Leven de leegte
De wereld van H@nry
2008-04-06 11:53:51 UTC
Leven de leegte!!

(Zet een stoel neer maar is een tafel vergeten)

Hee, ik mis nog wat...
Verdorie!
Nu is het nog niet goed!!

(Slaat een deur er uit)
Zo, dan kan ik er beter door.

(Haalt een paar posten van de muur en zet die onder de deur zodat het net
een tafel lijkt)

Nah, het is niet veel maar het kan best voor tafel door gaan nu.
Jammer dat door die brievenbus steeds alles naar omlaag valt.
Nah...
Zooitje!
Ik wil hier niet wonen, ik ga weg...
Een stoel en tafel halen ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Ma~
2008-04-06 15:16:47 UTC
ZEG!!!
Hou je de boel wel heel!
Wij heben een nieuwe computertafel: de oude hier zetten????

GRTX
,Mathilde
De wereld van H@nry
2008-04-06 16:07:57 UTC
Dat vindt ik een leuk idee.
Das goed.
Dan kan dit krakkemikkegge geval weg en kan ik de deur er weer in zetten.

Nu nog een stoel zien te krijgen ;)
De wereld van ***@nry: http://www.hanry.nl/
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
Ma~

De wereld van H@nry

Ma~

De wereld van H@nry
2008-04-06 19:38:19 UTC
(Zet een mooi nieuw tafeltje er neer)

Zo.

(Zet de deur er weer in en repareerd de posten ook weer)

Zo, dat is dat.

Wat vindt je er van?
Post by Ma~
jaaaaaaaaaaa
GRTX
,Mathilde
Ma~
2008-04-07 15:49:34 UTC
ik vind het prachtijg :)

GRTX
,Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
(Zet een mooi nieuw tafeltje er neer)
Zo.
(Zet de deur er weer in en repareerd de posten ook weer)
Zo, dat is dat.
Wat vindt je er van?
Post by Ma~
jaaaaaaaaaaa
GRTX
,Mathilde
De wereld van H@nry
2008-04-07 20:11:24 UTC
Zal ik alles hier roze verven (lol)

Hanry
(Beetje baldadig)
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
ik vind het prachtijg :)
GRTX
,Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
(Zet een mooi nieuw tafeltje er neer)
Zo.
(Zet de deur er weer in en repareerd de posten ook weer)
Zo, dat is dat.
Wat vindt je er van?
Post by Ma~
jaaaaaaaaaaa
GRTX
,Mathilde
Ma~
2008-04-07 20:17:39 UTC
roze?
ach waarom niet? :)

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Zal ik alles hier roze verven (lol)
Hanry
(Beetje baldadig)
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
ik vind het prachtijg :)
GRTX
,Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
(Zet een mooi nieuw tafeltje er neer)
Zo.
(Zet de deur er weer in en repareerd de posten ook weer)
Zo, dat is dat.
Wat vindt je er van?
Post by Ma~
jaaaaaaaaaaa
GRTX
,Mathilde
Sparks
2008-04-07 21:42:53 UTC
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Zal ik alles hier roze verven (lol)
Hanry
(Beetje baldadig)
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
ik vind het prachtijg :)
GRTX
,Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
(Zet een mooi nieuw tafeltje er neer)
Zo.
(Zet de deur er weer in en repareerd de posten ook weer)
Zo, dat is dat.
Wat vindt je er van?
Post by Ma~
jaaaaaaaaaaa
GRTX
,Mathilde
De wereld van H@nry
2008-04-08 09:13:40 UTC
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Sparks
2008-04-08 16:17:32 UTC
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
De wereld van H@nry
2008-04-08 18:48:01 UTC
Ow?

Uh... als het een meisje is wel, maar een jongen is het weer blauw...

Naar ik dacht, maar ik heb er geen verstand van ;)

Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
Sparks
2008-04-08 22:51:26 UTC
Ik ook niet :-) Maar jij bent de schilder.
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
De wereld van H@nry
2008-04-09 08:40:54 UTC
O ja, verhip, das waar ook.

