koninkrijk
Ma~
2008-04-18 06:58:28 UTC
Jaja mijn jongen, ik regeer met ijzeren hand over mijn sprookjeskoninkrijk

GRTX,
Mathilde
Mama bent u dan koningin?
De sullige prins Hanry
MamaQueen :)
GRTX,
Mathilde
Zo'n tomtom is toch veel te modern voor een
sprookje? Als je gaat wandelen kan je een gids
of een hond meenemen. Maar iedereen weet ons
kasteel te staan, dus je vraagt maar en bent zo
weer thuis bij Mama de Koningin.
Ik ben blij dat ik niet weg hoef.
Maar wat als ik de weg kwijt raak en verdwaal?
Owww... wat dan gedaan?
Alee, ik wil een KarelKarel.
Kijk een TomTom is te afgezaagd...
De sullige prins Hanry
laten we het daar maar op houden dan!
Niet weglopen hoor Hanry, je hóórt bij de familie!
GRTX,
Mathilde
De wereld van H@nry
2008-04-18 09:17:02 UTC
(Kijkt met open mond haar aan)

Heeft u dan een ijzeren hand?
Weet pappa dat al?
En doet dat zeer zo'n ijzeren hand?

De sullige prins Hanry
Mathilde
Ma~

Mathilde
De wereld van H@nry

Mathilde
Ma~
2008-04-19 11:15:10 UTC
Ga je kamer opruimen :p

GRTX.
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Wat zegt u?
De sullige prins Hanry
Mathilde
De wereld van H@nry
2008-04-19 12:29:37 UTC
Die is opgeruimd mamma.
Mag ik een koekje?

De sullige prins Hanry
Post by Ma~
Ga je kamer opruimen :p
GRTX.
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Wat zegt u?
De sullige prins Hanry
Mathilde
Ma~
2008-04-19 18:38:05 UTC
alsjeblieft hanry: voor jou en stukje boterkoek :)

GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Die is opgeruimd mamma.
Mag ik een koekje?
De sullige prins Hanry
Post by Ma~
Ga je kamer opruimen :p
GRTX.
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Wat zegt u?
De sullige prins Hanry
Mathilde
De wereld van H@nry
2008-04-20 06:34:59 UTC
Lekker!
Dank u wel :)

(Eet het met veel gekruimel op)

De sullige prins Hanry
Post by Ma~
alsjeblieft hanry: voor jou en stukje boterkoek :)
GRTX,
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Die is opgeruimd mamma.
Mag ik een koekje?
De sullige prins Hanry
Post by Ma~
Ga je kamer opruimen :p
GRTX.
Mathilde
Post by De wereld van ***@nry
Wat zegt u?
De sullige prins Hanry
Mathilde
Sparks
Mathilde
De wereld van H@nry

Mathilde
Ma~

Mathilde
De wereld van H@nry
2008-04-19 12:28:52 UTC
Maar een hand kan toch niet zomaar gaan veranderen.

(Staart dom voorzich uit)

De sullige prins Hanry
Mathilde
Ma~

Mathilde
De wereld van H@nry
2008-04-20 06:40:23 UTC
Gelukkig maar. :)

(Gaat in een lui stoel zitten en eet uit zijn neus)

De sullige prins Hanry
Mathilde
Sparks
Mathilde
De wereld van H@nry
2008-04-20 19:37:14 UTC
Jawel maar die is op.

De sullige prins Hanry

Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
Mathilde
Sparks
Mathilde
De wereld van H@nry