Boe!
De wereld van H@nry
2007-12-04 08:55:27 UTC
Ik dacht ik doe de brievenbus open en roep heel hard 'Boe!'
Maar het galmt hier nogal ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Sparks
De wereld van H@nry
2007-12-05 08:07:15 UTC
Dat zou goed kunnen zijn.
Want de sinst vindt hulp wel heel erg fijn :)
De wereld van ***@nry: http://www.hanry.nl/
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
Ma~

Sparks
De wereld van H@nry
2007-12-06 17:55:39 UTC
De kerst?
Jahahaaaa...
De eerste kerstspullen zijn hier al uit de kelder gehaald ;)

Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Hallo Ma~ ook weer terug? :-)
Nu op naar de Kerst!
Ma~
2007-12-06 18:09:47 UTC
Ja, het gaat snel dit jaar!

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hallo Ma~ ook weer terug? :-)
Nu op naar de Kerst!
Sparks
2007-12-07 17:27:31 UTC
Wij hebben voor de 2e keer gereageerd op een ander
huurhuis. Wij hebben inmiddels een urgentieverklaring.
Dus dat geeft toch een beetje spanning, want stel dat we
dat huis krijgen dan moeten we deze maand nog verhuizen.
En dan vergeten we dit jaar maar de kerst.
Post by Ma~
Ja, het gaat snel dit jaar!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hallo Ma~ ook weer terug? :-)
Nu op naar de Kerst!
De wereld van H@nry
2007-12-07 20:31:17 UTC
Spannend...

Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
Ja, het gaat snel dit jaar!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hallo Ma~ ook weer terug? :-)
Nu op naar de Kerst!
Sparks
2007-12-08 15:34:48 UTC
Ja dat is het wel :-)
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
Ja, het gaat snel dit jaar!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hallo Ma~ ook weer terug? :-)
Nu op naar de Kerst!
De wereld van H@nry
2007-12-08 18:16:37 UTC
Zal ik wat tromgeroffel doen?

Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Ja dat is het wel :-)
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
Ja, het gaat snel dit jaar!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hallo Ma~ ook weer terug? :-)
Nu op naar de Kerst!
Sparks
2007-12-08 20:46:15 UTC
LOL
Post by De wereld van ***@nry
Zal ik wat tromgeroffel doen?
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Ja dat is het wel :-)
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
Ja, het gaat snel dit jaar!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hallo Ma~ ook weer terug? :-)
Nu op naar de Kerst!
De wereld van H@nry
2007-12-08 20:52:46 UTC
Zeg jij even wanneer ik moet beginnen te roffellen? ;)
LOL
Post by Sparks
Ja dat is het wel :-)
Sparks
2007-12-08 22:21:37 UTC
Maandagmiddag tussen 1600-1800u :-)
Post by De wereld van ***@nry
Zal ik wat tromgeroffel doen?
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Ja dat is het wel :-)
--
Hanry
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
De wereld van H@nry
2007-12-09 07:23:56 UTC
Okay roffel ik dan even heel luid :)

Post by De wereld van ***@nry
Zal ik wat tromgeroffel doen?
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Ja dat is het wel :-)
--
Hanry
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
Ma~
2007-12-08 15:36:31 UTC
Spannend!!!!
Ik hoop dat jullie een mooi huis kunnen vinden, en dat de verhuizing
vlekkeloos zal verlopen!

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
Ja, het gaat snel dit jaar!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hallo Ma~ ook weer terug? :-)
Nu op naar de Kerst!
Sparks
2007-12-08 20:55:22 UTC
Ja dat vinden wij ook. We hebben eigenlijk het idee
dat we hier nog wel jaren in ons bestaande huis zullen
zitten, maar dat kan ineens veranderen.
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
Ja, het gaat snel dit jaar!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hallo Ma~ ook weer terug? :-)
Nu op naar de Kerst!
Ma~
2007-12-09 07:05:38 UTC
Het is beter om op je gemakje zelf te zoeken naar een goed alternatief dan
op de valreep ergens terecht komen waar je helemaal niet heen wilt.....
ook al is het nog zo zonde jullie mooie huis achter te moeten
laten...................................

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
Ja, het gaat snel dit jaar!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hallo Ma~ ook weer terug? :-)
Nu op naar de Kerst!
Sparks
2007-12-10 16:40:29 UTC
We kregen vanmorgen een telefoontje van de gemeente
dat wij het huis met garage, waar we een beetje gek op zijn,
kunnen krijgen!!! Morgen of overmorgen kunnen we het
van binnen bekijken. Nu wordt het wel heel erg spannend :-)
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
Ja, het gaat snel dit jaar!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hallo Ma~ ook weer terug? :-)
Nu op naar de Kerst!
De wereld van H@nry
2007-12-10 18:40:38 UTC
Wouw...
Dat zou mooi zijn toch?
De spanning stijgt en stijgt en stijgt ten top...

Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
Ja, het gaat snel dit jaar!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hallo Ma~ ook weer terug? :-)
Nu op naar de Kerst!
Sparks
2007-12-10 19:34:01 UTC
Dat mag je wel zeggen! :-)
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
Ja, het gaat snel dit jaar!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hallo Ma~ ook weer terug? :-)
Nu op naar de Kerst!
De wereld van H@nry
2007-12-11 07:47:42 UTC
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
Sparks
2007-12-11 14:31:05 UTC
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
De wereld van H@nry
2007-12-11 15:32:25 UTC
Okay, ik zal om 19uur tromgeroffel doen.
Zo luid dat je het vast wel hoord ;)

Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
Sparks
2007-12-11 20:10:28 UTC
Het heeft vast geholpen :-) We nemen het huis!!!
Het is kleiner en ouder dan ons huidige huis, maar
heeft weer andere leuke dingen.
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
De wereld van H@nry
2007-12-12 07:53:15 UTC
Gefeliciteerd!! :D

Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
Sparks
2007-12-12 17:12:01 UTC
Dank je :-)
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
De wereld van H@nry
2007-12-12 17:52:38 UTC
:)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Dank je :-)
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
Ma~
2007-12-12 09:01:41 UTC
Gaaf!!!! Gefeliciteerd!
Oude huizen hebben charme!
enneuh, misschien een kleiner oototje kopen??? :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
Sparks
2007-12-12 17:13:40 UTC
Inderdaad oude huizen hebben een zekere charme.
Neen geen andere auto, dan verbouw ik wel de garage :-)
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
Ma~
2007-12-12 19:03:13 UTC
:))))
Wat voor één heb je eigenlijk?
is de auto zo groot, of de garage zo klein?

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
Sparks
2007-12-12 21:08:49 UTC
De garage is klein. Ik heb een Rover-400 en die
is 4.50m lang. Heb gisteren in het donker de
garage gemeten en kwam op 4.66m lang, dus zou
moeten passen :-)
:))))
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
De wereld van H@nry
2007-12-13 07:59:39 UTC
Kijk er gloort dus hoop voor de auto :)

Post by Sparks
De garage is klein. Ik heb een Rover-400 en die
is 4.50m lang. Heb gisteren in het donker de
garage gemeten en kwam op 4.66m lang, dus zou
moeten passen :-)
:))))
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
Sparks
2007-12-13 12:29:19 UTC
Hoe dan ook, hij moet erin :-)
Post by Sparks
De garage is klein. Ik heb een Rover-400 en die
is 4.50m lang. Heb gisteren in het donker de
garage gemeten en kwam op 4.66m lang, dus zou
moeten passen :-)
:))))
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
De wereld van H@nry
2007-12-13 15:50:22 UTC
Het is ook zo wat als je een garage hebt om je auto dan buiten te laten
staan. ;)

Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Hoe dan ook, hij moet erin :-)
Post by Sparks
De garage is klein. Ik heb een Rover-400 en die
is 4.50m lang. Heb gisteren in het donker de
garage gemeten en kwam op 4.66m lang, dus zou
moeten passen :-)
:))))
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
Sparks
2007-12-14 00:40:48 UTC
Dat doet de huidige bewoner, die gebruikt
de garage als pakhuis.
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Hoe dan ook, hij moet erin :-)
Post by Sparks
De garage is klein. Ik heb een Rover-400 en die
is 4.50m lang. Heb gisteren in het donker de
garage gemeten en kwam op 4.66m lang, dus zou
moeten passen :-)
:))))
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
De wereld van H@nry
2007-12-14 08:12:37 UTC
Das weer eens wat anders ;)

Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Hoe dan ook, hij moet erin :-)
Post by Sparks
De garage is klein. Ik heb een Rover-400 en die
is 4.50m lang. Heb gisteren in het donker de
garage gemeten en kwam op 4.66m lang, dus zou
moeten passen :-)
:))))
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
Sparks
2007-12-14 10:53:00 UTC
Wel zonde van de garage want er is ook een schuur.
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Hoe dan ook, hij moet erin :-)
Post by Sparks
De garage is klein. Ik heb een Rover-400 en die
is 4.50m lang. Heb gisteren in het donker de
garage gemeten en kwam op 4.66m lang, dus zou
moeten passen :-)
:))))
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
De wereld van H@nry
2007-12-14 18:01:17 UTC
Ja das dan wel jammer van de garage ja.

Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Hoe dan ook, hij moet erin :-)
Post by Sparks
De garage is klein. Ik heb een Rover-400 en die
is 4.50m lang. Heb gisteren in het donker de
garage gemeten en kwam op 4.66m lang, dus zou
moeten passen :-)
:))))
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
De wereld van H@nry
2007-12-17 09:21:38 UTC
Dat wel dan natuurlijk.
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Hoe dan ook, hij moet erin :-)
Post by Sparks
De garage is klein. Ik heb een Rover-400 en die
is 4.50m lang. Heb gisteren in het donker de
garage gemeten en kwam op 4.66m lang, dus zou
moeten passen :-)
:))))
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
Ma~
2007-12-13 17:32:14 UTC
stukkie eraf zagen? :)
Post by Sparks
Hoe dan ook, hij moet erin :-)
Post by Sparks
De garage is klein. Ik heb een Rover-400 en die
is 4.50m lang. Heb gisteren in het donker de
garage gemeten en kwam op 4.66m lang, dus zou
moeten passen :-)
:))))
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
Sparks
2007-12-14 00:42:44 UTC
Of een gat in de achterkant van de garage :-)
Komt er trouwens vanzelf in als ik een
beetje gas geef :-)
Post by Ma~
stukkie eraf zagen? :)
Post by Sparks
Hoe dan ook, hij moet erin :-)
Post by Sparks
De garage is klein. Ik heb een Rover-400 en die
is 4.50m lang. Heb gisteren in het donker de
garage gemeten en kwam op 4.66m lang, dus zou
moeten passen :-)
:))))
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
Ma~
2007-12-14 07:36:18 UTC
:):):)
Als dan het hele zootje maar niet instort! :)
Kan de deur trouwens wel open?

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Of een gat in de achterkant van de garage :-)
Komt er trouwens vanzelf in als ik een
beetje gas geef :-)
Post by Ma~
stukkie eraf zagen? :)
Post by Sparks
Hoe dan ook, hij moet erin :-)
Post by Sparks
De garage is klein. Ik heb een Rover-400 en die
is 4.50m lang. Heb gisteren in het donker de
garage gemeten en kwam op 4.66m lang, dus zou
moeten passen :-)
:))))
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
Sparks
2007-12-14 10:54:08 UTC
Ik moet het allemaal nog precies bekijken de 28e dec.
:):):)
Post by Sparks
Of een gat in de achterkant van de garage :-)
Komt er trouwens vanzelf in als ik een
beetje gas geef :-)
Post by Ma~
stukkie eraf zagen? :)
Post by Sparks
Hoe dan ook, hij moet erin :-)
Post by Sparks
De garage is klein. Ik heb een Rover-400 en die
is 4.50m lang. Heb gisteren in het donker de
garage gemeten en kwam op 4.66m lang, dus zou
moeten passen :-)
:))))
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
De wereld van H@nry
2007-12-14 18:01:47 UTC
Good luck :)

Post by Sparks
Ik moet het allemaal nog precies bekijken de 28e dec.
:):):)
Post by Sparks
Of een gat in de achterkant van de garage :-)
Komt er trouwens vanzelf in als ik een
beetje gas geef :-)
Post by Ma~
stukkie eraf zagen? :)
Post by Sparks
Hoe dan ook, hij moet erin :-)
Post by Sparks
De garage is klein. Ik heb een Rover-400 en die
is 4.50m lang. Heb gisteren in het donker de
garage gemeten en kwam op 4.66m lang, dus zou
moeten passen :-)
:))))
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
De wereld van H@nry
2007-12-14 08:12:58 UTC
LOL

Post by Sparks
Of een gat in de achterkant van de garage :-)
Komt er trouwens vanzelf in als ik een
beetje gas geef :-)
Post by Ma~
stukkie eraf zagen? :)
Post by Sparks
Hoe dan ook, hij moet erin :-)
Post by Sparks
De garage is klein. Ik heb een Rover-400 en die
is 4.50m lang. Heb gisteren in het donker de
garage gemeten en kwam op 4.66m lang, dus zou
moeten passen :-)
:))))
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
Ma~
2007-12-13 17:31:44 UTC
:)
dat moet je dan op een rustig moment maar eens voorzchtig gaan proberen :)
Mijn vader heeft ook een garage, maar zijn auto was te hoog, kon niet onder
de deur door. maar hij duwde de deur naar boven met een soort van
bezemsteelconstructie en dan de auto erin rijden :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
De garage is klein. Ik heb een Rover-400 en die
is 4.50m lang. Heb gisteren in het donker de
garage gemeten en kwam op 4.66m lang, dus zou
moeten passen :-)
:))))
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
Sparks
2007-12-14 00:45:34 UTC
Ik ga eerst proberen en denk er anders over om een
roldeur te nemen die, met zijstukken, iets voor de
garage begint.
:)
Post by Sparks
De garage is klein. Ik heb een Rover-400 en die
is 4.50m lang. Heb gisteren in het donker de
garage gemeten en kwam op 4.66m lang, dus zou
moeten passen :-)
:))))
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
Ma~
2007-12-14 07:36:57 UTC
haha ik hoor het al, die auto gáát passen, hoe dan ook! :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Ik ga eerst proberen en denk er anders over om een
roldeur te nemen die, met zijstukken, iets voor de
garage begint.
:)
Post by Sparks
De garage is klein. Ik heb een Rover-400 en die
is 4.50m lang. Heb gisteren in het donker de
garage gemeten en kwam op 4.66m lang, dus zou
moeten passen :-)
:))))
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
Sparks
2007-12-14 10:54:38 UTC
Zo is het :-)
Post by Sparks
Ik ga eerst proberen en denk er anders over om een
roldeur te nemen die, met zijstukken, iets voor de
garage begint.
:)
Post by Sparks
De garage is klein. Ik heb een Rover-400 en die
is 4.50m lang. Heb gisteren in het donker de
garage gemeten en kwam op 4.66m lang, dus zou
moeten passen :-)
:))))
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
Ma~
2007-12-14 12:19:12 UTC
:):):)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Zo is het :-)
Post by Sparks
Ik ga eerst proberen en denk er anders over om een
roldeur te nemen die, met zijstukken, iets voor de
garage begint.
:)
Post by Sparks
De garage is klein. Ik heb een Rover-400 en die
is 4.50m lang. Heb gisteren in het donker de
garage gemeten en kwam op 4.66m lang, dus zou
moeten passen :-)
:))))
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
De wereld van H@nry
2007-12-14 08:13:43 UTC
Ow een roldeur die niet past eigenlijk ;)

Post by Sparks
Ik ga eerst proberen en denk er anders over om een
roldeur te nemen die, met zijstukken, iets voor de
garage begint.
:)
Post by Sparks
De garage is klein. Ik heb een Rover-400 en die
is 4.50m lang. Heb gisteren in het donker de
garage gemeten en kwam op 4.66m lang, dus zou
moeten passen :-)
:))))
Post by Sparks
Trommel dan even om 1900u, dan hebben we afgesproken.
Spannend! Op het kaartje zie ik dat mijn auto te groot is
voor de garage :-(( Dus als er nog meer tegenvaller zijn dan
haken we misschien we af.
Post by De wereld van ***@nry
(Doet trom geroffel) ;)
Post by Sparks
Dat mag je wel zeggen! :-)
Sparks
De wereld van H@nry

Sparks
Ma~

Sparks
De wereld van H@nry

Ma~
2007-12-11 12:12:37 UTC
zoooooooooooooooooooooo
dat klinkt goeddddddddddddddd
SPANNENDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Heb je hulp nodig? Ik ben en hele goeie verhuizer hahahaha

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
Ja, het gaat snel dit jaar!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hallo Ma~ ook weer terug? :-)
Nu op naar de Kerst!
Sparks
2007-12-11 14:36:18 UTC
Heel lief van je maar daarvoor helemaal uit Delft komen
is natuurlijk te gek. We redden het best "als het door
gaat". Ria heeft 3 sterke zoons :-)
Als we er zitten en alles is voor elkaar moet je maar eens
gezellig Ria's appeltaart komen eten:-)
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
Ja, het gaat snel dit jaar!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hallo Ma~ ook weer terug? :-)
Nu op naar de Kerst!
Ma~
2007-12-12 09:00:53 UTC
hahaha
nou toevallig vind ik verhuizen wel heel erg leuk hoor :)
en met appeltaart eten zit ik alleen in de weg :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
Ja, het gaat snel dit jaar!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hallo Ma~ ook weer terug? :-)
Nu op naar de Kerst!
Sparks
2007-12-12 17:16:05 UTC
Dat appeltaart eten bedoel ik komende zomer,
dan moet alles toch wel een beetje aan de kant zijn,
en kunnen we gezellig in de tuin zitten.
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
Ja, het gaat snel dit jaar!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hallo Ma~ ook weer terug? :-)
Nu op naar de Kerst!
Ma~
2007-12-12 19:03:37 UTC
:)))))
Klinkt op zich wel aantrekkelijk :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
Ja, het gaat snel dit jaar!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hallo Ma~ ook weer terug? :-)
Nu op naar de Kerst!
Sparks
2007-12-12 21:09:25 UTC
Oke, gaan we doen!
:)))))
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
Ja, het gaat snel dit jaar!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hallo Ma~ ook weer terug? :-)
Nu op naar de Kerst!
Ma~
2007-12-13 17:31:55 UTC
:))))

GRTX
,Mathilde
Post by Sparks
Oke, gaan we doen!
:)))))
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
Ja, het gaat snel dit jaar!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hallo Ma~ ook weer terug? :-)
Nu op naar de Kerst!
De wereld van H@nry

Ma~

De wereld van H@nry
2007-12-06 20:20:11 UTC
Jij ziet ook alles ;)

Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
:)))
ik heb het gezien :p
GRTX,
Mathilde
Ma~
2007-12-06 21:38:38 UTC
ja goed he :)

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Jij ziet ook alles ;)
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
:)))
ik heb het gezien :p
GRTX,
Mathilde
De wereld van H@nry
2007-12-07 08:07:41 UTC
superformidasties :)

Pieremogoggel ;)

Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
ja goed he :)
GRTX,
Mathilde
Ma~
2007-12-07 12:50:58 UTC
wat voor een pier?

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
superformidasties :)
Pieremogoggel ;)
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
ja goed he :)
GRTX,
Mathilde
De wereld van H@nry
2007-12-07 16:20:19 UTC
Pieremogoggel ;)

(Grinnik)
Post by Ma~
wat voor een pier?
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
superformidasties :)
Pieremogoggel ;)
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
ja goed he :)
GRTX,
Mathilde
Sparks
2007-12-07 17:28:39 UTC
Een pieremegoggel is een vreemd bootje :-)
Post by De wereld van ***@nry
Pieremogoggel ;)
(Grinnik)
Post by Ma~
wat voor een pier?
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
superformidasties :)
Pieremogoggel ;)
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
ja goed he :)
GRTX,
Mathilde
De wereld van H@nry
2007-12-07 20:32:02 UTC
Ow?
Ik wist dat niet eens ;)

En Pieremogoggel dan? ;)

(Haha)

Post by Sparks
Een pieremegoggel is een vreemd bootje :-)
Post by De wereld van ***@nry
Pieremogoggel ;)
(Grinnik)
Post by Ma~
wat voor een pier?
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
superformidasties :)
Pieremogoggel ;)
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
ja goed he :)
GRTX,
Mathilde
Sparks
2007-12-08 15:35:21 UTC
Dat weet ik niet :-)
Post by Sparks
Een pieremegoggel is een vreemd bootje :-)
Post by De wereld van ***@nry
Pieremogoggel ;)
(Grinnik)
Post by Ma~
wat voor een pier?
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
superformidasties :)
Pieremogoggel ;)
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
ja goed he :)
GRTX,
Mathilde
De wereld van H@nry
2007-12-08 18:17:25 UTC
Ik ook niet maar daarom vroeg ik het ook ;)

Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Dat weet ik niet :-)
Post by Sparks
Een pieremegoggel is een vreemd bootje :-)
Post by De wereld van ***@nry
Pieremogoggel ;)
(Grinnik)
Post by Ma~
wat voor een pier?
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
superformidasties :)
Pieremogoggel ;)
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
ja goed he :)
GRTX,
Mathilde