Uh... deze kleur heeft niets met een baby van doen.

Het is meer de kleur roze zo als roze bedoeld is.
Begrijpt u wel, als ik me zo mag luitdrukken.
Met uw welnemen ;)

Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
Sparks
2008-04-09 16:23:55 UTC
Als Ma~ het maar mooi vindt, het is haar
digitale huis :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
De wereld van H@nry
2008-04-10 06:48:52 UTC
Nou ik hoop het dan maar, anders schilder ik het over :)

Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
Ma~
2008-04-10 18:13:33 UTC
roze is prachtig :)

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
Sparks
2008-04-10 21:44:36 UTC
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
Ma~
2008-04-11 06:42:08 UTC
mag ik dan de prinses zijn????????

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
De wereld van H@nry
2008-04-11 08:25:07 UTC
Tuurlijk!

Is er ook een toverfee?
Of een tovenaar en een koning en koningin?
En... en....

Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
Ma~
2008-04-11 09:18:34 UTC
ik weet niet?
zou wel leuk zijn anders ben ik zoooo alleen :)

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
Sparks
2008-04-11 20:52:11 UTC
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
De wereld van H@nry
2008-04-11 21:02:11 UTC
En dan kunnen we John tot koning maken (lol)

Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
Ma~
2008-04-12 13:38:20 UTC
wil jij dan de koning zijn???

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
De wereld van H@nry
2008-04-12 14:19:30 UTC
Koning Sparks!!!!
Yesss!!!!

Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
Sparks
2008-04-12 20:46:38 UTC
Koningin Mathilde klinkt ook wel lekker :-)
Post by De wereld van ***@nry
Koning Sparks!!!!
Yesss!!!!
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
Ma~
2008-04-13 17:32:14 UTC
Ja nou pfff :)

GRTX,.
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Koning Sparks!!!!
Yesss!!!!
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
De wereld van H@nry
2008-04-14 07:01:23 UTC
Dat zou ook nog kunnen :)

Post by De wereld van ***@nry
Koning Sparks!!!!
Yesss!!!!
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
Sparks
2008-04-12 20:45:35 UTC
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
Ma~
2008-04-13 17:31:58 UTC
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
Sparks
2008-04-13 20:58:19 UTC
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
De wereld van H@nry
2008-04-14 07:02:25 UTC
Ahaaa, das mooi.

Mat ik jullie feliciteren

De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel
onderuit
Ma~
2008-04-14 16:03:39 UTC
Dank sullige prins :)
ben jij eigenlijk ons kind dan?

GRTx,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ahaaa, das mooi.
Mat ik jullie feliciteren
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel
onderuit
De wereld van H@nry
2008-04-14 19:47:02 UTC
Uh... ben ik jullie kind?
Nah, weten jullie dat zelf niet dan?

De sullige prins Hanry
Post by Ma~
Dank sullige prins :)
ben jij eigenlijk ons kind dan?
GRTx,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ahaaa, das mooi.
Mat ik jullie feliciteren
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel
onderuit
Ma~
2008-04-15 14:30:25 UTC
ik heb geen idee
misscihne ben je wel aan komen lopen :)

GRTx
,Mathilde
Post by Ma~
Dank sullige prins :)
ben jij eigenlijk ons kind dan?
GRTx,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ahaaa, das mooi.
Mat ik jullie feliciteren
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel
onderuit
De wereld van H@nry
2008-04-15 18:31:16 UTC
Ow dat kan ook ja...

De sullige prinst Hanry (die is komen aanlopen en niet weet hoe die weg moet
gaan)
Post by Ma~
Dank sullige prins :)
ben jij eigenlijk ons kind dan?
GRTx,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ahaaa, das mooi.
Mat ik jullie feliciteren
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel
onderuit
Sparks
2008-04-14 20:25:47 UTC
Tjee dat gaat ook snel, nu al een kind :-)
Post by Ma~
Dank sullige prins :)
ben jij eigenlijk ons kind dan?
GRTx,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ahaaa, das mooi.
Mat ik jullie feliciteren
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel
onderuit
De wereld van H@nry
2008-04-15 06:37:12 UTC
En jij bent dus mijn pappa?

