Stil
De wereld van H@nry
2007-10-20 21:08:15 UTC
Hier is het ook stil, maar ja het schijnt hier neit te mogen om zomaar
binnen te wandelen als er niemand is.
Das wel jammer hoor...
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Ma~

De wereld van H@nry
2007-10-21 14:33:14 UTC
Oww, das heel aardig van je :)

(Wandelt heel het huis door en doet overl het licht aan en uit en wandeld
dan weer verder)
Zo, het licht doet het overal, behalve buiten geloof ik.
Maar dat kon ik ook niet goed zien omdat het buitenlicht buiten zit en ik
binnen ben ;)
Ma~
2007-10-22 14:59:10 UTC
:)))
Doe je het licht nu weer uit? :)
tis niet nodig nu he? :)

GRTX
Mathilde
De wereld van H@nry
2007-10-22 18:19:52 UTC
Ja je hebt gelijk ook.

(Doet het licht weer uit)

Zo, wel donker vindt je niet? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
:)))
Doe je het licht nu weer uit? :)
tis niet nodig nu he? :)
GRTX
Mathilde
Ma~
2007-10-23 06:52:08 UTC
ach, op het moment gaat hetwel
*schuift de gordijnen open*

FERZ,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ja je hebt gelijk ook.
(Doet het licht weer uit)
Zo, wel donker vindt je niet? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
:)))
Doe je het licht nu weer uit? :)
tis niet nodig nu he? :)
GRTX
Mathilde
De wereld van H@nry
2007-10-23 07:47:23 UTC
Aha, kijk nu zie ik weer waar ik loop uh... is dat nou de tafel? ;)
--
Post by Ma~
ach, op het moment gaat hetwel
*schuift de gordijnen open*
FERZ,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ja je hebt gelijk ook.
(Doet het licht weer uit)
Zo, wel donker vindt je niet? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
:)))
Doe je het licht nu weer uit? :)
tis niet nodig nu he? :)
GRTX
Mathilde
Ma~
2007-10-23 13:40:10 UTC
ja hoor, val niet!

GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
ach, op het moment gaat hetwel
*schuift de gordijnen open*
FERZ,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ja je hebt gelijk ook.
(Doet het licht weer uit)
Zo, wel donker vindt je niet? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
:)))
Doe je het licht nu weer uit? :)
tis niet nodig nu he? :)
GRTX
Mathilde
De wereld van H@nry
2007-10-23 16:56:17 UTC
aha, ik zal er voorzichtig af stappen.
Ja ik had in het donker niet gezien dat het de tafel was. Ik dacht dat het
een trapje naar de woonkamer was vandaar.
Mijn excuus hiervoor...
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
ja hoor, val niet!
GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
ach, op het moment gaat hetwel
*schuift de gordijnen open*
FERZ,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ja je hebt gelijk ook.
(Doet het licht weer uit)
Zo, wel donker vindt je niet? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
:)))
Doe je het licht nu weer uit? :)
tis niet nodig nu he? :)
GRTX
Mathilde
Ma~
2007-10-23 19:52:18 UTC
hihihi

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
ja hoor, val niet!
GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
ach, op het moment gaat hetwel
*schuift de gordijnen open*
FERZ,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ja je hebt gelijk ook.
(Doet het licht weer uit)
Zo, wel donker vindt je niet? ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
:)))
Doe je het licht nu weer uit? :)
tis niet nodig nu he? :)
GRTX
Mathilde
Sparks
De wereld van H@nry
2007-10-21 20:00:11 UTC
Hee Sparks,

In de keuken zijn nog frietjes zag ik ;)
Gewoon een opmerking hoor ... ;)
Sparks
De wereld van H@nry
Ma~

