WAAR IS ALMAL ??
SWAELKI
2008-08-20 18:32:09 UTC
Hallo al die mense

WAAR IS JULLE ALMAL?? HOEKOM IS DIT SO STIL HIER ?

KOM PRAAT MET MY. EK IS AFRIKAANS MAAR JULLE KAN MAAR NEDERLANDS
PRAAT. DIE MEESTE VERSTAAN EK. EK WIL GRAAG JULLE TAAL LEER PRAAT.

TOT WEER SIENS

:-)
Sparks
2008-08-21 16:29:16 UTC
En wie ben jij?
Klinkt leuk dat Zuid-Afrikaans, het lijkt heel veel op Nederlands. Schrijf
eens wat meer over je zelf, waar woon je, zit je nog op school enz.
vr.gr. Ed
:-)
Ma~
2008-08-21 16:48:11 UTC
Hee Hallo
Wat leuk, een bezoeker in mijn groepje.
Ik heb op dit moment vakantie en ben dus lekekr veel op pad.
Vaandaag zijn we naar "Drievliet" geweest, dat is een pretpark, met allemaal
enge en spannende attracties :)

GRTX,
Mathilde
:-)
De wereld van Hanry
2008-08-21 17:48:44 UTC
Spookhuis?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
:-)
SWAELKI
2008-08-21 17:57:40 UTC
Post by De wereld van Hanry
Spookhuis?
--
Post by SWAELKI
[...]
Halloooooo Spookhuis Hanry.

Wat doen jy vir 'n lewe ?

Ek sien jy is hier. Kom gesels met my.
Ma~
2008-08-21 18:15:34 UTC
Daar ben ik niet in geweest
veul te eng!

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Spookhuis?
:-)
SWAELKI
2008-08-21 18:22:47 UTC
Post by Ma~
Daar ben ik niet in geweest
veul te eng!
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Spookhuis?
--
Post by SWAELKI
[...]
Ja ek stem saam. Dis nie 'n plek vir 'n ordentlike mens nie.

My man is nou net tuis. Ek wil hom net 'n bietjie liefde gee. Ek
gesels weer more - Vrydag met julle.

Rustige aand vir julle.

Tot weer siens
De wereld van Hanry
2008-08-21 19:49:45 UTC
Is goed.
Ik denk dat ik nu even mijn bedje op ga zoeken.
Het loopt tegen tienen en ik ben (nu al) moe.
Ik ga eens zien om wat te slapen ;)

Doei, doei...
--

"SWAELKI" <***@vodamail.co.za> schreef in bericht news:efd21468-0fbd-4df4-92bd-***@b1g2000hsg.googlegroups.com...

Tot weer siens
De wereld van Hanry
2008-08-21 19:48:11 UTC
Ow...
Nah, okay.
In de draaimolen dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Daar ben ik niet in geweest
veul te eng!
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Spookhuis?
:-)
Ma~
2008-08-22 06:42:12 UTC
nou ik heb best veel enge dingen gedaan hoor.
in de achtbaan (de kopermijn ofzo) oooooooooooooow dat waas écht niet leuk!
en heel erg hard gedraaid in de stardancer en gegierd van het lachen in de
twisttrix :)
ook de botsautos de theeleut en de zingende stal waren heel erg leuk :)

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Ow...
Nah, okay.
In de draaimolen dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Daar ben ik niet in geweest
veul te eng!
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Spookhuis?
:-)
De wereld van Hanry
2008-08-22 06:56:32 UTC
Wouwwww.....
Dat is me nogal niet wat.

De theeleut, haha, dat klinkt leuk ;)
--
Post by Ma~
[...]
Post by De wereld van Hanry
Ow...
Nah, okay.
In de draaimolen dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Daar ben ik niet in geweest
veul te eng!
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Spookhuis?
:-)
Ma~
2008-08-22 07:03:14 UTC
ja zeker
je word er ook wel een beetje draaierig van hoor :)

GRTX
,Mathilde
Post by Ma~
[...]
Post by De wereld van Hanry
Ow...
Nah, okay.
In de draaimolen dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Daar ben ik niet in geweest
veul te eng!
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Spookhuis?
:-)
De wereld van Hanry
2008-08-22 08:06:35 UTC
Ow bah zeg...
Das weer minder...

Weet jij toevallig iets om te eten en/of drinken wat specifiek voor
Noord-Holland is?
--
Post by Ma~
[...]
Post by De wereld van Hanry
Ow...
Nah, okay.
In de draaimolen dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Daar ben ik niet in geweest
veul te eng!
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Spookhuis?
:-)
Ma~
2008-08-22 10:17:06 UTC
beemsterkaas?

GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
[...]
Post by De wereld van Hanry
Ow...
Nah, okay.
In de draaimolen dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Daar ben ik niet in geweest
veul te eng!
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Spookhuis?
:-)
De wereld van Hanry
2008-08-22 22:41:50 UTC
Beemsterkaas?
Nooit van gehoord.
Maar als dat Noord-hollands is dan zet ik hem gelijk er bij.
Opla, gedaan ;)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
beemsterkaas?
GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
[...]
Post by De wereld van Hanry
Ow...
Nah, okay.
In de draaimolen dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Daar ben ik niet in geweest
veul te eng!
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Spookhuis?
:-)
Ma~
2008-08-22 10:19:01 UTC
heb je hier wat aan misschien?
http://www.noord-holland.com/content/content.asp?menu=11000000166_000000_000000_000000

GRTX
,Mathilde
Post by Ma~
[...]
Post by De wereld van Hanry
Ow...
Nah, okay.
In de draaimolen dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Daar ben ik niet in geweest
veul te eng!
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Spookhuis?
:-)
De wereld van Hanry
2008-08-22 22:45:50 UTC
Hee, daar staan wel dingen waar ik wat mee kan denk ik.

Thanks :)
Gelijk opgeslagen de link :)
--
Post by Ma~
[...]
Post by De wereld van Hanry
Ow...
Nah, okay.
In de draaimolen dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Daar ben ik niet in geweest
veul te eng!
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Spookhuis?
:-)
Ma~
2008-08-23 08:09:14 UTC
Ik heb maar ff gezocht voor je :)

GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
[...]
Post by De wereld van Hanry
Ow...
Nah, okay.
In de draaimolen dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Daar ben ik niet in geweest
veul te eng!
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Spookhuis?
:-)
De wereld van Hanry
2008-08-23 19:45:21 UTC
Ik had wel even gezocht met google maar ik zocht blijkbaar verkeerd.

Thanks :)
--
Post by Ma~
[...]
Post by De wereld van Hanry
Ow...
Nah, okay.
In de draaimolen dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Daar ben ik niet in geweest
veul te eng!
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Spookhuis?
:-)
Ma~
2008-08-24 06:28:13 UTC
Dat denk ik ja :)
volgens mij heb ik gewoon typisch noord holland ingevuld :)

GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
[...]
Post by De wereld van Hanry
Ow...
Nah, okay.
In de draaimolen dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Daar ben ik niet in geweest
veul te eng!
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Spookhuis?
:-)
De wereld van Hanry
2008-08-24 16:43:30 UTC
Ow ik had Noord hollands eten en drinken... ;)
--
Post by Ma~
[...]
Post by De wereld van Hanry
Ow...
Nah, okay.
In de draaimolen dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Daar ben ik niet in geweest
veul te eng!
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Spookhuis?
:-)
Ma~
2008-08-25 06:15:19 UTC
haha
als het met die term niet lukt moet je wat anders proberen he :)

GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
[...]
Post by De wereld van Hanry
Ow...
Nah, okay.
In de draaimolen dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Daar ben ik niet in geweest
veul te eng!
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Spookhuis?
:-)
De wereld van Hanry
2008-08-25 07:00:52 UTC
Ja ik weet het.
Maar het is al eens meer gebleken dat ik en zoeken niet altijd goed samen
gaan ;)
haha.
Maar het gaat al een stuk beter als in het verleden ;)
--
Post by Ma~
[...]
Post by De wereld van Hanry
Ow...
Nah, okay.
In de draaimolen dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Daar ben ik niet in geweest
veul te eng!
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Spookhuis?
:-)
Ma~
2008-08-25 10:51:21 UTC
gelukkig maar :)
de meeste dingne zijn gelukkig makkelijk te vinden :)

GRTX,
Mathilde
Post by Ma~
[...]
Post by De wereld van Hanry
Ow...
Nah, okay.
In de draaimolen dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Daar ben ik niet in geweest
veul te eng!
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Spookhuis?
:-)
De wereld van Hanry
2008-08-25 14:58:22 UTC
Das waar ja :)
--
Post by Ma~
[...]
Post by De wereld van Hanry
Ow...
Nah, okay.
In de draaimolen dan?
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Ma~
Daar ben ik niet in geweest
veul te eng!
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van Hanry
Spookhuis?
:-)
SWAELKI
2008-08-21 17:51:28 UTC
Post by SWAELKI
[...]
Hallo Mense

Ek is so bly - gelukkig dat hier wel iemand is wat die briefies lees
en antwoord. Baie dankie of vele dank soos wat julle dit sou se.

'N bietjie meer van myself vra julle. Wel ja ek is 'n middeljarige
dame. Ek werk al baie jare vir SASOL - dis mos waar ons in SA petrol
maak. Een van die mooi dae in September maand gaan ek vir die eerste
keer ouma word. My dogter verwag 'n seuntjie. Ek is baie opgewonde
oor die koms van die nuweling in ons famielie.