De sullige prins Hanry
Post by Ma~
Dank sullige prins :)
ben jij eigenlijk ons kind dan?
GRTx,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ahaaa, das mooi.
Mat ik jullie feliciteren
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel
onderuit
Ma~
2008-04-15 14:30:52 UTC
ik weet niet, het zou toch kunnen?

GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
Dank sullige prins :)
ben jij eigenlijk ons kind dan?
GRTx,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ahaaa, das mooi.
Mat ik jullie feliciteren
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel
onderuit
Sparks
2008-04-15 21:17:14 UTC
Volgens mij kwam hij een keer sullige aanlopen
en hebben we hem toen maar aangenomen als
onze zoon, de "sullige prins Hanry" :-)
Post by Ma~
Dank sullige prins :)
ben jij eigenlijk ons kind dan?
GRTx,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ahaaa, das mooi.
Mat ik jullie feliciteren
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel
onderuit
Ma~
2008-04-16 06:48:11 UTC
laten we het daar maar op houden dan!
Niet weglopen hoor Hanry, je hóórt bij de familie!

GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
Dank sullige prins :)
ben jij eigenlijk ons kind dan?
GRTx,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ahaaa, das mooi.
Mat ik jullie feliciteren
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel
onderuit
De wereld van H@nry
2008-04-16 08:07:52 UTC
Ik ben blij dat ik niet weg hoef.
Maar wat als ik de weg kwijt raak en verdwaal?
Owww... wat dan gedaan?

Alee, ik wil een KarelKarel.
Kijk een TomTom is te afgezaagd...

De sullige prins Hanry
Post by Ma~
Dank sullige prins :)
ben jij eigenlijk ons kind dan?
GRTx,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ahaaa, das mooi.
Mat ik jullie feliciteren
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons
snel onderuit
Ma~
2008-04-16 20:34:52 UTC
m'n zwager heet Ton
die is TonTon :)

GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
Dank sullige prins :)
ben jij eigenlijk ons kind dan?
GRTx,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ahaaa, das mooi.
Mat ik jullie feliciteren
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons
snel onderuit
De wereld van H@nry
2008-04-17 08:04:33 UTC
Aha en weet die goed de weg?

De sullig prins Hanry
Post by Ma~
m'n zwager heet Ton
die is TonTon :)
GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
Dank sullige prins :)
ben jij eigenlijk ons kind dan?
GRTx,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ahaaa, das mooi.
Mat ik jullie feliciteren
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons
snel onderuit
Sparks
2008-04-16 22:37:26 UTC
Zo'n tomtom is toch veel te modern voor een
sprookje? Als je gaat wandelen kan je een gids
of een hond meenemen. Maar iedereen weet ons
kasteel te staan, dus je vraagt maar en bent zo
weer thuis bij Mama de Koningin.
Post by Ma~
Dank sullige prins :)
ben jij eigenlijk ons kind dan?
GRTx,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ahaaa, das mooi.
Mat ik jullie feliciteren
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons
snel onderuit
De wereld van H@nry
2008-04-17 08:05:50 UTC
Ja maar...
Ik wil wel met mijn tijd mee gaan.

Dan wil ik een hond hebben.
Of een gids.
Ik wil niet verdwalen.