De wereld van H@nry
2007-10-22 18:20:25 UTC
Kijk aan :)
Heerlijk appeltaart ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
:))))
van het weekend bak ik weer :):):):)
GRTX,
mathilde
Sparks
2007-10-22 23:10:28 UTC
Mmmmmmmmmmmmmmm
Ria heeft vandaag appeltaart gebakken want woensdag
komt mijn zus hier, die jarig is :-)
Post by Ma~
:))))
van het weekend bak ik weer :):):):)
GRTX,
mathilde
Ma~
2007-10-23 06:52:32 UTC
hahaha
dat is nog eens gezellig! :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Mmmmmmmmmmmmmmm
Ria heeft vandaag appeltaart gebakken want woensdag
komt mijn zus hier, die jarig is :-)
Post by Ma~
:))))
van het weekend bak ik weer :):):):)
GRTX,
mathilde
Sparks
2007-10-23 15:42:37 UTC
En lekker :-)
Post by Ma~
hahaha
dat is nog eens gezellig! :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Mmmmmmmmmmmmmmm
Ria heeft vandaag appeltaart gebakken want woensdag
komt mijn zus hier, die jarig is :-)
Post by Ma~
:))))
van het weekend bak ik weer :):):):)
GRTX,
mathilde
Ma~
2007-10-23 15:59:04 UTC
Ja, dat ook :)

GRTX
,Mathilde
Post by Sparks
En lekker :-)
Post by Ma~
hahaha
dat is nog eens gezellig! :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Mmmmmmmmmmmmmmm
Ria heeft vandaag appeltaart gebakken want woensdag
komt mijn zus hier, die jarig is :-)
Post by Ma~
:))))
van het weekend bak ik weer :):):):)
GRTX,
mathilde
De wereld van H@nry
2007-10-23 07:45:23 UTC
Feesie :)
Met appel(luh)taart ;)
--
Post by Sparks
Mmmmmmmmmmmmmmm
Ria heeft vandaag appeltaart gebakken want woensdag
komt mijn zus hier, die jarig is :-)
Post by Ma~
:))))
van het weekend bak ik weer :):):):)
GRTX,
mathilde
Ma~

Sparks
2007-10-22 23:11:00 UTC
De berichten stromen weer binnen :-)
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Ma~
2007-10-23 06:58:24 UTC
Ja, het werkt nog steeds :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
De berichten stromen weer binnen :-)
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Sparks
2007-10-23 15:43:28 UTC
Het is bijna drukken dan free......... :-)
Post by Ma~
Ja, het werkt nog steeds :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
De berichten stromen weer binnen :-)
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Ma~
2007-10-23 16:01:01 UTC
nouwwwww
alhoewel...
daar is het ook stil de laatste tijd.......

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het is bijna drukken dan free......... :-)
Post by Ma~
Ja, het werkt nog steeds :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
De berichten stromen weer binnen :-)
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
De wereld van H@nry
2007-10-23 16:59:54 UTC
Waar?
in free.jochwen?
--
Post by Sparks
Het is bijna drukken dan free......... :-)
Post by Ma~
Ja, het werkt nog steeds :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
De berichten stromen weer binnen :-)
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Ma~
2007-10-23 19:51:24 UTC
neeeeeey bij jou :)

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Waar?
in free.jochwen?
--
Post by Sparks
Het is bijna drukken dan free......... :-)
Post by Ma~
Ja, het werkt nog steeds :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
De berichten stromen weer binnen :-)
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
De wereld van H@nry
2007-10-24 07:21:09 UTC
Ow ja zeg, dat komt omdat het even stil is.
Maar dat komt vast wel goed.

(Ik blijf er in geloven) ;)
Post by Ma~
neeeeeey bij jou :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Waar?
in free.jochwen?
--
De wereld van ***@nry: http://www.hanry.nl/
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
Ma~
2007-10-24 07:43:07 UTC
daar heb ik alle vertrouwen in! :)

GRTX
,Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Ow ja zeg, dat komt omdat het even stil is.
Maar dat komt vast wel goed.
(Ik blijf er in geloven) ;)
Post by Ma~
neeeeeey bij jou :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Waar?
in free.jochwen?
De wereld van H@nry
2007-10-24 07:51:30 UTC
Ik ook. :)
Post by De wereld van ***@nry
Ow ja zeg, dat komt omdat het even stil is.
Maar dat komt vast wel goed.
(Ik blijf er in geloven) ;)
Post by Ma~
neeeeeey bij jou :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Waar?
in free.jochwen?
Ma~
2007-10-23 19:51:43 UTC
niet doodstil, maar bést stil :)

