smokey
Ma~
2009-10-12 10:28:29 UTC
:)))
Dan is het toch knap van je :)

GRTYX,
Mathilde
Ik heb hier al enorme moeite mee :-)
Dat is als eerste stap een goede stap.
Wanneer de volgende stap?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Ik ben al aan het proberen. Ik rook nu "bewust", klinkt al een stuk
beter dan onbewust roken toch? :-)
Sparks
Ma~
2009-10-12 13:26:12 UTC
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
De wereld van Hanry
2009-10-12 15:19:07 UTC
Ooooooh! ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Sparks
2009-10-12 20:33:12 UTC
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Ma~
2009-10-13 11:03:33 UTC
hihi Super gedaan :):):)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Sparks
2009-10-23 20:44:30 UTC
Het is hier zo stil, dus maar even een update over mijn rookgedrag:
Ik probeer nog steeds te matigen, er zijn al dagen dat ik in het geheel niet
heb gerookt! Maar.... dat is niet zo erg moeilijk want al enige tijd is mijn
tong geïrriteerd, rood en pijnlijk, dus dan is het stoppen niet moeilijk :-)
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
De wereld van Hanry
2009-10-23 21:44:21 UTC
Lastig van je tong, dat is weer niet zo leuk :(

Maar het bij effect dat het minderen/stoppen met roken dan makkelijker gaat
is denk ik weer wel goed nieuws :)
--
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Sparks
2009-10-24 08:58:19 UTC
Als de tong over is, val ik denk ik direct weer voor de pijp.
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Ma~
2009-10-24 09:48:12 UTC
boefje :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Sparks
2009-10-24 21:13:51 UTC
Zo ben ik :-)
Post by Ma~
boefje :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Ma~
2009-10-25 05:45:40 UTC
ik merk het :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Zo ben ik :-)
Post by Ma~
boefje :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Sparks
2009-10-25 11:08:57 UTC
Vanmorgen ineens merkbare verbetering met mijn tong! :-)
En zit nu dus met een pijpje in mijn mond.
Post by Ma~
ik merk het :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Zo ben ik :-)
Post by Ma~
boefje :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Ma~
2009-10-25 12:38:32 UTC
aha, dat is geweldig
en dat andere wwat minder hihihihi

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Vanmorgen ineens merkbare verbetering met mijn tong! :-)
En zit nu dus met een pijpje in mijn mond.
Post by Ma~
ik merk het :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Zo ben ik :-)
Post by Ma~
boefje :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Sparks
2009-10-26 00:36:14 UTC
Ach :-)
Post by Sparks
Vanmorgen ineens merkbare verbetering met mijn tong! :-)
En zit nu dus met een pijpje in mijn mond.
Post by Ma~
ik merk het :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Zo ben ik :-)
Post by Ma~
boefje :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
De wereld van Hanry
2009-10-25 12:38:21 UTC
Ow is dat wat er in je mond zit? ;)
--
Post by Sparks
Vanmorgen ineens merkbare verbetering met mijn tong! :-)
En zit nu dus met een pijpje in mijn mond.
Post by Ma~
ik merk het :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Zo ben ik :-)
Post by Ma~
boefje :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
De wereld van Hanry
2009-10-24 18:43:37 UTC
Okay, dat kan natuurlijk ook.
--
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Ma~
2009-10-24 09:47:53 UTC
Dat je last hebt van je tong is erg vervelend, das ook wel iets om in de
gaten te houden...
Maar dat het minderen goed gaat is toch een posistief punt :)

GRTX
Mathilde
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Sparks
2009-10-24 21:14:48 UTC
Ik spaar in iedergeval geld uit :-)
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Ma~
2009-10-25 05:45:23 UTC
Dat is ook lekker nietwaar :)