Ek woon op 'n plaas nie baie ver van die werk af nie. My naaste dorp
is Secunda. Dis nog so vry hier op die plaas en die lug is skoon en
vars.

Mathilda ek hoop jy het jou dag geniet, Sparks ons taal is baie
dieselfde ja. Julle praat soos ons voorouers maar ons het die taal
Afrikaans bietjie verander sodat dit ons wel beter pas

Ek hoop om gou-gou weer van julle te hoor. Dis nou aand hier by ons
en amper al slaapenstyd.

Geniet die lewe en laat julle liggie skyn vir JESUS.

Baie liefde

Swaelki
De wereld van Hanry
2008-08-21 17:56:18 UTC
Hee wat leuk dat je oma gaat worden.
Althans dat is wat ik begreep.

Leuk hoor iemand uit Zuid Afrika.
Ik vindt dat echt heel bijzonder.
Ik heb bijna vakantie.
Morgen (vrijdag) nog even naar kantoor en dan heb ik vakantie!! :D
Een week heerlijk vakantie.
Lekker Nederland doorkruisen en zo ;)
--

"SWAELKI" <***@vodamail.co.za> schreef in bericht news:e35c881f-6d83-4c42-85b2-***@f36g2000hsa.googlegroups.com...

Swaelki
SWAELKI
2008-08-21 18:06:43 UTC
Post by De wereld van Hanry
[...]
Hallo Hanry

Ja jy verstaan heetltemal reg. Ek gaan ouma word en jy gaan vir 1
week met vakansie. - holiday soos die Engelsman sou se. Dis
wonderlik. Jy gaan seker more vroeg huis toe sodat jy jou reis kan
begin. Waar gaan jy orals heen? Ek was al 1 maal in Nederland maar
dit was net vir 'n kort rukkie. Die toergids het ons na Walletjies
straat toe gevat. Dis nie so 'n pragtige prettige plekkie daai nie
maar wel het die manne dit baie geniet . HE HE HE lekker lag ek nou.
Vertel van jou verlof asb.... vakansie asb.
De wereld van Hanry
2008-08-21 19:47:45 UTC
Hoi,

Ik zal graag even vertellen.
Morgen mag ik nog even naar kantoor toe om voor een halve dag (de middag) te
gaan werken.
Om 16:00 uur (nl. tijd) begint dan mijn vakantie.
Maar ik blijf thuis met mijn vakantie.
Dat wil zeggen ik ga dagjes weg in Nederland.
Ik ben van plan om a.s. dinsdag met bus, trein, tram, metro en zo heel
Nederland op 1 dag te doorkruisen.
Weet niet of me dat gaat lukken want tja, de trein is hier nog wel eens met
vertraging en zo.

De wallen die zijn in Amsterdam volgens mij.
Tja, das een stukje bij mij vandaan.
Ik woon in het oosten van Nederland niet heel ver van de grens met
Duitsland.
Alhoewel ik liever naar Belgie ga (haha)

Zaterdag ga ik eerst lekker uitslapen.
Zondag hou ik ook een rustig dagje.
En daarna ga ik lekker veel dagjes weg.
Om zo te zeggen van hot naar her, soms dichtbij en soms ver...
Maar op mijn weblog ben ik zeker van plan om verslag te doen van alles wat
ik in de vakantie doe.
Daar doe ik eigenlijk al verslag van alles wat ik doe.
Over het geen ik in de TV studio in Aalsmeer soms doe en wat ik a.s.
donderdag (in mijn vakantie) in de TV studio in Hilversum ga doen daar ga ik
allemaal verslag van doen op mijn weblog en ach, eigenlijk over alles wat ik
zo doe.
Als je zin hebt kun je gaan zien op:
http://www.hanry.nl/wordpress/
Wie weet vindt je het leuk om dat eens te lezen of zo :)
--

"SWAELKI" <***@vodamail.co.za> schreef in bericht news:6ac97c95-81e3-44c8-84e6-***@d77g2000hsb.googlegroups.com...

Ma~
2008-08-22 06:36:48 UTC
Wat leuk zeg, dat je oma word :)
Ik word in September (weer) tante en daar ben ik ook heel erg blij mee, zo
gezellig die kleine babietjes :)
Voor ik oa zal worden dat duurt nog wel even, want mijn zoon is bijna 7 jaar
:)

GRTX,
Mathilde

Swaelki
De wereld van Hanry
2008-08-21 17:49:46 UTC
Hallo daar :)

Leuk zeg dat je even langs komt.
Ik was hier even weg want ik mag hier niet naar binnen als hier niemand is.
Dat vertelde iemand ooit eens tegen mij.
En soms hou ik me er wel eens aan (hahahaha!)