Ria weer ziekenhuis
Sparks
2009-09-28 20:58:52 UTC
Na de laatste ziekenhuisopname ging het niet zo lekker met Ria, weinig
eetlust enzo. Drie weken geleden kreeg ze diaree en maagkrampen. Is door de
huisarts onderzocht en werd vandaag doorverwezen naar het ziekenhuis.
Vanmiddag heb ik haar weggebracht, ze ziet het helemaal niet zitten daar.
Ma~
2009-09-29 11:27:54 UTC
:(
Getverderrie
wens haar maar heel veel sterkte van mij!
Ik hoop dat ze haar nu echt wat verder kunnen oplappen!

GRTX,
Mathilde
(((((Ria)))))
Sparks
Ma~

Sparks
niet zitten daar.
Ma~

niet zitten daar.
Sparks
2009-09-29 21:00:19 UTC
Neen, het darmonderzoek is uitgesteld tot morgen.
Heb wel de stille hoop dat ze eind van de week weer thuis is.
Post by Ma~
en, nog geen nieuws zeker?
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Dankje. Sta al in de startblokken om op bezoek te gaan.
:(
Ma~
2009-09-30 10:20:34 UTC
Ik hoop met je mee!!!!!

GRTX,
mathilde
Post by Sparks
Neen, het darmonderzoek is uitgesteld tot morgen.
Heb wel de stille hoop dat ze eind van de week weer thuis is.
Post by Ma~
en, nog geen nieuws zeker?
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Dankje. Sta al in de startblokken om op bezoek te gaan.
:(
Sparks
2009-09-30 10:40:13 UTC
Bedankt voor je lieve kaart. Ik neem hem vanmiddag mee.
Post by Ma~
Ik hoop met je mee!!!!!
GRTX,
mathilde
Post by Sparks
Neen, het darmonderzoek is uitgesteld tot morgen.
Heb wel de stille hoop dat ze eind van de week weer thuis is.
Post by Ma~
en, nog geen nieuws zeker?
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Dankje. Sta al in de startblokken om op bezoek te gaan.
:(
Ma~
2009-09-30 10:59:08 UTC
Doe maar :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Bedankt voor je lieve kaart. Ik neem hem vanmiddag mee.
Post by Ma~
Ik hoop met je mee!!!!!
GRTX,
mathilde
Post by Sparks
Neen, het darmonderzoek is uitgesteld tot morgen.
Heb wel de stille hoop dat ze eind van de week weer thuis is.
Post by Ma~
en, nog geen nieuws zeker?
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Dankje. Sta al in de startblokken om op bezoek te gaan.
:(
De wereld van Hanry
2009-09-30 06:26:06 UTC
O jee :(