leegte!
Ma~
2008-04-12 20:02:30 UTC
het word steeds mooier! :)

GRTX,
Mathilde
Okay daar gaan we weer met de kwast.
Hemels blauw verven en hopla daar zijn de (kerst) engelen...
(zucht)
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
jaaaaaaaaaaaaaa
GRTx
,Mathilde
Hemelsblauw...
Dan moeten er ook engeltjes bij ;)
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
ja hoor roze en hemelsblauw, prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Kijk een fan van roze :)
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Zit in een kamer in huis en daar is het altijd pluis.
roze is prachtig :)
GRTX,
Mathilde
Als Ma~ het maar mooi vindt, het is haar
digitale huis :-)
O ja, verhip, das waar ook.
Uh... deze kleur heeft niets met een baby van doen.
Het is meer de kleur roze zo als roze bedoeld is.
Begrijpt u wel, als ik me zo mag luitdrukken.
Met uw welnemen ;)
Ik ook niet :-) Maar jij bent de schilder
De wereld van H@nry

Ma~

De wereld van H@nry
2008-04-14 19:47:47 UTC
(Hangt wolkjes neer)

Zow...
Nu lijkt het net of we in de wolken zijn ;)