BZV
Ma~
2009-09-28 13:22:43 UTC
Nou, mijn zwagertje weet wel hoe we over hem denken hoor.
Hij is hardstikke lief hoor, maar nog steeds niet volwassen!

Jos is denk ik nogal een schuinsmarcheerder, ik las op het BZV forum dat ie
normaal gesproken heus wel weet waar verse dames te scoren zijn....
Wietse kan nog weleens een leuke verrassing worden: zijn dames zeggen
allemaal dat hij humor heeft.... (heb jij het gezien?) :)

GRTX,
Mathilde
Laat je zwagertje het maar niet horen :-))
Hoe vind je Jos?
Ik vind die verlegen niets zeggende Wietse
zo'n vreemd figuur.
Ja, gaandeweg leef je toch steeds meer mee he :)
Over één boer heb ik een hele duidelijke mening. Die Hans vind ik maar
een griezeltje. Echt een softie brrrr
Lijkt mijn zwagertje wel hahahahaha
GRTX,
Sparks
2009-09-28 20:52:50 UTC
Die Jos heeft volgens mij helemaal geen boer zoekt vrouw nodig. Wietse en
humor? Ik zie alleen maar zenuwachtige blikken op zijn gezicht.
Spannend hoe het volgende week gaat.
GRTX,
Ma~