De sullige prins Hanry
Post by Ma~
Dank sullige prins :)
ben jij eigenlijk ons kind dan?
GRTx,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ahaaa, das mooi.
Mat ik jullie feliciteren
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons
snel onderuit
Sparks
2008-04-17 20:54:32 UTC
Wat voor soort hond wil je prins?
Het moet natuurlijk wel een beetje
koninklijke hond zijn. En laat jij hem
dan ook uit of moet een lakei dat doen?
Post by Ma~
Dank sullige prins :)
ben jij eigenlijk ons kind dan?
GRTx,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ahaaa, das mooi.
Mat ik jullie feliciteren
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons
snel onderuit
De wereld van H@nry
2008-04-18 09:13:41 UTC
Nou ik heb die hond alleen nodig om de weg te vinden.
Dus als ik dan weg ga kan ik de hond gelijk uitlaten, want dan neem ik hem
toch mee.

Ik dacht aan een zo'n hond met zo'n vaatje om de nek...
Das een sint bernhard volgens mij.
En als ik niet ga wandelen dan kan een lakei hem mooi uitlaten hebben die
ook wat te doen.
--
De sullige prins Hanry
Post by Ma~
Dank sullige prins :)
ben jij eigenlijk ons kind dan?
GRTx,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ahaaa, das mooi.
Mat ik jullie feliciteren
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons
snel onderuit
Sparks
2008-04-18 21:13:00 UTC
Ben je gek op grote honden of gaat het om dat
vat om zijn nek? :-)
Post by Ma~
Dank sullige prins :)
ben jij eigenlijk ons kind dan?
GRTx,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ahaaa, das mooi.
Mat ik jullie feliciteren
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt
ons snel onderuit
De wereld van H@nry
2008-04-19 07:06:47 UTC
Dat vat om z'n nek vindt ik zooooo leuk.
En het zijn zulke leuke lobbussen van honden :)

De sullige prins Hanry
Post by Ma~
Dank sullige prins :)
ben jij eigenlijk ons kind dan?
GRTx,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ahaaa, das mooi.
Mat ik jullie feliciteren
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ow?
Uh... als het een meisje is wel, maar een jongen
is het weer blauw...
Naar ik dacht, maar ik heb er geen verstand van
;)
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd
pluis.
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt
ons snel onderuit
Ma~
2008-04-17 13:39:49 UTC
MamaQueen :)

GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
Dank sullige prins :)
ben jij eigenlijk ons kind dan?
GRTx,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ahaaa, das mooi.
Mat ik jullie feliciteren
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons
snel onderuit
De wereld van H@nry
2008-04-17 16:47:35 UTC
Mama bent u dan koningin?

De sullige prins Hanry
Post by Ma~
MamaQueen :)
GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
Dank sullige prins :)
ben jij eigenlijk ons kind dan?
GRTx,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ahaaa, das mooi.
Mat ik jullie feliciteren
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons
snel onderuit
Sparks
2008-04-17 20:59:43 UTC
Queen Mathilde let je wel een beetje op onze
sullige zoon? Ik hoorde n.l. dat hij het vrouwelijk personeel in de billen
knijpt!
Post by Ma~
MamaQueen :)
GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
Dank sullige prins :)
ben jij eigenlijk ons kind dan?
GRTx,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ahaaa, das mooi.
Mat ik jullie feliciteren
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons
snel onderuit
De wereld van H@nry
2008-04-16 08:06:33 UTC
Ow was dat het?
Ja dat weet ik niet hoor.
Daar ben ik veel te sullig voor...

De sullige prins Hanry
Post by Ma~
Dank sullige prins :)
ben jij eigenlijk ons kind dan?
GRTx,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ahaaa, das mooi.
Mat ik jullie feliciteren
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel
onderuit
Ma~
2008-04-14 16:03:14 UTC
Hoera!
eindelijk een heuse koning ana mijn zij :)
(nou ja een sprookjeskoning dan hihihi)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel
onderuit
Sparks
2008-04-14 20:27:40 UTC
Je hebt een mooie kroon koningin.
Maar ik moet nu even weg, iemand van
Schiphol ophalen. Kom weer snel terug.
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel
onderuit
Ma~
2008-04-15 14:31:09 UTC
succes! :)

