TonTon
Ma~
2008-04-18 06:59:20 UTC
ja hoor
die heeft daar geen problemen mee :)
Maar hij heeft wel aan de juf van zijn zoon gevraagd waarom hij topografie
moet leren in deze TomTom tijd :)

GRTX,
Mathilde
Aha en weet die goed de weg?
De sullig prins Hanry
m'n zwager heet Ton
die is TonTon :)
GRTX,
Mathilde
Ik ben blij dat ik niet weg hoef.
Maar wat als ik de weg kwijt raak en verdwaal?
Owww... wat dan gedaan?
Alee, ik wil een KarelKarel.
Kijk een TomTom is te afgezaagd...
De sullige prins Hanry
laten we het daar maar op houden dan!
Niet weglopen hoor Hanry, je hóórt bij de familie!
GRTX,
Mathilde
Volgens mij kwam hij een keer sullige aanlopen
en hebben we hem toen maar aangenomen als
onze zoon, de "sullige prins Hanry" :-)
ik weet niet, het zou toch kunnen?
GRTX,
Mathilde
Tjee dat gaat ook snel, nu al een kind :-)
Dank sullige prins :)
ben jij eigenlijk ons kind dan?
GRTx,
Mathilde
Ahaaa, das mooi.
Mat ik jullie feliciteren
De sullige prins Hanry
Een sprookjesaanzoek, te mooi om waar te zijn,
dus zeg ik volmondig YES!!!
Het is mij een groot genoegen uw koning gemaal te zijn.
Koning Sparks
YES! :)
(een sprookjesaanzoek)
GRTX,
Mathilde
Is dit een aanzoek? :-))
wil jij dan de koning zijn???
GRTX,
Mathilde
Je kan ook koningin worden :-)
ik weet niet?
zou wel leuk zijn anders ben ik zoooo alleen :)
GRTX,
Mathilde
De wereld van H@nry
2008-04-18 09:18:07 UTC
Ja dat is wel een heel goede vraag.
Ik ga ook geen topografie leren.
Ik krijg namelijk een hond van pappa.

De sullige prins Hanry.
Mathilde
Ma~

Mathilde
De wereld van H@nry
2008-04-18 19:38:46 UTC
Dat vindt ik ook.
En van pappa mag de lakei de hond uit laten :)

De sullige prins Hanry
Mathilde
Sparks
Mathilde
De wereld van H@nry
2008-04-19 07:10:58 UTC
Maar als ik een hond heb dan weet ik altijd de weg en maakt het niet uit hoe
groot ons rijk is.
Dat hoef ik dan toch niet te weten?

Trouwens ik wil een rock-band gaan beginnen, dan heb ik toch ook geen kennis
van hoe groot ons rijk is nodig?

De sullige prins Hanry
Mathilde
Ma~

Mathilde
De wereld van H@nry
2008-04-19 12:30:50 UTC
Nou, ik laat me gewoon met een koets brengen en halen.
Dan hoef ik niet te weten waar het is :)

De sullige prins Hanry
Mathilde
Ma~

Mathilde
De wereld van H@nry

Mathilde
Ma~

Mathilde
De wereld van H@nry
2008-04-20 11:54:13 UTC
Ja maar het is koninkluk om gebracht te worden.
Die chaufeur rijd gewoon als ik dat wil en waar ik heen wil en hij blijft
maar wachten tot ik weer terug wil.
Of zelf zo'n lekker snel bakkie om te scheuren.
Zo 1 zonder dak :)
Krijg ik die?

De sullige prins Hanry
Post by Ma~
[...]
schreef in
Mathilde
Sparks
Mathilde
De wereld van H@nry
2008-04-20 19:38:44 UTC
Paardrijden?
Ik heb niet eens een paard?

(Snik, snik)
Prins Willem heeft twee paarden en ik heb geen paard...
Ik wil een paard!

De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Ga maar lekker paardrijden.
Mathilde
Sparks
2008-04-20 20:01:39 UTC
In de stallen achter het paleis hebben we de
mooiste paarden en op dat kleine witte paardje
mag jij leren rijden.
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Ga maar lekker paardrijden.
Post by Ma~
[...]
:)
GRTX,
Mathilde
De wereld van H@nry
2008-04-21 08:47:20 UTC
Dank u dank u.

(Staat sullig naar het witte paard te kijken)

Hij is mooi! :)

De sullige prins Hanry
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Ga maar lekker paardrijden.
Mathilde
Sparks
2008-04-22 20:48:52 UTC
Hij is heel mooi en vriendelijk naar kinderen
dus je hoeft niet bang te zijn.
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Ga maar lekker paardrijden.
Mathilde
De wereld van H@nry
2008-04-23 06:49:01 UTC
Dan ga ik er gelijk op rijden.

(Springt er op en valt er aan de anderen kant weer af)

Auwwwww....

De sullige prins Hanry
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Ga maar lekker paardrijden.
Mathilde
Sparks
2008-04-23 22:18:58 UTC
Je moet een beetje rustig aan doen.
En je moeder roept dat je eerst je kamer
moet opruimen, dus eerst terug naar je kamer!
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Ga maar lekker paardrijden.
Mathilde
De wereld van H@nry
2008-04-24 07:25:50 UTC
Moet ik alweer mijn kamer opruimen?
Kunnen de lakijen dat niet doen?

De sullige prins Hanry
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Ga maar lekker paardrijden.
Post by Ma~
[...]
"Ma~"
Mathilde
Sparks
2008-04-24 11:30:22 UTC
Jij maakt die rommel dus moet je het ook opruimen!
Je moet een beetje netjes worden.
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Ga maar lekker paardrijden.
Mathilde
De wereld van H@nry
2008-04-24 18:34:42 UTC
Maar pappie, ik ben al netjes en die lakijtjes hebben toch niets anders te
doen...

De sullige prins Hanry
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Ga maar lekker paardrijden.
Mathilde
Sparks
2008-04-24 21:36:28 UTC
Je hebt gehoord wat Ma~ en ik zeiden,
nu opschieten!
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Ga maar lekker paardrijden.
Mathilde
De wereld van H@nry
2008-04-25 07:11:41 UTC
Okay ik ga al...

De sullige prins Hanry
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Ga maar lekker paardrijden.
Mathilde
Sparks
2008-04-19 20:54:04 UTC
Als je heel lief bent laten we in de tuin een mooie muziektent bouwen, dan
kan je daar met je vriendjes
muziek maken en kan ik met je moeder een dansje maken.
Mathilde
De wereld van H@nry
2008-04-20 06:39:10 UTC
Joepie!!