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Waar?
in free.jochwen?
--
Post by Sparks
Het is bijna drukken dan free......... :-)
Post by Ma~
Ja, het werkt nog steeds :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
De berichten stromen weer binnen :-)
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
De wereld van H@nry
2007-10-24 07:21:38 UTC
Komt vast wel weer ;)
Post by Ma~
niet doodstil, maar bést stil :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Waar?
in free.jochwen?
De wereld van H@nry
2007-10-24 07:34:04 UTC
Owww... ;)
Post by Ma~
niet doodstil, maar bést stil :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Waar?
in free.jochwen?
Sparks
2007-10-23 21:30:36 UTC
lol
Post by De wereld van ***@nry
Waar?
in free.jochwen?
--
Post by Sparks
Het is bijna drukken dan free......... :-)
Post by Ma~
Ja, het werkt nog steeds :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
De berichten stromen weer binnen :-)
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Sparks
2007-10-23 21:30:23 UTC
Hier net 20 berichten!
Post by Sparks
Het is bijna drukken dan free......... :-)
Post by Ma~
Ja, het werkt nog steeds :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
De berichten stromen weer binnen :-)
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Ma~
2007-10-24 06:27:32 UTC
das wel veel zeg :)
moet ik een quotum instellen? :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hier net 20 berichten!
Post by Sparks
Het is bijna drukken dan free......... :-)
Post by Ma~
Ja, het werkt nog steeds :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
De berichten stromen weer binnen :-)
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
De wereld van H@nry
2007-10-24 07:40:56 UTC
Okay dan hou ik ff op met posten hier okay? ;)
Post by Sparks
Hier net 20 berichten!
Ma~
2007-10-24 07:44:26 UTC
Doe maar niet :)

GRTX,
MATHILDE
Post by Ma~
das wel veel zeg :)
moet ik een quotum instellen? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hier net 20 berichten!
--
Hanry
Hoofd naar boven borst vooruit, niemand haalt ons snel onderuit
De wereld van H@nry
2007-10-24 07:50:58 UTC
Maar ik dacht van wegen het quotum... ;)
Voor je het weet zit ik er over heen weet je ;)
Post by Ma~
Doe maar niet :)
GRTX,
MATHILDE
Post by Ma~
das wel veel zeg :)
moet ik een quotum instellen? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hier net 20 berichten!
--
Hanry
Ma~
2007-10-24 16:42:42 UTC
het iseen ruim quotum hoor :)

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Maar ik dacht van wegen het quotum... ;)
Voor je het weet zit ik er over heen weet je ;)
Post by Ma~
Doe maar niet :)
GRTX,
MATHILDE
Post by Ma~
das wel veel zeg :)
moet ik een quotum instellen? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hier net 20 berichten!
--
Hanry
De wereld van H@nry
2007-10-24 19:16:48 UTC
Toch een quotum.
Ik heb de pest aan een beperking.
Zelfs een ruime.
Maar aan de andere kant krijg je me niet zomaar weg.
Of zal ik toch stoppen met posten hier.... (Kijkt gemeen maar glimlacht ook)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
het iseen ruim quotum hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Maar ik dacht van wegen het quotum... ;)
Voor je het weet zit ik er over heen weet je ;)
Post by Ma~
Doe maar niet :)
GRTX,
MATHILDE
Post by Ma~
das wel veel zeg :)
moet ik een quotum instellen? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hier net 20 berichten!
--
Hanry
Ma~
2007-10-25 15:13:21 UTC
heb ik gezegd hoeveel je mag posten dan?

