einde jaars geknal
Sparks
2007-12-31 11:43:36 UTC
Zo, het is heer nog heerlijk rustig!
Sparks
2007-12-31 15:10:28 UTC
Moet ik nodig zeggen, komt er weer zo'n vreemde
indringer binnen :-(
De wereld van H@nry
2007-12-31 16:18:20 UTC
Welke indringer?

Bedoeld u mij?

***@nry
Die iedereen alvast een te gek nieuwjaar toe wenst :)
Sparks
2007-12-31 20:48:51 UTC
Neen jij bent een bekende. Heb je die vervelende
postjes niet gezien, zaten ook in free.hanry :-(
Ik lees ze nog geen eens maar verwijder ze direct.
Post by De wereld van ***@nry
Welke indringer?
Bedoeld u mij?
De wereld van H@nry
2008-01-01 00:05:50 UTC
Ow die troep, die filter ik gelijk weg.
Rommel is het!
Ik denk dat er een vuilnisbak ontploft was of zo...

Post by Sparks
Neen jij bent een bekende. Heb je die vervelende
postjes niet gezien, zaten ook in free.hanry :-(
Ik lees ze nog geen eens maar verwijder ze direct.
Post by De wereld van ***@nry
Welke indringer?
Bedoeld u mij?
De wereld van H@nry