roken dan moet hij wel branden :-)
Post by De wereld van Hanry
Zo is het.
Zolang die maar niet brand ;)
--
Post by Sparks
Neen geen vreselijkepijp maar een vredespijp :-)
Post by De wereld van Hanry
Owww is dat een vresespijp?
--
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
De wereld van Hanry
2010-01-11 20:49:59 UTC
Ow ja?
Ik heb daar niet zo'n verstand van hoor ;)
--
Post by Sparks
Wil je een vredespijp roken dan moet hij wel branden :-)
Post by De wereld van Hanry
Zo is het.
Zolang die maar niet brand ;)
--
Post by Sparks
Neen geen vreselijkepijp maar een vredespijp :-)
Post by De wereld van Hanry
Owww is dat een vresespijp?
--
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
Sparks
2010-01-11 22:16:43 UTC
Je kan er beter niet aan beginnen :-)
Post by Sparks
Wil je een vredespijp roken dan moet hij wel branden :-)
Post by De wereld van Hanry
Zo is het.
Zolang die maar niet brand ;)
--
Post by Sparks
Neen geen vreselijkepijp maar een vredespijp :-)
Post by De wereld van Hanry
Owww is dat een vresespijp?
--
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
De wereld van Hanry
2010-01-12 08:07:41 UTC
Ik had ook geen plannen om er aan te beginnen ;)
--
Post by Sparks
Wil je een vredespijp roken dan moet hij wel branden :-)
Post by De wereld van Hanry
Zo is het.
Zolang die maar niet brand ;)
--
Post by Sparks
Neen geen vreselijkepijp maar een vredespijp :-)
Post by De wereld van Hanry
Owww is dat een vresespijp?
--
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
Sparks
2010-01-12 10:04:31 UTC
Wat ga je met die tabak van de provider dan doen? :-)
Post by Sparks
Wil je een vredespijp roken dan moet hij wel branden :-)
Post by De wereld van Hanry
Zo is het.
Zolang die maar niet brand ;)
--
Post by Sparks
Neen geen vreselijkepijp maar een vredespijp :-)
Post by De wereld van Hanry
Owww is dat een vresespijp?
--
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
De wereld van Hanry
2010-01-12 16:04:14 UTC
Ik overweeg mijn abo op te zeggen bij argeweb op usenet en dan het tabak er
bij in hun strot te douwen ;)
--
Post by Sparks
Wil je een vredespijp roken dan moet hij wel branden :-)
Post by De wereld van Hanry
Zo is het.
Zolang die maar niet brand ;)
--
Post by Sparks
Neen geen vreselijkepijp maar een vredespijp :-)
Post by De wereld van Hanry
Owww is dat een vresespijp?
--
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
flauw hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
[...]
Post by Ma~
dan issie nu vast weer terug :)
GRTX
,Mathilde
Sparks
De wereld van Hanry
2010-01-07 16:13:02 UTC
Dat protesteren is zinloos om te doen.
Een leeg groepje, welke dat ook is, wordt verwijderd na korte tijd.
Zodra er weer berichten in komen dan komt die er direct weer bij :)