GRTX.
Mathilde
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Sparks
2009-10-25 11:09:53 UTC
Ik word nog rijk :-)
Post by Ma~
Dat is ook lekker nietwaar :)
GRTX.
Mathilde
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Ma~
2009-10-25 12:37:54 UTC
dat zou leuk zijn :)
krijg ik dan ook een deel van je fortuin???? :):):)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Ik word nog rijk :-)
Post by Ma~
Dat is ook lekker nietwaar :)
GRTX.
Mathilde
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Sparks
2009-10-26 00:36:58 UTC
Misschien, als je jarig bent :-)
Post by Ma~
dat zou leuk zijn :)
krijg ik dan ook een deel van je fortuin???? :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Ik word nog rijk :-)
Post by Ma~
Dat is ook lekker nietwaar :)
GRTX.
Mathilde
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Ma~
2009-10-26 07:48:36 UTC
leuk :):):)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Misschien, als je jarig bent :-)
Post by Ma~
dat zou leuk zijn :)
krijg ik dan ook een deel van je fortuin???? :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Ik word nog rijk :-)
Post by Ma~
Dat is ook lekker nietwaar :)
GRTX.
Mathilde
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Sparks
2009-10-26 12:08:37 UTC
b.v. een nieuwe kaasschaaf? :-)
Post by Ma~
leuk :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Misschien, als je jarig bent :-)
Post by Ma~
dat zou leuk zijn :)
krijg ik dan ook een deel van je fortuin???? :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Ik word nog rijk :-)
Post by Ma~
Dat is ook lekker nietwaar :)
GRTX.
Mathilde
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Ma~
2009-10-26 16:19:39 UTC
nouwwwwwwwww
kan die dingen ff niet meer zien hoor :s

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
b.v. een nieuwe kaasschaaf? :-)
Post by Ma~
leuk :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Misschien, als je jarig bent :-)
Post by Ma~
dat zou leuk zijn :)
krijg ik dan ook een deel van je fortuin???? :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Ik word nog rijk :-)
Post by Ma~
Dat is ook lekker nietwaar :)
GRTX.
Mathilde
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Sparks
2009-10-26 23:49:00 UTC
Dat kan ik begrijpen. Rot ding! Dus geen kaasschaaf :-)
Post by Ma~
nouwwwwwwwww
kan die dingen ff niet meer zien hoor :s
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
b.v. een nieuwe kaasschaaf? :-)
Post by Ma~
leuk :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Misschien, als je jarig bent :-)
Post by Ma~
dat zou leuk zijn :)
krijg ik dan ook een deel van je fortuin???? :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Ik word nog rijk :-)
Post by Ma~
Dat is ook lekker nietwaar :)
GRTX.
Mathilde
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Ma~
2009-10-27 08:36:13 UTC
:)

GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
nouwwwwwwwww
kan die dingen ff niet meer zien hoor :s
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
b.v. een nieuwe kaasschaaf? :-)
Post by Ma~
leuk :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Misschien, als je jarig bent :-)
Post by Ma~
dat zou leuk zijn :)
krijg ik dan ook een deel van je fortuin???? :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Ik word nog rijk :-)
Post by Ma~
Dat is ook lekker nietwaar :)
GRTX.
Mathilde
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
De wereld van Hanry
2009-10-25 12:38:34 UTC
Ow ja?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Ik word nog rijk :-)
Post by Ma~
Dat is ook lekker nietwaar :)
GRTX.
Mathilde
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
De wereld van Hanry
2009-10-25 12:37:50 UTC
Zeker dat denk ik ook :)
--
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Sparks
2009-10-26 00:38:28 UTC
Je wilt niet weten hoe duur het roken tegenwoordig is.
Eigenlijk zouden alle rokers een bedankje moeten krijgen voor hun enorme
belastingbijdrage. :-)
Post by De wereld van Hanry
Zeker dat denk ik ook :)
--
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
De wereld van Hanry
2009-10-26 07:27:01 UTC
Of ze gaan massaal stoppen, dan vliegt de staat rechtop ;)
--
Post by Sparks
Je wilt niet weten hoe duur het roken tegenwoordig is.
Eigenlijk zouden alle rokers een bedankje moeten krijgen voor hun enorme
belastingbijdrage. :-)
Post by De wereld van Hanry
Zeker dat denk ik ook :)
--
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Ma~
2009-10-26 07:49:01 UTC
Ed, BEDANKT!!!

