Testerdetest
Edwin
2008-12-15 23:31:32 UTC
Ik durf het bijna niet uit te proberen of dit bericht wel aan komt

Groetsels
Edwin
Edwin
2008-12-15 23:32:35 UTC
Is dat effe schrikken hij doet het ook nog

Groetsels
Edwin
Edwin
Sparks
Edwin
De wereld van Hanry
2008-12-16 07:43:37 UTC
Goede vraag Sparks :)
--
Hanry
De wereld van Hanry: http://www.hanry.nl/
Post by Sparks
Ja en ik zie je ook :-)
Heb jij ook Hyves Edwin?
Edwin
Edwin
2008-12-16 23:52:23 UTC
Nee die heb ik niet maar ik zal er eens een blik op werpen

Groetsels
Edwin
Post by Sparks
Ja en ik zie je ook :-)
Heb jij ook Hyves Edwin?
Edwin
Sparks
2008-12-17 00:18:08 UTC
Best leuk hoor.
Post by Edwin
Nee die heb ik niet maar ik zal er eens een blik op werpen
Groetsels
Edwin
Post by Sparks
Ja en ik zie je ook :-)
Heb jij ook Hyves Edwin?
Edwin
Edwin
2008-12-19 18:56:45 UTC
Ik zal er straks effe naar kijken
Ik wilde dat al eerder doen maar ik had nog effe de tijd niet

Groetsels
Edwin
Post by Sparks
Best leuk hoor.
Post by Edwin
Nee die heb ik niet maar ik zal er eens een blik op werpen
Groetsels
Edwin
Post by Sparks
Ja en ik zie je ook :-)
Heb jij ook Hyves Edwin?
Edwin
Sparks
2008-12-19 22:59:55 UTC
Er zitten meer penvrienden op :-)
Post by Edwin
Ik zal er straks effe naar kijken
Ik wilde dat al eerder doen maar ik had nog effe de tijd niet
Groetsels
Edwin
Post by Sparks
Best leuk hoor.
Post by Edwin
Nee die heb ik niet maar ik zal er eens een blik op werpen
Groetsels
Edwin
Post by Sparks
Ja en ik zie je ook :-)
Heb jij ook Hyves Edwin?
Edwin
De wereld van Hanry
2008-12-19 23:21:45 UTC
Zeker ja :)
--
Post by Edwin
Ik zal er straks effe naar kijken
Ik wilde dat al eerder doen maar ik had nog effe de tijd niet
Groetsels
Edwin
Post by Sparks
Best leuk hoor.
Post by Edwin
Nee die heb ik niet maar ik zal er eens een blik op werpen
Groetsels
Edwin
Post by Sparks
Ja en ik zie je ook :-)
Heb jij ook Hyves Edwin?
Edwin
De wereld van Hanry
2008-12-17 07:49:51 UTC
Ja, is leuk joh :)
--
Post by Edwin
Nee die heb ik niet maar ik zal er eens een blik op werpen
Groetsels
Edwin
Post by Sparks
Ja en ik zie je ook :-)
Heb jij ook Hyves Edwin?
Edwin
Ma~
2008-12-17 12:01:02 UTC
dat is echt leuk hoor :)
je mag meteen mijn vriendje zijn :)

GRTX,
Mathilde
Post by Edwin
Nee die heb ik niet maar ik zal er eens een blik op werpen
Groetsels
Edwin
Post by Sparks
Ja en ik zie je ook :-)
Heb jij ook Hyves Edwin?
Edwin
De wereld van Hanry
Edwin
De wereld van Hanry
Edwin
Edwin
2008-12-16 23:52:55 UTC
Ja ik was zelf ook al verbaasd

Groetsels
Edwin
Post by De wereld van Hanry
Hee!
Ja hoor hij komt aan :)
Edwin
De wereld van Hanry
2008-12-17 07:50:16 UTC
Wel gezellig hoor ;)
--
Post by Edwin
Ja ik was zelf ook al verbaasd
Groetsels
Edwin
Post by De wereld van Hanry
Hee!
Ja hoor hij komt aan :)
Edwin
Ma~
2008-12-16 08:11:02 UTC
hee hallo Edwin!
hoe is het met jou nou?
met mij alles goed (tenminste zit wel in de ziektewet wegens overgeven enz.
maar dat gaat alweer een stuk beter!)
Wat brengt jou hier? :)

