lastig
Ma~
2009-10-01 13:44:04 UTC
haha
soms best wel hoor :)

GRTX,
Mathilde
Geef hem maar een draai om zijn oren, jij zeur niet!
Nee dat valt best mee :)
maar ik zeur vind hij
HTYC,
Mathilde
Ben jij zo druk dan? :-)
echt wel
GRTX,
Mathilde
Ow ja?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl
Sparks
De wereld van Hanry
2009-10-01 19:06:26 UTC
Zo is dat.
Volgens mij moet die John eens leren onderscheiden wat lief vragen is en wat
zeuren is.
Hij zal zien dat het dan geen zeuren is maar gewoon lief aandringen uh....
lief vragen is ;)
Ma~

De wereld van Hanry
2009-10-03 12:56:26 UTC
Ja toch? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
hahahahaha
GRTX,
Mathilde
Sparks
2009-10-03 15:03:52 UTC
Je hebt helemaal gelijk Hanry :-)
Post by De wereld van Hanry
Ja toch? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
hahahahaha
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-10-03 19:26:05 UTC
Dank je.
Mag die opmerking ingelijst worden, dak gelijk heb ;)
--
Post by Sparks
Je hebt helemaal gelijk Hanry :-)
Post by De wereld van Hanry
Ja toch? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
hahahahaha
GRTX,
Mathilde
Sparks
2009-10-04 22:51:44 UTC
Hier 4 latjes voor een lijstje :-)
Post by Sparks
Je hebt helemaal gelijk Hanry :-)
Post by De wereld van Hanry
Ja toch? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
hahahahaha
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-10-05 07:03:52 UTC
Dank u :)

*Timmert een lijstje en lijst de opmerking in en hangt die op*

Zo, dat ziet er mooi uit vinden jullie dat ook?
--
Post by Sparks
Je hebt helemaal gelijk Hanry :-)
Post by De wereld van Hanry
Ja toch? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
hahahahaha
GRTX,
Mathilde
Sparks
2009-10-05 11:32:57 UTC
Prachtig, het hangt alleen een beetje scheef. :-)
Post by Sparks
Je hebt helemaal gelijk Hanry :-)
Post by De wereld van Hanry
Ja toch? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
hahahahaha
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-10-05 16:33:26 UTC
O ja?
*Rukt het naar een willekeurige kant*

Zo beter?
--
Post by Sparks
Je hebt helemaal gelijk Hanry :-)
Post by De wereld van Hanry
Ja toch? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
hahahahaha
GRTX,
Mathilde
Sparks
2009-10-05 22:49:20 UTC
Prima!
Post by Sparks
Je hebt helemaal gelijk Hanry :-)
Post by De wereld van Hanry
Ja toch? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
hahahahaha
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-10-06 15:13:21 UTC
Okay dan laat ik het zo :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Prima!
Post by Sparks
Je hebt helemaal gelijk Hanry :-)
Post by De wereld van Hanry
Ja toch? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
hahahahaha
GRTX,
Mathilde
Ma~
2009-10-01 20:00:22 UTC
ook ik ben wel eens niet zo lief hoor :)
meestal wel natuurlijk :)

GRTX,
Mathilde
*ook maar een mens*