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je wilt niet weten hoe duur het roken tegenwoordig is.
Eigenlijk zouden alle rokers een bedankje moeten krijgen voor hun enorme
belastingbijdrage. :-)
Post by De wereld van Hanry
Zeker dat denk ik ook :)
--
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Sparks
2009-10-26 12:09:46 UTC
Heel lief van je :-)
Maar John levert toch ook nog zijn bijdrage?
Post by Ma~
Ed, BEDANKT!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je wilt niet weten hoe duur het roken tegenwoordig is.
Eigenlijk zouden alle rokers een bedankje moeten krijgen voor hun enorme
belastingbijdrage. :-)
Post by De wereld van Hanry
Zeker dat denk ik ook :)
--
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Ma~
2009-10-26 16:20:15 UTC
Zeker, van onze huishoudpot gaat ook een deel naar vadertje staat via de
accijnzen :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Heel lief van je :-)
Maar John levert toch ook nog zijn bijdrage?
Post by Ma~
Ed, BEDANKT!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je wilt niet weten hoe duur het roken tegenwoordig is.
Eigenlijk zouden alle rokers een bedankje moeten krijgen voor hun enorme
belastingbijdrage. :-)
Post by De wereld van Hanry
Zeker dat denk ik ook :)
--
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Sparks
2009-10-26 23:50:09 UTC
Ria rookt helemaal niet meer en dat scheelt al een boel :-)
Post by Sparks
Heel lief van je :-)
Maar John levert toch ook nog zijn bijdrage?
Post by Ma~
Ed, BEDANKT!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je wilt niet weten hoe duur het roken tegenwoordig is.
Eigenlijk zouden alle rokers een bedankje moeten krijgen voor hun
enorme belastingbijdrage. :-)
Post by De wereld van Hanry
Zeker dat denk ik ook :)
--
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Ma~
2009-10-27 08:35:59 UTC
hahaha
moet zij het weer alleen verdienen! :)

GRTx,
Mathilde
Post by Sparks
Heel lief van je :-)
Maar John levert toch ook nog zijn bijdrage?
Post by Ma~
Ed, BEDANKT!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je wilt niet weten hoe duur het roken tegenwoordig is.
Eigenlijk zouden alle rokers een bedankje moeten krijgen voor hun
enorme belastingbijdrage. :-)
Post by De wereld van Hanry
Zeker dat denk ik ook :)
--
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Sparks
2009-10-27 21:42:41 UTC
Neeeeeen, ik rook nog steeds veel minder :-)
Post by Sparks
Heel lief van je :-)
Maar John levert toch ook nog zijn bijdrage?
Post by Ma~
Ed, BEDANKT!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je wilt niet weten hoe duur het roken tegenwoordig is.
Eigenlijk zouden alle rokers een bedankje moeten krijgen voor hun
enorme belastingbijdrage. :-)
Post by De wereld van Hanry
Zeker dat denk ik ook :)
--
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Ma~
2009-10-27 21:48:49 UTC
hij is braaf :p

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Heel lief van je :-)
Maar John levert toch ook nog zijn bijdrage?
Post by Ma~
Ed, BEDANKT!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je wilt niet weten hoe duur het roken tegenwoordig is.
Eigenlijk zouden alle rokers een bedankje moeten krijgen voor hun
enorme belastingbijdrage. :-)
Post by De wereld van Hanry
Zeker dat denk ik ook :)
--
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Sparks
2009-10-28 01:10:52 UTC
Een beetje :-)
Post by Ma~
hij is braaf :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Heel lief van je :-)
Maar John levert toch ook nog zijn bijdrage?
Post by Ma~
Ed, BEDANKT!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je wilt niet weten hoe duur het roken tegenwoordig is.
Eigenlijk zouden alle rokers een bedankje moeten krijgen voor hun
enorme belastingbijdrage. :-)
Post by De wereld van Hanry
Zeker dat denk ik ook :)
--
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
De wereld van Hanry
2009-10-28 08:53:03 UTC
Heb je een schema, zo van dan en dan minder ik zo veel of heb je dat niet?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Een beetje :-)
Post by Ma~
hij is braaf :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Heel lief van je :-)
Maar John levert toch ook nog zijn bijdrage?
Post by Ma~
Ed, BEDANKT!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je wilt niet weten hoe duur het roken tegenwoordig is.
Eigenlijk zouden alle rokers een bedankje moeten krijgen voor hun
enorme belastingbijdrage. :-)
Post by De wereld van Hanry
Zeker dat denk ik ook :)
--
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Sparks
2009-10-28 20:40:58 UTC
Neeeen, ik hou niet van dwang.
Post by De wereld van Hanry
Heb je een schema, zo van dan en dan minder ik zo veel of heb je dat niet?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Een beetje :-)
Post by Ma~
hij is braaf :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Heel lief van je :-)
Maar John levert toch ook nog zijn bijdrage?
Post by Ma~
Ed, BEDANKT!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je wilt niet weten hoe duur het roken tegenwoordig is.
Eigenlijk zouden alle rokers een bedankje moeten krijgen voor hun
enorme belastingbijdrage. :-)
Post by De wereld van Hanry
Zeker dat denk ik ook :)
--
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
De wereld van Hanry
2009-10-29 20:14:41 UTC
Okay, ik zal je niet dwingen hoor.
Van mij moet je niets.
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Neeeen, ik hou niet van dwang.
Post by De wereld van Hanry
Heb je een schema, zo van dan en dan minder ik zo veel of heb je dat niet?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Een beetje :-)
Post by Ma~
hij is braaf :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Heel lief van je :-)
Maar John levert toch ook nog zijn bijdrage?
Post by Ma~
Ed, BEDANKT!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je wilt niet weten hoe duur het roken tegenwoordig is.
Eigenlijk zouden alle rokers een bedankje moeten krijgen voor
hun enorme belastingbijdrage. :-)
Post by De wereld van Hanry
Zeker dat denk ik ook :)
--
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Sparks
2009-10-29 23:55:56 UTC
:-)
Post by De wereld van Hanry
Okay, ik zal je niet dwingen hoor.
Van mij moet je niets.
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Neeeen, ik hou niet van dwang.
Post by De wereld van Hanry
Heb je een schema, zo van dan en dan minder ik zo veel of heb je dat niet?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Een beetje :-)
Post by Ma~
hij is braaf :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Heel lief van je :-)
Maar John levert toch ook nog zijn bijdrage?
Post by Ma~
Ed, BEDANKT!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je wilt niet weten hoe duur het roken tegenwoordig is.
Eigenlijk zouden alle rokers een bedankje moeten krijgen voor
hun enorme belastingbijdrage. :-)
Post by De wereld van Hanry
Zeker dat denk ik ook :)
--
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Ma~
2009-10-28 11:45:51 UTC
hardstikke :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Een beetje :-)
Post by Ma~
hij is braaf :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Heel lief van je :-)
Maar John levert toch ook nog zijn bijdrage?
Post by Ma~
Ed, BEDANKT!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je wilt niet weten hoe duur het roken tegenwoordig is.
Eigenlijk zouden alle rokers een bedankje moeten krijgen voor hun
enorme belastingbijdrage. :-)
Post by De wereld van Hanry
Zeker dat denk ik ook :)
--
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
Sparks
2009-10-28 20:41:20 UTC
:-)
Post by Ma~
hardstikke :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Een beetje :-)
Post by Ma~
hij is braaf :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Heel lief van je :-)
Maar John levert toch ook nog zijn bijdrage?
Post by Ma~
Ed, BEDANKT!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je wilt niet weten hoe duur het roken tegenwoordig is.
Eigenlijk zouden alle rokers een bedankje moeten krijgen voor hun
enorme belastingbijdrage. :-)
Post by De wereld van Hanry
Zeker dat denk ik ook :)
--
Post by Sparks
[...]
Post by Ma~
hihi Super gedaan :):):)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
LOL
Om 0930 uur :-)
Post by Ma~
Zowee
hoe laat was je op?
12:00????? :p
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
12.30 uur mijn 1e pijpje van de dag :-)
:)))
De wereld van Hanry
2009-10-27 21:58:56 UTC
Goezo.
Blijf minderen en gij zult winnen ;)
--
Post by Sparks
Heel lief van je :-)
Maar John levert toch ook nog zijn bijdrage?
Post by Ma~
Ed, BEDANKT!!!
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Je wilt niet weten hoe duur het roken tegenwoordig is.
Eigenlijk zouden alle rokers een bedankje moeten krijgen voor hun
enorme belastingbijdrage. :-)
Post by De wereld van Hanry
Zeker dat denk ik ook :)
--
[...]