halloooooooooooooooo
Ma~
2009-10-05 14:44:24 UTC
nee, das des duivels :)

GRTX,
Mathilde
Geen mini daar? :-)
Sparks
2009-10-05 22:50:25 UTC
Dus omdat ik dat wel leuk vind ben ik van de duivel bezeten? :-(
Post by Ma~
nee, das des duivels :)
GRTX,
Mathilde
Geen mini daar? :-)
Ma~
2009-10-06 14:37:09 UTC
hahahahahahaha
néé hoor!
Vind ik niet :)
Maar er zijn groepen die er zo over denken he :)

GRTX,
Mathilde
*alhoewel mijn spijkerbroeken denk ik nog nét even duivelser zijn*
Post by Sparks
Dus omdat ik dat wel leuk vind ben ik van de duivel bezeten? :-(
Post by Ma~
nee, das des duivels :)
GRTX,
Mathilde
Geen mini daar? :-)
Sparks
2009-10-06 19:41:16 UTC
Dan moet je maar snel een foto in zo'n duivelse spijkerbroek op je hyves
zetten :-)
Post by Sparks
Dus omdat ik dat wel leuk vind ben ik van de duivel bezeten? :-(
Post by Ma~
nee, das des duivels :)
GRTX,
Mathilde
Geen mini daar? :-)
Ma~
2009-10-06 20:00:09 UTC
Het zijn hele beschaafde nette spijkerbroeken hoor :)
maar vrouwen mogen geen mannekleding dragen he :)

GRTX
,Mathilde
Post by Sparks
Dus omdat ik dat wel leuk vind ben ik van de duivel bezeten? :-(
Post by Ma~
nee, das des duivels :)
GRTX,
Mathilde
Geen mini daar? :-)
Sparks
2009-10-06 23:22:41 UTC
Ahh zit dat zo :-)
Ik dacht aan een super strakke spijkerbroek :-)
Post by Sparks
Dus omdat ik dat wel leuk vind ben ik van de duivel bezeten? :-(
Post by Ma~
nee, das des duivels :)
GRTX,
Mathilde
Geen mini daar? :-)
Ma~
2009-10-07 11:31:21 UTC
Nee hoor, niks bijzonders
aan mijn lijf geen polonaise :)

GRTX.
Mathilde
Post by Sparks
Dus omdat ik dat wel leuk vind ben ik van de duivel bezeten? :-(
Post by Ma~
nee, das des duivels :)
GRTX,
Mathilde
Geen mini daar? :-)
Sparks
2009-10-07 21:41:38 UTC
Haha
Post by Sparks
Dus omdat ik dat wel leuk vind ben ik van de duivel bezeten? :-(
Post by Ma~
nee, das des duivels :)
GRTX,
Mathilde
Geen mini daar? :-)
De wereld van Hanry
2009-10-07 18:29:42 UTC
Wat is dit voor een nonsens naar mijn idee.
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Dus omdat ik dat wel leuk vind ben ik van de duivel bezeten? :-(
Post by Ma~
nee, das des duivels :)
GRTX,
Mathilde
Geen mini daar? :-)
Ma~
2009-10-07 18:44:49 UTC
hihihi :)
ik zal ook niet snel ingeburgerd raken hier :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Dus omdat ik dat wel leuk vind ben ik van de duivel bezeten? :-(
Post by Ma~
nee, das des duivels :)
GRTX,
Mathilde