FERZ
Mathilde
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel
onderuit
Sparks
2008-04-15 20:17:02 UTC
Het is helemaal gelukt. Moest mij zus van vakantie
in Portugal ophalen.
Post by Ma~
succes! :)
FERZ
Mathilde
Post by Sparks
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
Post by Ma~
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is dit een aanzoek? :-))
Post by Ma~
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je kan ook koningin worden :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel
onderuit
De wereld van H@nry
2008-04-11 21:01:08 UTC
Weet je wat, dan ben ik uh... een prins.
En ik heb geen wit paard hoor haha...
Nee, daar komt John dan op, op dat witte paard ;)
Ik ben gewoon een sullige prins... ;)

Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
mag ik dan de prinses zijn????????
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
De wereld van H@nry
2008-04-11 08:24:28 UTC
Is er ook een prises en een prins en is er ook een toverfee?

Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
Sparks
2008-04-11 20:53:06 UTC
Neem aan van wel, die schilder jij toch gewoon?
Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
De wereld van H@nry
2008-04-11 21:02:45 UTC
ow ik dacht, misschien ben jij ook nog wel iets.
Maar ik wil ze ook schilderen hoor.
Ben nu toch aan het schilderen ;)

Post by Sparks
Het wordt vast een sprookjes huis :-)
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
De wereld van H@nry
2008-04-11 08:24:02 UTC
Kijk een fan van roze :)

Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
Ma~
2008-04-11 09:19:12 UTC
ja hoor roze en hemelsblauw, prachtig :)

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Kijk een fan van roze :)
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
De wereld van H@nry
2008-04-11 21:01:42 UTC
Hemelsblauw...
Dan moeten er ook engeltjes bij ;)

Post by De wereld van ***@nry
Kijk een fan van roze :)
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
Ma~
2008-04-12 13:39:07 UTC
jaaaaaaaaaaaaaa

GRTx
,Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Kijk een fan van roze :)
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
De wereld van H@nry
2008-04-12 14:20:13 UTC
Okay daar gaan we weer met de kwast.
Hemels blauw verven en hopla daar zijn de (kerst) engelen...
(zucht)

Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
jaaaaaaaaaaaaaa
GRTx
,Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Kijk een fan van roze :)
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Roze hoort toch bij babies?
Post by De wereld van ***@nry
Baby?
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
Ma~
2008-04-08 14:06:01 UTC
hier niet hoor :)
ik word wel weer tante :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Is er een baby op komst? :-)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Zal ik alles hier roze verven (lol)
Hanry
(Beetje baldadig)
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
ik vind het prachtijg :)
GRTX
,Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
(Zet een mooi nieuw tafeltje er neer)
Zo.
(Zet de deur er weer in en repareerd de posten ook weer)
Zo, dat is dat.
Wat vindt je er van?
Post by Ma~
jaaaaaaaaaaa
GRTX
,Mathilde
De wereld van H@nry
2008-04-08 09:10:31 UTC
Dan heb je het roze hoekje.

(Joehoeeee!!!)
(lol)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Zal ik alles hier roze verven (lol)
Hanry
(Beetje baldadig)
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
ik vind het prachtijg :)
GRTX
,Mathilde
Ma~
2008-04-08 14:06:58 UTC
een kloddertje rozeee hierrrrrr
en een kloddertje roze daar

GRTx,
Mathilde
(hihihi Tante Til van euh tja nou hoe heette die serie toch ook weer?)
Post by De wereld van ***@nry
Dan heb je het roze hoekje.
(Joehoeeee!!!)
(lol)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
ik vind het prachtijg :)
GRTX
,Mathilde
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
Ma~
2008-04-08 14:07:11 UTC
o ja familie knots :)

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Dan heb je het roze hoekje.
(Joehoeeee!!!)
(lol)
Post by Ma~
roze?
ach waarom niet? :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Zal ik alles hier roze verven (lol)
Hanry
(Beetje baldadig)
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
ik vind het prachtijg :)
GRTX
,Mathilde
--
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit