Ik zie ik zie wat niemand ziet
De wereld van H@nry
2008-04-30 09:22:04 UTC
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is een toverfee...
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Sparks
De wereld van H@nry
2008-05-01 08:59:11 UTC
Alles wat je wilt.
Maar alleen goede dingen.
Ze is een goede toverfee :)
Ik weet het zeker want ze heeft een zwarte muts op ;)

De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Wat kan ze toveren?
Sparks
De wereld van H@nry
2008-05-02 07:24:43 UTC
Uh... ja dat is ook zo.
Maar uh... wacht eens...
Zou je denken dat deze dan niet goed is?

De sullige prins Hanry
Post by De wereld van ***@nry
Alles wat je wilt.
Maar alleen goede dingen.
Ze is een goede toverfee :)
Ik weet het zeker want ze heeft een zwarte muts op ;)
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Wat kan ze toveren?
Sparks
De wereld van H@nry
2008-05-04 14:50:22 UTC
Dan stuur ik dat enge mens maar weg...

De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Ik zou maar oppassen!
Post by De wereld van ***@nry
Alles wat je wilt.
Maar alleen goede dingen.
Ze is een goede toverfee :)
Ik weet het zeker want ze heeft een zwarte muts op ;)
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Wat kan ze toveren?
Sparks
2008-05-04 21:02:13 UTC
Zou ik ook doen :-)
Post by De wereld van ***@nry
Dan stuur ik dat enge mens maar weg...
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Ik zou maar oppassen!
Post by De wereld van ***@nry
Alles wat je wilt.
Maar alleen goede dingen.
Ze is een goede toverfee :)
Ik weet het zeker want ze heeft een zwarte muts op ;)
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Wat kan ze toveren?
De wereld van H@nry
2008-05-05 07:59:36 UTC
Maar ze kijkt zo zielig...

De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Zou ik ook doen :-)
Post by De wereld van ***@nry
Dan stuur ik dat enge mens maar weg...
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Ik zou maar oppassen!
Post by De wereld van ***@nry
Alles wat je wilt.
Maar alleen goede dingen.
Ze is een goede toverfee :)
Ik weet het zeker want ze heeft een zwarte muts op ;)
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Wat kan ze toveren?
Sparks
2008-05-05 15:48:27 UTC
Dat is juist het gevaar, niets van aantrekken!
Post by De wereld van ***@nry
Maar ze kijkt zo zielig...
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Zou ik ook doen :-)
Post by De wereld van ***@nry
Dan stuur ik dat enge mens maar weg...
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Ik zou maar oppassen!
Post by De wereld van ***@nry
Alles wat je wilt.
Maar alleen goede dingen.
Ze is een goede toverfee :)
Ik weet het zeker want ze heeft een zwarte muts op ;)
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Wat kan ze toveren?
De wereld van H@nry
2008-05-06 17:04:47 UTC
Okay ik ga gewoon haar buiten laten staan.

(Sluit de poort en haald de brug op)

Zo, klaar.

De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Dat is juist het gevaar, niets van aantrekken!
Post by De wereld van ***@nry
Maar ze kijkt zo zielig...
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Zou ik ook doen :-)
Post by De wereld van ***@nry
Dan stuur ik dat enge mens maar weg...
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Ik zou maar oppassen!
Post by De wereld van ***@nry
Alles wat je wilt.
Maar alleen goede dingen.
Ze is een goede toverfee :)
Ik weet het zeker want ze heeft een zwarte muts op ;)
De sullige prins Hanry
Post by Sparks
Wat kan ze toveren?