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
het iseen ruim quotum hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Maar ik dacht van wegen het quotum... ;)
Voor je het weet zit ik er over heen weet je ;)
Post by Ma~
Doe maar niet :)
GRTX,
MATHILDE
Post by Ma~
das wel veel zeg :)
moet ik een quotum instellen? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hier net 20 berichten!
--
Hanry
De wereld van H@nry
2007-10-25 17:49:31 UTC
Nee maar jij doet natuurlijk net als UPC je zegt dan dat ik gewoon door mag
gaan maar gaat pas er echt iets van zeggen als ik er al over heen ben en dan
krijg ik natuurlijk dubbel straf.
Maar UPC heb ik ook van mijn gelijk overtuigd.
Hahahahaha

Dat wil niet zeggen dat ik dat hier ook ga doen ha!
Ik ben wel wijzer ik blijf gewoon op tijd weg hahahaha ;)
--
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
het iseen ruim quotum hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Maar ik dacht van wegen het quotum... ;)
Voor je het weet zit ik er over heen weet je ;)
Post by Ma~
Doe maar niet :)
GRTX,
MATHILDE
Post by Ma~
das wel veel zeg :)
moet ik een quotum instellen? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hier net 20 berichten!
--
Hanry
Ma~
2007-10-26 05:31:02 UTC
ik zalbij deze het quotum instellen: Je mag posten zoveel je wilt!

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
het iseen ruim quotum hoor :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Maar ik dacht van wegen het quotum... ;)
Voor je het weet zit ik er over heen weet je ;)
Post by Ma~
Doe maar niet :)
GRTX,
MATHILDE
Post by Ma~
das wel veel zeg :)
moet ik een quotum instellen? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hier net 20 berichten!
--
Hanry
Sparks
2007-10-24 22:56:35 UTC
Nu 23, elke dag meer!!!
Post by Ma~
das wel veel zeg :)
moet ik een quotum instellen? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hier net 20 berichten!
Post by Sparks
Het is bijna drukken dan free......... :-)
Post by Ma~
Ja, het werkt nog steeds :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
De berichten stromen weer binnen :-)
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
De wereld van H@nry
2007-10-25 08:01:13 UTC
Het is ongelofelijk ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Nu 23, elke dag meer!!!
Post by Ma~
das wel veel zeg :)
moet ik een quotum instellen? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hier net 20 berichten!
Post by Sparks
Het is bijna drukken dan free......... :-)
Post by Ma~
Ja, het werkt nog steeds :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
De berichten stromen weer binnen :-)
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Ma~
2007-10-25 15:15:32 UTC
en ik waser niet eens :)

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Het is ongelofelijk ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Nu 23, elke dag meer!!!
Post by Ma~
das wel veel zeg :)
moet ik een quotum instellen? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hier net 20 berichten!
Post by Sparks
Het is bijna drukken dan free......... :-)
Post by Ma~
Ja, het werkt nog steeds :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
De berichten stromen weer binnen :-)
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
De wereld van H@nry
2007-10-25 17:50:19 UTC
Kun je na gaan wij vullen een lege ruimte zo hahaha
--
Post by Ma~
en ik waser niet eens :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Het is ongelofelijk ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Nu 23, elke dag meer!!!
Post by Ma~
das wel veel zeg :)
moet ik een quotum instellen? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hier net 20 berichten!
Post by Sparks
Het is bijna drukken dan free......... :-)
Post by Ma~
Ja, het werkt nog steeds :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
De berichten stromen weer binnen :-)
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Ma~
2007-10-26 05:31:23 UTC
ik merk het :)

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Ma~
en ik waser niet eens :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Het is ongelofelijk ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Nu 23, elke dag meer!!!
Post by Ma~
das wel veel zeg :)
moet ik een quotum instellen? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hier net 20 berichten!
Post by Sparks
Het is bijna drukken dan free......... :-)
Post by Ma~
Ja, het werkt nog steeds :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
De berichten stromen weer binnen :-)
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Ma~
2007-10-25 15:15:19 UTC
goed man :)

