Boer zoekt vrouw
Sparks
2009-11-02 21:25:07 UTC
Het gaat goed bij de boeren. Ze hebben al aardig laten horen wie ze zullen
kiezen. De dame die Jos heeft uitverkoren deed een beetje afstandelijk vond
ik.
Ma~
2009-11-03 14:58:05 UTC
Ja, dat viel mij ook op.....
Ze vind het niet leuk voor die ander denk ik......
Wel grappig hoor, zelfs Wietse begint zowaar hele zinnen te zeggen :)
Ik vind het super spannend!

GRTx,
Mathilde
vond ik.
Sparks
afstandelijk vond ik.
Ma~
2009-11-04 17:16:02 UTC
hahaha
ja, dat vond ik ook :)
alleen de muts ontbreekt er nog aan :)

GRTX,
Mathilde
afstandelijk vond ik.
Sparks
afstandelijk vond ik.
De wereld van Hanry
2009-11-05 08:15:50 UTC
hahaha
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
afstandelijk vond ik.
Sparks
afstandelijk vond ik.
De wereld van Hanry
2009-11-05 20:34:24 UTC
Niet echt.
Soms tijdens het zappen blijf ik ff hangen.
Maar meestal niet.
--
Post by Sparks
Kijk jij ook boer zoekt vrouw Hanry?
Post by Ma~
hahaha
afstandelijk vond ik.
Ma~

afstandelijk vond ik.
Sparks
2009-11-07 23:11:41 UTC
Het is bijna weer zover! Nu moeten ze kiezen!
Post by Ma~
hengeltje in de hand en gaan :)
GRTX,
Mathilde
afstandelijk vond ik.
Ma~
2009-11-08 06:53:59 UTC
jaaaaaaaaaaaaa
ik heb er zin in :):):)
het is zoooo spannend
ik lach me slap als Hans toch nog voor Jo gaat kiezen :)
en ik verheug me enorm op de citytrips van Wim en Jos :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het is bijna weer zover! Nu moeten ze kiezen!
Post by Ma~
hengeltje in de hand en gaan :)
GRTX,
Mathilde
afstandelijk vond ik.
De wereld van Hanry
2009-11-08 07:37:39 UTC
Asjemenou, gaan Wim en Jos samen op trip?
Gezellig :)
--
Post by Sparks
Het is bijna weer zover! Nu moeten ze kiezen!
Post by Ma~
hengeltje in de hand en gaan :)
GRTX,
Mathilde
afstandelijk vond ik.
Ma~
2009-11-08 19:04:29 UTC
Neeeeeeeey ieder met een eigen vrouw :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het is bijna weer zover! Nu moeten ze kiezen!
Post by Ma~
hengeltje in de hand en gaan :)
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-11-10 09:15:06 UTC
Ow ik dacht even dat het een soort orgie zou gaan worden hahahaha ;)
--
Post by Sparks
Het is bijna weer zover! Nu moeten ze kiezen!
Post by Ma~
hengeltje in de hand en gaan :)
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-11-08 07:36:53 UTC
Ow is het dan ook bijna afgelopen het programma?

Ik vraag maar even omdat ik het nooit zie ;)
--
Post by Sparks
Het is bijna weer zover! Nu moeten ze kiezen!
Post by Ma~
hengeltje in de hand en gaan :)
GRTX,
Mathilde
afstandelijk vond ik.
Ma~
2009-11-08 19:04:08 UTC
Nee hoor, we hebben nog 't een en 't ander te goed :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Het is bijna weer zover! Nu moeten ze kiezen!
Post by Ma~
hengeltje in de hand en gaan :)
GRTX,
Mathilde
afstandelijk vond ik.
De wereld van Hanry
2009-11-10 09:14:39 UTC
Wat jammer zeg ;)
--
Post by Sparks
Het is bijna weer zover! Nu moeten ze kiezen!
Post by Ma~
hengeltje in de hand en gaan :)
GRTX,
Mathilde
Ma~
2009-11-10 12:21:37 UTC
Nee hoor, dat is juist gezellig

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Wat jammer zeg ;)
--
Post by Sparks
Het is bijna weer zover! Nu moeten ze kiezen!
Post by Ma~
hengeltje in de hand en gaan :)
GRTX,
Mathilde
De wereld van Hanry
2009-11-10 22:00:59 UTC
Ow okay :)
--
Post by Ma~
Nee hoor, dat is juist gezellig
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Wat jammer zeg ;)
--
Post by Sparks
Het is bijna weer zover! Nu moeten ze kiezen!
Post by Ma~
hengeltje in de hand en gaan :)
GRTX,
Mathilde