het weer
Sparks
2012-11-13 11:22:27 UTC
Gisteren had de weersverwachting zon voorspeld, Zodoende had ik met mensen
afgesproken om buiten te tennissen. Helaas bleef de zon weg en was het
behoorlijk koid. Ik had gelukkig handschoenen bij me :-)
Ma~
2012-11-15 21:02:45 UTC
kan dat?
Tennissen met handschoenen aan?

GRTX
,Mathilde

"Sparks" schreef in bericht news:k7tahi$1fbm$***@nl-news.euro.net...

Sparks
Ma~
2012-11-27 21:05:51 UTC
dan maar duimen dat het snel weer zomer wordt :)

GRTX,
Mathilde

"Sparks" schreef in bericht news:k8566m$1hia$***@nl-news.euro.net...

Sparks
Ma~
2012-11-30 13:42:04 UTC
je hebt gelijk ook! :)

GRTX,
Mathilde

"Sparks" schreef in bericht news:k94snu$ed1$***@nl-news.euro.net...

Sparks
2012-12-01 20:46:55 UTC
Dank u :-) En ga jij nog leuke dingen doen dit weekend?
Post by Ma~
je hebt gelijk ook! :)
GRTX,
Mathilde