GRTX,
Mathilde
Edwin
Sparks
Edwin
Ma~

Edwin
Sparks
2008-12-18 00:42:36 UTC
Hij is een beetje verlegen en durft dat niet te zeggen :-)
Post by Ma~
:))))
Dat is leuk :)
GRTX,
Mathilde
Edwin
Ma~
2008-12-18 07:39:18 UTC
Gelukkig zeg jij het dan :)

GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hij is een beetje verlegen en durft dat niet te zeggen :-)
Post by Ma~
:))))
Dat is leuk :)
GRTX,
Mathilde
Edwin
Sparks
2008-12-18 16:15:27 UTC
Ik help hem een beetje :-)
Post by Ma~
Gelukkig zeg jij het dan :)
GRTX,
Mathilde
Post by Sparks
Hij is een beetje verlegen en durft dat niet te zeggen :-)
Post by Ma~
:))))
Dat is leuk :)
GRTX,
Mathilde
Edwin
Edwin
2008-12-16 23:59:30 UTC
Nou met mij gaat het al een stuk beter met mijn heup zal ik dan maar zeggen
maar helemaal goed is het nog niet
Maar goed dat heeft gewoon even wat tijd nodig
Ik loop al weer bijna net zo als vroeger alleen wel een beetje scheef maar
dat went wel

Wat mij hier brengt nou ik keek hier wel eens maar ik kon hier zo maar niets
meer posten maar goed dat werkt nu weer dus vandaar eigenlijk en waarom deze
server het hier niet deed weet ik nog steeds niet maar goed dat maakt nu
niet meer uit want hij doet het gelukkig weer

Nou in de ziektewet das niet zo leuk natuurlijk maar goed maar hopen dat het
snel over gaat.

Groetsels
Edwin
Edwin
Ma~
2008-12-17 12:06:38 UTC
haha nou ik ben gelukkig vandaag al gewoon weer aan het werk gegaan :)
Al voelde ik me goed zielig toen ik maandag zo moest kotsen, mag ik toch
mezelf gelukkig prijzen dat ik verder zo gezond ben :)

Ik hoop voor jou dat het nu ook snel allemaal achter de rug zal zijn met die
nare heup, en dat je de vierdaagse 2009 weer mag volbrengen!

Gelukkig kan je nu weer posten, want dan kan ik ook eens vragen hoe het
verder met je gaat.
Ik heb ergens opgevangen dat D te O niet meer in N woont, klopt dat?
Dat zal best wel naar geweest zijn voor je :s

Ik hoop dat je ondanks alles toch gelukkig bent en van het leven kunt
genieten :)

GRTX,
Mathilde
Edwin
Edwin
2008-12-19 18:55:23 UTC
Kijk eens aan hoe snel het nieuws gaat
Zelf heb ik er niets over geschreven met iemand maar het klopt dat D te O D
te N werd maar ik zit hier weer alleen ja
Maar goed meer wil ik er in de groep niet van zeggen want je weet maar nooit
wie er mee leest

Groetsels
Edwin
Edwin
Ma~

Edwin
Edwin
2008-12-20 16:49:11 UTC
Nou het is wel een beetje wennen dat het zo stil is maar goed na regen komt
zonneschijn
En ik heb gelukkig Lady nog
Dat klinkt misschien een beetje vreemd maar daar door heb ik een goede rede
om elke dag toch optijd op te staan dus dan blijft het ritme van optijd
slapen en optijd opstaan er in zitten

Groetsels
Edwin
Edwin
Ma~
2008-12-21 07:23:20 UTC
Aha,
Lady is een hond, neem ik aan? :)
Wat is het voor soort?
Het is inderdaad wel gezellig :)

GRTX,
Mathilde
Edwin
Sparks
Edwin
Edwin
2008-12-20 16:51:55 UTC
Ja dat wist ik maar ik bedoelde eigenlijk dat je niet ziet wie er wel of
niet mee lezen

Groetsels
Edwin
Post by Sparks
Ik lees in iedergeval mee :-)
Edwin
Sparks
2008-12-20 22:28:49 UTC
Ik begrijp het :-) Lady is je hond begrijp ik?
Valt toch niet mee deze dagen alleen. Heel veel sterkte in iedergeval!
Post by Edwin
Ja dat wist ik maar ik bedoelde eigenlijk dat je niet ziet wie er wel of
niet mee lezen
Groetsels
Edwin
Post by Sparks