GRTX
,Mathilde
Post by Sparks
Nu 23, elke dag meer!!!
Post by Ma~
das wel veel zeg :)
moet ik een quotum instellen? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hier net 20 berichten!
Post by Sparks
Het is bijna drukken dan free......... :-)
Post by Ma~
Ja, het werkt nog steeds :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
De berichten stromen weer binnen :-)
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
De wereld van H@nry
2007-10-25 17:49:56 UTC
Wouw...
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Ma~
goed man :)
GRTX
,Mathilde
Post by Sparks
Nu 23, elke dag meer!!!
Post by Ma~
das wel veel zeg :)
moet ik een quotum instellen? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hier net 20 berichten!
Post by Sparks
Het is bijna drukken dan free......... :-)
Post by Ma~
Ja, het werkt nog steeds :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
De berichten stromen weer binnen :-)
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Sparks
2007-10-25 20:43:40 UTC
Het lijkt wel een wedstrijd, vandaag hebben
jullie beide 19 berichtjes :-)
Post by Ma~
goed man :)
GRTX
,Mathilde
Post by Sparks
Nu 23, elke dag meer!!!
Post by Ma~
das wel veel zeg :)
moet ik een quotum instellen? :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hier net 20 berichten!
Post by Sparks
Het is bijna drukken dan free......... :-)
Post by Ma~
Ja, het werkt nog steeds :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
De berichten stromen weer binnen :-)
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
De wereld van H@nry
2007-10-24 07:38:25 UTC
Kijk en is dat nou stil? ;)
Post by Sparks
Hier net 20 berichten!
Ma~
2007-10-24 07:44:05 UTC
nee dat niet echt :p

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Kijk en is dat nou stil? ;)
Post by Sparks
Hier net 20 berichten!
De wereld van H@nry
2007-10-24 07:52:19 UTC
Ik vermoede al zo iets ;)
Post by Ma~
nee dat niet echt :p
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Kijk en is dat nou stil? ;)
Post by Sparks
Hier net 20 berichten!
Sparks
2007-10-24 22:57:49 UTC
Helemaal niet :-)
Post by De wereld van ***@nry
Kijk en is dat nou stil? ;)
Post by Sparks
Hier net 20 berichten!
De wereld van H@nry
2007-10-25 08:03:09 UTC
Okay :)
Dan ben ik hier dus niet meer nodig.
Het loopt vast ook zonder mij ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Helemaal niet :-)
Post by De wereld van ***@nry
Kijk en is dat nou stil? ;)
Post by Sparks
Hier net 20 berichten!
Sparks
2007-10-25 20:44:27 UTC
Het is altijd gezellig als je er wel bent :-)
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Helemaal niet :-)
Post by De wereld van ***@nry
Kijk en is dat nou stil? ;)
Post by Sparks
Hier net 20 berichten!
De wereld van H@nry
2007-10-23 16:56:57 UTC
Free wat? ;)
--
Post by Sparks
Het is bijna drukken dan free......... :-)
Post by Ma~
Ja, het werkt nog steeds :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
De berichten stromen weer binnen :-)
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Sparks
2007-10-23 21:31:43 UTC
Free.hanry :-)
Maar neem aan dat het van tijdelijke duur is.
Post by De wereld van ***@nry
Free wat? ;)
--
Post by Sparks
Het is bijna drukken dan free......... :-)
Post by Ma~
Ja, het werkt nog steeds :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
De berichten stromen weer binnen :-)
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
De wereld van H@nry
Sparks
2007-10-24 22:58:45 UTC
Wat heb je met Misty gedaan?
Post by De wereld van ***@nry
Dat denk ik ook. :)
Post by Sparks
Free.hanry :-)
Maar neem aan dat het van tijdelijke duur is.
Post by De wereld van ***@nry
Free wat? ;)
De wereld van H@nry
2007-10-25 08:04:05 UTC
Ikke niets hoor.
Ze leeft nog altijd en zo :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Wat heb je met Misty gedaan?
Post by De wereld van ***@nry
Dat denk ik ook. :)
Post by Sparks
Free.hanry :-)
Maar neem aan dat het van tijdelijke duur is.
Post by De wereld van ***@nry
Free wat? ;)
Sparks
2007-10-25 20:45:05 UTC
Maar ze komt niet meer koffiedrinken.
Post by De wereld van ***@nry
Ikke niets hoor.
Ze leeft nog altijd en zo :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Wat heb je met Misty gedaan?
Post by De wereld van ***@nry
Dat denk ik ook. :)
Post by Sparks
Free.hanry :-)
Maar neem aan dat het van tijdelijke duur is.
Post by De wereld van ***@nry
Free wat? ;)
De wereld van H@nry
2007-10-23 07:46:03 UTC
Kunnen we hier weer verder kwekken ;)
--
Post by Sparks
De berichten stromen weer binnen :-)
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Sparks
2007-10-23 15:43:54 UTC
Zo is dat.
Post by Sparks
De berichten stromen weer binnen :-)
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
De wereld van H@nry
2007-10-23 16:57:21 UTC
Alhoewel dat bij mij ook kan hoor ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Zo is dat.
Post by Sparks
De berichten stromen weer binnen :-)
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Sparks
2007-10-23 21:32:46 UTC
Maar bij een dame op visite is toch wel iets anders :-))
Post by De wereld van ***@nry
[...]
Post by Sparks
Zo is dat.
Post by Sparks
De berichten stromen weer binnen :-)
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
De wereld van H@nry
Sparks
De wereld van H@nry
Sparks
2007-10-25 20:45:50 UTC
Het is bijna onmogelijk! :-)
Post by De wereld van ***@nry
Ja ik sta er ook perplex van ;)
--
Post by Sparks
Kijk, daarover zijn we het eens :-)
Post by De wereld van ***@nry
Das waar ja ;)
Sparks
2007-10-22 23:13:03 UTC
Ja vind ik ook :-)
Luc is de 27e jarig he?
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Ma~
2007-10-23 06:59:02 UTC
Ja hoor :)
We zijn er helemaal druk mee :)

