Nieuwe externe HD
Sparks
2009-10-28 21:37:07 UTC
Bij Lidl een externe harde schijf van 1000 Gb voor video gebruik gekocht (E
89,-). Nu heb ik er één van 350 Gb bij mijn internet PC en de nieuwe bij
mijn video PC. Bevalt me prima en mocht mijn PC het begeven dan heb ik mijn
belangrijkste gegevens en foto's nog op de externe HD.
Ma~
2009-10-29 15:17:27 UTC
superslim van jou :)
altijd leuk, nieuwe spulletjes :)