Zo!
Wendy
2011-10-03 18:42:45 UTC
Heb MesNews weer geinstalleerd... :-)
Ben er weer helemaal!
--
Wendy (@jochwen)
http://jochwen.nl
Sparks
2011-10-05 20:04:44 UTC
Zelfs op free.mathilde zie ik :-)
Post by Wendy
Heb MesNews weer geinstalleerd... :-)
Ben er weer helemaal!
--
http://jochwen.nl
Wendy
2011-10-06 07:25:40 UTC
Ja ook hier, al gebeurd er hier niet zoveel en was het eigenlijk een
foutje dat dit bericht hier gepost werd ;-)
http://jochwen.nl
Sparks
http://jochwen.nl
Wendy
2011-10-06 11:37:39 UTC
:-) Volgens mij is penvrienden ook behoorlijk leeg op het moment... had
hem er uit gewoonte weer in gezet...
Zag wel Edwin eenmalig voorbij komen :-)
http://jochwen.nl
Sparks
http://jochwen.nl
Ma~
2011-10-06 10:29:26 UTC
:)
ik had het originele berichtje van Wendy gemist :)
Maar hebben jullie news:free.jochwen al gecheckt dan?
Penvrienden staat ook in mijn lijst maar daar gebeurt ook bijzonder weinig!

GRTX
Mathilde

"Sparks" schreef in bericht news:4e8cb8cc$0$8050$***@textnews.kpn.nl...

http://jochwen.nl
Sparks
http://jochwen.nl
Wendy
http://jochwen.nl
Sparks
2011-10-06 12:50:12 UTC
Dank je, wals "alt" vergeten :-)
Post by Wendy
alt.nl.penvrienden
Post by Sparks
Wat is de juiste naam ook weer van Penvrienden? NL er vóór of er achter?
:)
http://jochwen.nl
Wendy
2011-10-06 14:26:56 UTC
:-)
Post by Sparks
Dank je, wals "alt" vergeten :-)
Post by Wendy
alt.nl.penvrienden
Post by Sparks
Wat is de juiste naam ook weer van Penvrienden? NL er vóór of er achter?
:)
http://jochwen.nl
Hanry
2011-10-06 14:56:26 UTC
Aha, je was me voor ;)

Hanry

De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Wendy
alt.nl.penvrienden
Post by Sparks
Wat is de juiste naam ook weer van Penvrienden? NL er vóór of er achter?
:)
http://jochwen.nl
Hanry

http://jochwen.nl
Sparks
2011-10-06 15:31:43 UTC
Neen, alt.nl.penvrienden
Post by Hanry
nl.alt.penvrienden
--
Post by Sparks
Wat is de juiste naam ook weer van Penvrienden? NL er vóór of er achter?
:)
http://jochwen.nl
Hanry
2011-10-06 18:15:49 UTC
O ja, sorry.
Ik had een beetje verkeerde volgorde.
Sorry.

Hanry

De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Neen, alt.nl.penvrienden
Post by Hanry
nl.alt.penvrienden
--
Post by Sparks
Wat is de juiste naam ook weer van Penvrienden? NL er vóór of er achter?
:)
http://jochwen.nl
Sparks
http://jochwen.nl