GRTX.
Mathilde
Post by Sparks
Ja vind ik ook :-)
Luc is de 27e jarig he?
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Sparks
2007-10-23 15:44:41 UTC
Nu al?
Post by Ma~
Ja hoor :)
We zijn er helemaal druk mee :)
GRTX.
Mathilde
Post by Sparks
Ja vind ik ook :-)
Luc is de 27e jarig he?
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Ma~
2007-10-23 16:01:53 UTC
ja joh
praaaaat me er niet van
ik ben een echte stresskip als het om luc's verjaardag gaat :)
als ik jarig ben geweest ga ik al nadenken :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Nu al?
Post by Ma~
Ja hoor :)
We zijn er helemaal druk mee :)
GRTX.
Mathilde
Post by Sparks
Ja vind ik ook :-)
Luc is de 27e jarig he?
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
De wereld van H@nry
2007-10-23 17:00:24 UTC
Das wel optijd dan ;)
--
Post by Ma~
[...]
Post by Sparks
Nu al?
Post by Ma~
Ja hoor :)
We zijn er helemaal druk mee :)
GRTX.
Mathilde
Post by Sparks
Ja vind ik ook :-)
Luc is de 27e jarig he?
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Ma~
2007-10-23 19:51:56 UTC
ja he :)

GRTX
,Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Das wel optijd dan ;)
--
Post by Ma~
[...]
Post by Sparks
Nu al?
Post by Ma~
Ja hoor :)
We zijn er helemaal druk mee :)
GRTX.
Mathilde
Post by Sparks
Ja vind ik ook :-)
Luc is de 27e jarig he?
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
De wereld van H@nry
2007-10-24 07:34:38 UTC
Ik denk van wel ja :)
Post by Ma~
ja he :)
GRTX
,Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Das wel optijd dan ;)
Sparks
2007-10-23 21:34:16 UTC
Tjee, wat zal die jongen het goed hebben :-)
Post by Ma~
[...]
Post by Sparks
Nu al?
Post by Ma~
Ja hoor :)
We zijn er helemaal druk mee :)
GRTX.
Mathilde
Post by Sparks
Ja vind ik ook :-)
Luc is de 27e jarig he?
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Ma~
2007-10-24 06:28:04 UTC
:))))))
Hij komt niks te kort nee :)

GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
[...]
Post by Sparks
Nu al?
Post by Ma~
Ja hoor :)
We zijn er helemaal druk mee :)
GRTX.
Mathilde
Post by Sparks
Ja vind ik ook :-)
Luc is de 27e jarig he?
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
De wereld van H@nry
2007-10-23 07:46:35 UTC
Jij weet dat goed zeg. :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Ja vind ik ook :-)
Luc is de 27e jarig he?
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Sparks
2007-10-23 15:45:50 UTC
Mijn ervaring is dat iets opschrijven
langer meegaat dan een PC notitie :-)
Post by De wereld van ***@nry
Jij weet dat goed zeg. :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Ja vind ik ook :-)
Luc is de 27e jarig he?
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Ma~
2007-10-23 16:02:20 UTC
zowee
staat luc op de verjaardagskalender? :):):)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Mijn ervaring is dat iets opschrijven
langer meegaat dan een PC notitie :-)
Post by De wereld van ***@nry
Jij weet dat goed zeg. :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Ja vind ik ook :-)
Luc is de 27e jarig he?
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Sparks
2007-10-23 21:35:03 UTC
Tuurlijk :-)
Post by Sparks
Mijn ervaring is dat iets opschrijven
langer meegaat dan een PC notitie :-)
Post by De wereld van ***@nry
Jij weet dat goed zeg. :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Ja vind ik ook :-)
Luc is de 27e jarig he?
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Ma~
2007-10-24 06:28:17 UTC
leukkkkkkkkkk :):)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Tuurlijk :-)
Post by Sparks
Mijn ervaring is dat iets opschrijven
langer meegaat dan een PC notitie :-)
Post by De wereld van ***@nry
Jij weet dat goed zeg. :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Ja vind ik ook :-)
Luc is de 27e jarig he?
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Sparks
2007-10-24 23:01:27 UTC
Op 1 juni staat weer een bekende Nederlander :-)
Post by Ma~
leukkkkkkkkkk :):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Tuurlijk :-)
Post by Sparks
Mijn ervaring is dat iets opschrijven
langer meegaat dan een PC notitie :-)
Post by De wereld van ***@nry
Jij weet dat goed zeg. :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Ja vind ik ook :-)
Luc is de 27e jarig he?
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
De wereld van H@nry
2007-10-25 08:07:50 UTC
Ik moet het even uit mijn hoofd doen.
1 juni wie dan?
Uh...
Belle Perez? Nee toch?
ow wacht Nederlander uh.... Gorden?
EEn van de meiden van KUS?

Ik heb geen idee zo uit mijn hoofd.
Ben te lui om mijn ageda te pakken ;)
--
Post by Sparks
Op 1 juni staat weer een bekende Nederlander :-)
Post by Ma~
leukkkkkkkkkk :):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Tuurlijk :-)
Post by Sparks
Mijn ervaring is dat iets opschrijven
langer meegaat dan een PC notitie :-)
Post by De wereld van ***@nry
Jij weet dat goed zeg. :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Ja vind ik ook :-)
Luc is de 27e jarig he?
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Ma~
2007-10-25 15:33:00 UTC
1 juni dan is er toch echt een heel belangrijk persoon jarig

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Op 1 juni staat weer een bekende Nederlander :-)
Post by Ma~
leukkkkkkkkkk :):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Tuurlijk :-)
Post by Sparks
Mijn ervaring is dat iets opschrijven
langer meegaat dan een PC notitie :-)
Post by De wereld van ***@nry
Jij weet dat goed zeg. :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Ja vind ik ook :-)
Luc is de 27e jarig he?
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
De wereld van H@nry
2007-10-25 18:44:58 UTC
Ik zou het echt niet weten hoor ;)
Kathleen? Nee die is dan niet jarig en zo belangrijk is die ook niet...
Uh...
Nou een uh...

Het is in Delft maar uh.... tja.... wie....
Er wonen zoveel mensen in Delft of was het nu in Groningen?
Uh...

Weet ik veel.
Duurt nog zoooooooooooooowwwww lang joh.....
--
Post by Sparks
Op 1 juni staat weer een bekende Nederlander :-)
Post by Ma~
leukkkkkkkkkk :):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Tuurlijk :-)
Post by Sparks
Mijn ervaring is dat iets opschrijven
langer meegaat dan een PC notitie :-)
Post by De wereld van ***@nry
Jij weet dat goed zeg. :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Ja vind ik ook :-)
Luc is de 27e jarig he?
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Sparks
2007-10-25 20:46:44 UTC
Zo is dat!
Post by Sparks
Op 1 juni staat weer een bekende Nederlander :-)
Post by Ma~
leukkkkkkkkkk :):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Tuurlijk :-)
Post by Sparks
Mijn ervaring is dat iets opschrijven
langer meegaat dan een PC notitie :-)
Post by De wereld van ***@nry
Jij weet dat goed zeg. :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Ja vind ik ook :-)
Luc is de 27e jarig he?
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Ma~
2007-10-25 15:32:33 UTC
wie??? :)

GRTX,.
Mathilde
Post by Sparks
Op 1 juni staat weer een bekende Nederlander :-)
Post by Ma~
leukkkkkkkkkk :):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Tuurlijk :-)
Post by Sparks
Mijn ervaring is dat iets opschrijven
langer meegaat dan een PC notitie :-)
Post by De wereld van ***@nry
Jij weet dat goed zeg. :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Ja vind ik ook :-)
Luc is de 27e jarig he?
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Sparks
2007-10-25 20:47:42 UTC
De alom bekende Ma~ :-)
Post by Ma~
wie??? :)
GRTX,.
Mathilde
Post by Sparks
Op 1 juni staat weer een bekende Nederlander :-)
Post by Ma~
leukkkkkkkkkk :):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Tuurlijk :-)
Post by Sparks
Mijn ervaring is dat iets opschrijven
langer meegaat dan een PC notitie :-)
Post by De wereld van ***@nry
Jij weet dat goed zeg. :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Ja vind ik ook :-)
Luc is de 27e jarig he?
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
De wereld van H@nry
2007-10-23 16:59:13 UTC
Dat hangt er van af.
Kijk als ik het in een electroniese agenda zet kan het misschien langer mee
gaan dan papier.
Maar ja... dan moet ik dat wel doen natuurlijk en een backup keurig maken
anders verlies je dat soort dingen weer.

papiertjes gaan bij mij een eigen leven lijden door het huis en dan komt het
echt niet goed bij mij.
Dat blijkt wel want Luc z'n verjaardag had ik op een papiertje geschreven
maar waar dat is gebleven... ????
--
Post by Sparks
Mijn ervaring is dat iets opschrijven
langer meegaat dan een PC notitie :-)
Post by De wereld van ***@nry
Jij weet dat goed zeg. :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Ja vind ik ook :-)
Luc is de 27e jarig he?
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
Ma~
2007-10-23 19:52:56 UTC
het is aanstaande zaterdag :):P

HTYC.
Mathilde
Post by Sparks
Mijn ervaring is dat iets opschrijven
langer meegaat dan een PC notitie :-)
Post by De wereld van ***@nry
Jij weet dat goed zeg. :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Mijn hyve-pagina: http://dewereldvanhanry.hyves.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Post by Sparks
Ja vind ik ook :-)
Luc is de 27e jarig he?
Post by Ma~
gezellig!
GRTx
,Mathilde
De wereld van H@nry
2007-10-24 07:36:32 UTC
Aha a.s. zaterdag.

(pakt agenda en noteerd Luc veul jarig 27 oktober. Herhalen elk jaar.
Einde nooit :)
Post by Sparks
Mijn ervaring is dat iets opschrijven
langer meegaat dan een PC notitie :-)